Diely na stavbu traktora 4x4
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
Díky. Ale pravdepodobne predsa len skončím pri silenblokoch. Teda motor aj s prvou prevodovkou by bol uchytený na silenblokoch, odtiaľ krátkym kardanom do prídavnej V3S, ktorá bude na pevno.
Keď nejdem oproti, tak aspoň vyčnievam z radu.
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
to nedělej je to blbost dva kříže navíc co se časem vyjebou , a druhá věc jsou vibrace motoru , natvrdo mu prokážeš službu neklepe se a do rámu to podle mých zkušeností ani trochu nedrnčí ba naopak na gumách musíš furt počítat s překrucováním motoru klepáním o kapotu chvěním trubek , hadic a kabelů no prostě nahovno nehledě k tomu že kardan i krátkej ti to prodlouží cca o 20 cm , to bych si to místo radši nechal před motorem na nádrž nebo chladič oleje nebo sání nebo cokoliv jinyho jinak by ti z toho mohla zbytečně vylezt godzila dlouhá čtyry metry s malím rejdem a velkým poloměrem otáčení , což podle toho cos psal na začátku nepotřebuješ ......... šel bych cestou vše na tvrdo je to bez problémů a rozhodně ušetříš dost nervůfronterman píše:Díky. Ale pravdepodobne predsa len skončím pri silenblokoch. Teda motor aj s prvou prevodovkou by bol uchytený na silenblokoch, odtiaľ krátkym kardanom do prídavnej V3S, ktorá bude na pevno.
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
A čo na to povedia potom ložiská v nápravách prevodovkách a motore, keď to je natvrdo
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
co by na to měly říkat ????? ty v nápravách žerou daleko větší jeby než je ten motor schopnej kdy vytvořit , a šálky v motoru si jen pomlaskávají poněvač se ti bordel ze dna olejovy vany nerozvíří a nelítá v celim motoru , jediny co---- tak micro vibrace , v důsledku kterejch by ti snad mohly praskat sváry na držákách motoru , ne však pokud je dobře vystužíš , nehledě k tomu že 99,9% traktorů a jinejch pracovních krámů má motor na tvrdo a neříká to nic , z vlasní zkušenosti můžu vše na tvrdo jen doporučit...... a abych vás vyvedl z omilů tak si můžte bejt jisti že třeba krám škoda fabia prví nemá jedinej kus gumy na soustorojí motor a převodovka , jediny kde je měky uložení tak jsou diferáky , je to proto že ty motory mají takovou sílu že ty gumy prostě roztrhajíToreto píše:A čo na to povedia potom ložiská v nápravách prevodovkách a motore, keď to je natvrdo
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
asi máš pravdujirik610 píše:co by na to měly říkat ????? ty v nápravách žerou daleko větší jeby než je ten motor schopnej kdy vytvořit , a šálky v motoru si jen pomlaskávají poněvač se ti bordel ze dna olejovy vany nerozvíří a nelítá v celim motoru , jediny co---- tak micro vibrace , v důsledku kterejch by ti snad mohly praskat sváry na držákách motoru , ne však pokud je dobře vystužíš , nehledě k tomu že 99,9% traktorů a jinejch pracovních krámů má motor na tvrdo a neříká to nic , z vlasní zkušenosti můžu vše na tvrdo jen doporučit...... a abych vás vyvedl z omilů tak si můžte bejt jisti že třeba krám škoda fabia prví nemá jedinej kus gumy na soustorojí motor a převodovka , jediny kde je měky uložení tak jsou diferáky , je to proto že ty motory mají takovou sílu že ty gumy prostě roztrhajíToreto píše:A čo na to povedia potom ložiská v nápravách prevodovkách a motore, keď to je natvrdo
Tento krat sme dali tiež vsetko natvrdo motor je uchyteny do trojucholnika v predu som ale použil origo uchyt zo silenblokom download/file.php?id=131624&t=1 a v zadu su dva držiaky natvrdo k rámu a prídavna prevodovka je tiež na tvrdo k rámu snad to bude dobre
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: stř říj 20, 2010 2:24 pm
- Bydliště: kutnohorsko
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
Dobrý den mam uplně stejný motor jako máte vy mám ho v tatře 805 je to moc dobrý a nenáročný motor.
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
Tak jak tu píšeš o těch komponentech tak se také přikláním k názoru že to bude velmi silný stroj ale nejvíc se mi zatím líbí ty kola ty sou opravdu famózní a sem zvědaví na výsledek. co se týče silenbloků tak bych je dal ten člověk co ten motor konstruoval blbej nebyl a věděl proč je tam dává a proto bych je zachoval, ovšem to je jen můj názor.
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
Veľmi si cením tvoj názor a vlastne už rozhodnutý som. Motor pôjde na silenbloky. Opýtal som sa aj forestera, on má motor na silenblokoch tiež. Veľmi sa mi páči aj riadenie na foresterovom K+K a kĺb z tatry 815 na kĺbovom traktore v3s-ursus40 od misa 4x4. Vypadá to tak, že sa vydám týmto smerom (dúfam, že sa nenahnevajú, keď použijem ich nápady). Som aj tak trochu nútený, lebo mám veľké obavy, že keby som mal výkyvnú prednú nápravu, tak pri tých veľkých kolesách a veľkom rejde, ktorý náprava robur má, by mi kolesá drhli o príslušenstvo motora. Teraz zháňam ten kĺb.
Keď nejdem oproti, tak aspoň vyčnievam z radu.
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
tak to sem teť trochu vedle ty chceš stavět kloubáka?
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: stř říj 20, 2010 2:24 pm
- Bydliště: kutnohorsko
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
no já ten motor mám napevno ale silenbloky se dají i vyndat
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
To je pravda.
Naposledy upravil(a) fronterman dne stř črc 27, 2011 8:24 am, celkem upraveno 2 x.
Keď nejdem oproti, tak aspoň vyčnievam z radu.
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
Aj keď v predošlých príspevkoch som písal o výkyvnej prednej náprave, som nútený ísť do kĺbu. Práve kvôli tým kolesám a veľkému rejdu. Keby som nechal výkyvnú prednú, musel by som výkyv veľmi obmedziť dorazmi a to nechcem.Angel píše:tak to sem teť trochu vedle ty chceš stavět kloubáka?
Keď nejdem oproti, tak aspoň vyčnievam z radu.
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
No ještě bych si to nechal projít hlavou mě osobně kloubáky moc nesedí mám z nich pocit že se musejí převrátit za každým rohem, ale to jejen můj názor. přičemž podle toho o jakých dílech si tu psal tak mám pocit že by to šlo i vymyslet
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon kvě 02, 2011 2:50 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Diely na stavbu traktora 4x4
V Novom roku prajem všetkým veľa zdravia a šťastia.
Vypadá to tak, že z kĺbaku nebude nič. Zadný diferák nie je v strede nápravy. Takže klasický traktor. Teraz ma trápi ten výkyv prednej nápravy. Poradíte mi zhruba aké parametre by mal mať ten kĺb vzhľadom na veľkosť roburáckej nápravy skrátenej na 170cm (vonkajšok kolies). Jedná sa mi o hrúbku a dĺžku. Ten kĺb bude musieť byť nad difom, aby sa zachovala rozoberateľnosť. Takže nemôžem použiť kĺb ala Pepuv traktor, čo je škoda, lebo motor bude musieť ísť vyššie. Alebo ako by ste to riešili? Posunuli by ste motor viac dopredu, alebo skôr dozadu, čo by asi dosť predĺžilo traktor.
Vypadá to tak, že z kĺbaku nebude nič. Zadný diferák nie je v strede nápravy. Takže klasický traktor. Teraz ma trápi ten výkyv prednej nápravy. Poradíte mi zhruba aké parametre by mal mať ten kĺb vzhľadom na veľkosť roburáckej nápravy skrátenej na 170cm (vonkajšok kolies). Jedná sa mi o hrúbku a dĺžku. Ten kĺb bude musieť byť nad difom, aby sa zachovala rozoberateľnosť. Takže nemôžem použiť kĺb ala Pepuv traktor, čo je škoda, lebo motor bude musieť ísť vyššie. Alebo ako by ste to riešili? Posunuli by ste motor viac dopredu, alebo skôr dozadu, čo by asi dosť predĺžilo traktor.
Keď nejdem oproti, tak aspoň vyčnievam z radu.