Aditiva, čističe....
Aditiva, čističe....
Nenašiel som žiadnu podobnú tému...
No chcem sa podeliť z pozitívnou skúsenosťou...
Kúpil som čistič
A môžem povedať že maximálna spokojnosť
Po cca 370 km dokonca zhasla kontrolka motora, čo už neviem od kedy svietila...
Diagnostika píše nízka účinnosť kat.
A mám pocit že aj výkon sa zlepšil
Motor má 272000 km
Re: Aditiva, čističe....
Jasně že zvyšuje to oktanové číslo.
Trochu ředidla taky pojede, jen vědět jaký nalít.
Stačí dojít do drogerie.
Trochu ředidla taky pojede, jen vědět jaký nalít.
Stačí dojít do drogerie.
Re: Aditiva, čističe....
No neviem či Oktanove číslo má nieco spoločné z výkonom motora...
Re: Aditiva, čističe....
Výkon motoru se měří na brzdě, jak jsi ho měřil ty? Mě jde motor také mnohem lépe od té doby, co tankuju Vervu, ale určitě nebudu tvrdit, že mi stoupnul výkon.
Víc než aditiva do paliva mi polepšily motor aditiva do oleje, která mi daroval synátor, ale netuším co je to zač.
Víc než aditiva do paliva mi polepšily motor aditiva do oleje, která mi daroval synátor, ale netuším co je to zač.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Aditiva, čističe....
Výkon asi nie, ale ide o kus lepšie, zlepšil sa mu ťah,,,, ono to fakt asi vyčistilo ... Ide o niečo lepšie
Re: Aditiva, čističe....
Já mám stejný výsledek a přísady jsou započítané do ceny paliva. Už dávno nepatřím k těm, kteří hledají čerpačky s nejnižší cenou paliv, aby "ušetřili".
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Aditiva, čističe....
Ono, tankoval som aj fajnový, ale kontrolka nezhasla sama od seba nikdy, až teraz...
A inak použil som aj iné, ale tento asi zatiaľ naj,...
Stál má 6 európskych peňazí
Ako pravidelno nepravidelný zakaznik
A inak použil som aj iné, ale tento asi zatiaľ naj,...
Stál má 6 európskych peňazí
Ako pravidelno nepravidelný zakaznik
Re: Aditiva, čističe....
NÓ a nevadí vám, že je v prémiovkách už nějakou dobu 10% EBTE teda jak se říká biosložek? Navíc neexistuje žádná norma na obsah aditiv v palivu. Takže záruka nebo povinnost dostatnečně naaditivovaného benzínu neexistuje.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
...Dane , zhasla kontrolka ? Tak to budeš muset vyměnit žárovku , bude spálená !
Re: Aditiva, čističe....
Do práce ešte svietila celú cestu,
Odchádzam, naštartujete a div sa svete zhasla
Pred štartom svieti
Ona vždy zhasla pri naštartovaní, pred tým....
Pokiaľ nezačala raz svietiť počas jazdy, a svietila a svietila...
Cez emisie som prešiel...
Re: Aditiva, čističe....
ba naopak etbe je lepší než klasický líh v obyč benzínu
já už X let liju do nafty VIF a po čase se mi zdálo že se motor zklidnil, ted po XXtisících už nepoznám jestli jsem ho dal nebo ne
malej traktorista v malým traktoru
Re: Aditiva, čističe....
Jo, jestli je EBTE lepší . . . no nevím, já se kloním že je prostě jiné. Takové ty keci že nezalepuje karburátory pil a malé zemědělské techniky už neplatí. Zalepuje, blbne to, ale míň - dýl to trvá. Nejbezpečnější řešení třeba přes zimu nebo jiné dlouhodobé uskladnění se zdá býti Aspen, nebo důkladně "do sucha" - bez paliva.
VIF použávám od doby, co jsem měl ještě naftovou feldu, takže dobře 25 let. Jak jsem ho poznal já - o výkonu nebo úspoře paliva skoro nemůže být řeč, ale jako důkaz zvyšování cetanového čísla považuju třeba to, že motor líp chytá, decibely také neměřím, zato po zkušenostech věřím, že zvyšuje mazivost nafty a to je asi tak všechno, co od toho očekávám. Ta mazivost je pro mne prioritní. Prokázáno bylo i zamezování tvorby úsad, i nějaká schopnost čištění, ale VIF je spíše preventivní a dlouhodobá záležitost. Vlastním přidáváním VIFu mám zaručeno, že je v daném objemu obyč. nafty to správné množství a je to násobně levnější než prémiovka e stojanu ve které nikdo neví kolik tam čeho opravdu je, protože na to není žádný předpis, jak jsem už jinde uvedl. Takže nepostihnutelné, nenárokové.
VIF použávám od doby, co jsem měl ještě naftovou feldu, takže dobře 25 let. Jak jsem ho poznal já - o výkonu nebo úspoře paliva skoro nemůže být řeč, ale jako důkaz zvyšování cetanového čísla považuju třeba to, že motor líp chytá, decibely také neměřím, zato po zkušenostech věřím, že zvyšuje mazivost nafty a to je asi tak všechno, co od toho očekávám. Ta mazivost je pro mne prioritní. Prokázáno bylo i zamezování tvorby úsad, i nějaká schopnost čištění, ale VIF je spíše preventivní a dlouhodobá záležitost. Vlastním přidáváním VIFu mám zaručeno, že je v daném objemu obyč. nafty to správné množství a je to násobně levnější než prémiovka e stojanu ve které nikdo neví kolik tam čeho opravdu je, protože na to není žádný předpis, jak jsem už jinde uvedl. Takže nepostihnutelné, nenárokové.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Aditiva, čističe....
VIF aditiva davam do vsetkeho celorocne. Ci je to benzin alebo nafta. Vlani v jesen sa mi zvysilo pol nadrze benzinu 95 so Slovnaftky, ktory som uz nestiol vyjazdit. Tak som kupil VIF aditiv do benzinu a namiesal som ho tam. Vyrobca ho odporuca aj pre skladovanie paliv. Tak som to riskol. Na jar som zostal milo prekvapeny ked som otvoril nadrz. Benzin voňal ako keby som ho natankoval cerstvo pred polhodinou, nekonalo sa ziadne upchavanie karboratora, nadrz bez korozie, motor naskocil a slapal na poprve ako hodinky. Ten benzin som normalne dojazdil. Benzin dlho skladovany bez vsetkeho ma v minulosti vycvicil konkretne u tejto motorky. Je tomu cca.5 rokov dozadu. Nechal som v motorke skoro 2/3 nadrze. Na jar som ten benzin musel vyliat. Po otvoreni nadrze zapach ktory neviem ani do dnes popisat. Karborator a hlavne vsetky jeho mosadzne diely doslova zoxidovane do zelena. Sitko na ventile v nadzi to iste, gumicka vo ventile rozpadnuta. To cistenie bolo aj pre mna ocistec. Karbec som dva dni močil v pure solve a prefukoval. Mosadzne diely leštil rucne co to len slo. Nadrz som musel zlozit a tiez jej urobit kristír
Re: Aditiva, čističe....
Jak to tak vypadá, tak budu mít možnost získávat příležitostně čistý benzín bez biosložek. Prozatím mám slíbených 25L a už se těším, až to naleju do motorky a projedu se. Pak poreferuji.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.