Zdravím všechny aktivní diskutující, zároveň díky za inspiraci, člověk nevěřil, že mu zavoní i olejem prosycený šmír.
Pořídil jsem tohoto Poutníka, který vznikl někde na Sedlčansku pak strávil pár let na Plzeňsku, a teď je doma v Brdech.
Jelikož, jako každý na každým domádu, sedí hejno much, provádím právě rozborku se snahou ty nejzásadnější rozehnat.
Takže traktůrek k přestavbě:
rok výroby - nedohledatelné cca 2002-2014
motor- Favorit 135 +karbec Š120 (původně klasika stará oktávka)
převodovky-komplet V3S včetně rozvodovky napevno přes přírubu s Fa motorem, spojka Fa
zadní náprava - komplet V3S včetně reduktorů a vzduchových brzd
přední náprava- nespíš prodloužená zdvižková
brzdy - přední nejsou, zadní vzduchové válce u nějakého důvodu dělené, ruční zbastlená třmenová na hřídely
kola- vzadu V3S originál 8,25 - 20, vpředu ani nevím..
příslušenství- mě čeká poshánět a dodělat
hydraulika- čerpadlo U16 přes řemen kliky, rozvaděč, zadní ramena s poměrně malým zdvihem
váha 1200 - 1600 ?
pořizovací cena bez dopravy za 18tis
šířka cca 150cm
rozvor .... původní cca 170 cm ale změní se
celková délka ... ??
foto:
POUTNÍK z Rožmitálské kotliny
Re: POUTNÍK z Rožmitálské kotliny
Předpokládané úpravy:
-spojení rozvodovky se zadním difem, momentálně nevhodné přes jeden kříž, ještě velmi zalomené
-přeložení kompletu převodovka a motor, motor je svisle uložený a mimo osu
- nově vyřešit spojku, momentálně složité a jde hodně ztuha
- nutná úprava rámu kvůli výše uvedenému, zároveň jeho zesílení
- dále pak zvážení výměny motoru za naftu,
- úprava, předělání řízení, přední nápravy kvůli vůlím, případně do budoucna hnaná přední náprava
Díky za vaše postřehy a náměty, berte ohledy jsem laik s minimální výbavou ... jako mnozí tady..
Jirka
-spojení rozvodovky se zadním difem, momentálně nevhodné přes jeden kříž, ještě velmi zalomené
-přeložení kompletu převodovka a motor, motor je svisle uložený a mimo osu
- nově vyřešit spojku, momentálně složité a jde hodně ztuha
- nutná úprava rámu kvůli výše uvedenému, zároveň jeho zesílení
- dále pak zvážení výměny motoru za naftu,
- úprava, předělání řízení, přední nápravy kvůli vůlím, případně do budoucna hnaná přední náprava
Díky za vaše postřehy a náměty, berte ohledy jsem laik s minimální výbavou ... jako mnozí tady..
Jirka