Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru
Dnes mám čas idem stym niečo porobit .. idem najprv osadiť nejako motor do traktora lebo na zemi sa okolo toho nerobí bohvie ako ... skúšal som ho štartovať na sekundu chytil ale v chode sa neudržal ... Preto ho chcem osadiť a spraviť elektriku už potom nech tu nemusím na zemi spájať všelijako kable takze idem nato uvidím či sa mi niečo podarí vyspekulovat
Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru
Chces osadit do traktora motor o ktorom nic nevies a nemas ho vyskusany ?To sa robi na stojane,ci na palete!Namontovat chladic,nakopnut motor,zohriat na prevadzkovu teplotu,skontrolovat ci netlaci do vody,ci maze teply na volnobehu.....potom sa to zamontuje do stroja.Usetri sa tym hodne jebacky
Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru
https://stroje.bazos.sk/inzerat/1053363 ... raktor.php
Mám taký dojem , že z výmeny motora nič nebude
Mám taký dojem , že z výmeny motora nič nebude
Přehřívání motoru.
Ahoj. Chlapi má někdo z vás na traktoru motor z Felicie 1.9d? Potřebuji poradit jak pospojovat hadice na chladící soustavu. Pořád se mi přehřívá motor. Musí být chladič výš usazený než motor.? Tak mi někdo radil. Prý kvůli vzduchu.
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru.
Spis bych zkontroloval cerpadlo zda nema "ulamanou" vrtulku a pripadne vyhodil termostat .Jasny je lepsi kdyz je chladic drtek výš ale pokud dáš do nejvyšího místa odvzdušnovak bude to fungovat i tak.Ještě může byt teoreticky problém se zanesenym chladicem ale to je velmi malo pravděpodobné.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
-
- Příspěvky: 800
- Registrován: úte čer 19, 2018 3:29 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: Přehřívání motoru.
Mam motor z golfa3 co je v podstate rovnaky ako felda 1,9d a tento problem som nepostrehol.
Mam chladic z 1203ky aj vrtulu a ta sa toci cez remen od kluky, cize stale.. chladic mam tak akurat pred motorom malicko vyssie. Prepojil som okruh kurenia, termostat plne funkcny ale zatial som ho neprehrial, skor mam pocit ze ho ani riadne nezohrejem..ako kedy..este je dobre skontrolovat teplomer, ci dobre ukazuje, cidlo mam hned na vystupe teplej vody z motora do chladica.
Mam chladic z 1203ky aj vrtulu a ta sa toci cez remen od kluky, cize stale.. chladic mam tak akurat pred motorom malicko vyssie. Prepojil som okruh kurenia, termostat plne funkcny ale zatial som ho neprehrial, skor mam pocit ze ho ani riadne nezohrejem..ako kedy..este je dobre skontrolovat teplomer, ci dobre ukazuje, cidlo mam hned na vystupe teplej vody z motora do chladica.
Každý robí ako vie..
Niekto vie a niekto nie..
Niekto vie a niekto nie..
Re: Přehřívání motoru.
Čerpadlo je nový. Vrtule je elektronická na tlačítko ne na čidlo takže i když ji zapnu hned jak nastartuji tak se to stejně přehřeje. Ale spíš by zajímalo to zapojení hadic.potreboval bych nějakej náčrt.
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přehřívání motoru.
Stahni si servisni manual na netu ho urcite najdes.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Přehřívání motoru.
Hledal bych to v termostatu.
Re: Přehřívání motoru.
Nemel bys lepsi nechat spinani ventilatoru na cidle a tlacitko pridat pro sichr? Zrovna vcera jsem behal okolo feldy ( 1.3 ) cidlo nespinalo. Uz mam objednany novy, ale na konec jsem stary vytah, diru ucpal jen prstem, zapraseny nebylo, dal jsem ho zpatky, utahnul a najednou ok. Predtim nebylo dotazeny,neteklo, ale slo okamzite lehce povolit klicem.
Re: Motor Škoda Felicia 1,9D - zapojení motoru v traktoru
Ak sa nepredá možno budem mat cez zimu čas Ho dorobiť zatiaľ som to musel dať bokom
Re: Zapojenie Felicia 1,9D
Kinza píše:postup zapojení motoru Felicia 1,9D s Lucasem:
podklady podle kterých jsem zapojoval:
uzavírací ventil přívodu paliva nemám zapojený přez jednotku, ale přímo na kostru a na +12V(15a klíček)-(je nutno zapojit přez nějakou zátěž, jinak motor nechce chcípat-např dát diodu, nebo zapojit přez relé, přidat odpor...)
aby motor s Lukasem správně fungoval je nutné ho provozovat s řídící jednotkou, k tomu je dobré mít svazek řídící jednotky přímo z auta (dá se ztenčit cca na polovinu až na třetinu)
Popis svorkovnice jednotky:
1- alternátor otáčky W nutné
2- ventil dorazu plné zátěže nutné
3- teploměr (červený vodič) nutné
4- +12V (15a-klíček) nutné
5- potenciometr signálu zatížení nutné
6- potenciometr signálu zatížení nutné
7- dveřní spínač nemám zapojeno
8- kostra nutné
9- +12V (30 od startéru) nutné
10- ovládání relé žhavení nutné-pokud chcete automat žhavení
11- kontrolka žhavení (přístrojovka) volitelně já mám kontrolku napojenou na silový kabel žhavení, aby mi svítila i při ručním žhavení
12- signál startu nemám zapojeno
13- ovl. ventil zpětného vedení plynů volitelně já nemám zapojeno
14- ventil počátku vstřiku nutné
15- sytič-ventil zvýšení volnoběžných otáček volitelně já nemám zapojeno, vyšší spotřeba než se motor ohřeje
16- signál žhavení od relé nutné-pokud chcete automat žhavení
17- diagnostika volitelně já mám zapojeno
18- není zapojeno
pokud se nezapojí některý vodič označený "nutné" nebude motor fungovat dobře (z vlasní zkušenosti , jak se nezapojení toho kterého vodiče projeví na chodu motoru je popsáno v servisní příručce )
Svorkovnice diagnostiky:
4- kostra
7-jednotka(17)
16- +12V
takto mám motor zapojený a funguje jak má- snad to pomůže
Nemáte někdo ty podklady co byly v obrazkach a uz. Nejdou nacist,?