doklady pro provoz na silnici
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: doklady pro provoz na silnici
Takže můžeš i na silnici 1. třídy,to je paráda
Re: doklady pro provoz na silnici
Já mám stejný poznatek jako frgal,ptal jsem se u technika na městském úřadu,řekl mi to samé,již jsem tu výsledek psal
Re: doklady pro provoz na silnici
Ne jen já, ale všichni kdo mají stejný traktor, případně jakýkoli jiný schválený pracovní stroj vyrobený do roku 2001.PULDrapalik píše:Takže můžeš i na silnici 1. třídy,to je paráda
Jen pro upřesnění, jsou to všechno ústní vyjádření kompetentních osob. Důležité je, že přesně vím, jaké doklady po mě bude dopravní policie při kontrole požadovat.
Re: doklady pro provoz na silnici
To jsou skvělé zprávy
Možná bych ještě dodal, pokud se nepodaří získat technické osvědčení ( knížka ) lze vystavit technický průkaz zvláštního vozidla ( růžový technický průkaz ) vozidlo nemá SPZ a nemusí na kontroly na STK.
Možná bych ještě dodal, pokud se nepodaří získat technické osvědčení ( knížka ) lze vystavit technický průkaz zvláštního vozidla ( růžový technický průkaz ) vozidlo nemá SPZ a nemusí na kontroly na STK.
-
- Příspěvky: 4581
- Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: doklady pro provoz na silnici
Takže nemusíš žádat o povolení a stanovení trasy pro přejezd na pracoviště i když je to psáno v tech. osvěčení? Jen sem zvědavý až mě zastavěj s károu která má číslo ( mě je to jasný Mtčko r.v. 2000 a kára 2014)
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: doklady pro provoz na silnici
Takže dnes proběhla další návštěva magistrátu ohledně přihlášení nulapajdy a odpověd ouředníka(lehce arogantní a pohrdavý tón) : "Možnost zaregistrovat tyto stroje byla mezi roky 2001 až 2004,dnes už máte smůlu." Tak a teď babo raď,jakto že jindá to zaregistrujou,a tady unás na Plzeňsku ne?
Kurňa,mít po ruce štekr tak mu jí čvachnu
Kurňa,mít po ruce štekr tak mu jí čvachnu
Zetor 6245
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: doklady pro provoz na silnici
což potvrzuje to co řikál Frgál,na možnost provozu stroje na Technické osvědčení jsem se už neptal,protože ten "pán" byl tak příjemnej že sem neměl chuť na další konverzaci(zřejmně sem obtěžoval)polemnepolem píše:Takže dnes proběhla další návštěva magistrátu ohledně přihlášení nulapajdy a odpověd ouředníka(lehce arogantní a pohrdavý tón) : "Možnost zaregistrovat tyto stroje byla mezi roky 2001 až 2004,dnes už máte smůlu." Tak a teď babo raď,jakto že jindá to zaregistrujou,a tady unás na Plzeňsku ne?
Kurňa,mít po ruce štekr tak mu jí čvachnu
Zetor 6245
Re: doklady pro provoz na silnici
Jak jsem psal výše. Dnes už to nejde, ale registrovat nemusíš. Je to SCHVÁLENÝ stroj pro provoz na pozemní komunikaci.polemnepolem píše:Takže dnes proběhla další návštěva magistrátu ohledně přihlášení nulapajdy a odpověd ouředníka(lehce arogantní a pohrdavý tón) : "Možnost zaregistrovat tyto stroje byla mezi roky 2001 až 2004,dnes už máte smůlu." Tak a teď babo raď,jakto že jindá to zaregistrujou,a tady unás na Plzeňsku ne?
Kurňa,mít po ruce štekr tak mu jí čvachnu
Re: doklady pro provoz na silnici
Technické osvědčení ti vystaví úřad s rozšířenou působností na základě Základního technického popisu schváleného typu vozidla ze Státní zkušebny.peče píše:To jsou skvělé zprávy
Možná bych ještě dodal, pokud se nepodaří získat technické osvědčení ( knížka ) lze vystavit technický průkaz zvláštního vozidla ( růžový technický průkaz ) vozidlo nemá SPZ a nemusí na kontroly na STK.
Re: doklady pro provoz na silnici
Pročítám si ten zákon 56 pořád do kolečka a jestli tomu dobře rozumím, tak se žádá pouze pro vozidla které nejsou schválené k provozu na pozemních komunikacích. To ale není případ MTčka.PULDrapalik píše:Takže nemusíš žádat o povolení a stanovení trasy pro přejezd na pracoviště i když je to psáno v tech. osvěčení? Jen sem zvědavý až mě zastavěj s károu která má číslo ( mě je to jasný Mtčko r.v. 2000 a kára 2014)
Debata na toto téma je na straně 4,5,6 tohoto vlákna.
Re: doklady pro provoz na silnici
když jsem byl na úřadě poprvé řekli mi to samé, že musím mít povolení užití komunikace, ale když jsem si přečetl zákon 56, došel jsem ke stejnému názoru jako frgal, a to že je to pro neschválené stroje, tudíž ne pro MT.frgal píše:Pročítám si ten zákon 56 pořád do kolečka a jestli tomu dobře rozumím, tak se žádá pouze pro vozidla které nejsou schválené k provozu na pozemních komunikacích. To ale není případ MTčka.PULDrapalik píše:Takže nemusíš žádat o povolení a stanovení trasy pro přejezd na pracoviště i když je to psáno v tech. osvěčení? Jen sem zvědavý až mě zastavěj s károu která má číslo ( mě je to jasný Mtčko r.v. 2000 a kára 2014)
Debata na toto téma je na straně 4,5,6 tohoto vlákna.
a k tomu výše, konečně někdo konkrétně zařadil naše malotraktory a to do samojízdných strojů, také jsem si myslel, že je MT samojízdný stroj a ne traktor, ale nikdo mi to nebyl schopen potvrdit a úředníci sami neví kam tento stroj zařadit, ale od toho přece je základní technický popis viz. dané číslo v osvědčení, ale vyhledat ho, či si o něj zažádat, zavolat do státní zkušebny je úředníkům asi zatěžko, a prý tam jsou pro lidi, pak plácají hlouposti z neznalosti
Re: doklady pro provoz na silnici
Minulý týden jsem dostal vyjádření z krajského úřadu.
Odkazují se na techničák a také na podmínky dopravního inspektorátu, které jsem si před tím vyžádal:
Jediný nesoulad se zjištěními ostatních kolegů, je ničím nepodložený požadavek dopravních inženýrů na prokazování technického stavu vozidla technickou prohlídkou jednou za čtyři roky ( jako traktor). Takže bych si mohl jezdit bez ničeho - tak jak píše frgal,nebo bych mohl jednou za čtyři roky udělat radost dopravákům a jít na technickou prohlídku. Mám ale v plánu udělat těm dopravákům nějakou osvětu a dále si s nimi tento problém vyjasňovat. Musejí uvážit sami, je-li potřeba absolvovat STK, kde pro daný stroj není žádné vybavení anebo nechat posouzení stavu na náhodnou silniční kontrolu - už s ohledem na konstrukční rychlost a rozměr stroje.
Oni sami policisté řekli, že o tom moc neví a budou rádi za každou informaci .
Odkazují se na techničák a také na podmínky dopravního inspektorátu, které jsem si před tím vyžádal:
Jediný nesoulad se zjištěními ostatních kolegů, je ničím nepodložený požadavek dopravních inženýrů na prokazování technického stavu vozidla technickou prohlídkou jednou za čtyři roky ( jako traktor). Takže bych si mohl jezdit bez ničeho - tak jak píše frgal,nebo bych mohl jednou za čtyři roky udělat radost dopravákům a jít na technickou prohlídku. Mám ale v plánu udělat těm dopravákům nějakou osvětu a dále si s nimi tento problém vyjasňovat. Musejí uvážit sami, je-li potřeba absolvovat STK, kde pro daný stroj není žádné vybavení anebo nechat posouzení stavu na náhodnou silniční kontrolu - už s ohledem na konstrukční rychlost a rozměr stroje.
Oni sami policisté řekli, že o tom moc neví a budou rádi za každou informaci .
- McPeci
- Příspěvky: 3788
- Registrován: pát dub 06, 2012 2:15 pm
- Bydliště: Juřinka
- Kontaktovat uživatele:
Re: doklady pro provoz na silnici
aha takže něco ve stylu vykradli vás? doveďte nám sem zloděje....
ty když pojedeš a řekneš já nevěděl tak jsi v háji
ty když pojedeš a řekneš já nevěděl tak jsi v háji
Robert ;)
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
Re: doklady pro provoz na silnici
Toto je krásný příklad toho, jak si různé úřady vysvětlují zákon po svém. Mě bylo ústně řečeno, jak na Vsetíně tak Ve Zlíně, že se zvláštní užívání povoluje jen pro vozidla tovární výroby, ale pouze pro neschválené k provozu na komunikacích. Což TK samozřejmě není, to schválené je, tudíž na něho nelze uplatnit zvláštní užívání, neboť ho nepotřebuje. Přesto ti policie zvláštní užívání povolila a až kraj napsal, že se o ZU nejedná. No to je přece úsměvné. Požadavek technické kontroly každé 4 roky je s prominutím "naprostá blbost", protože povinnost TK se vztahuje pouze na registrovaná vozidla. Musel bys mít značku a tu nedostaneš, protože podle 56/2001 dnes už registrovat nelze.
Běhám kolem toho už půl roku s následujícím výsledkem. Mám základní technické popisy ze státní zkušebny (naprosto zbytečně vyhozené 4 tisíce) - traktor ani vlek se neregistruje. Jsou schválené a mohou na silnici s TO + pojistkou a řidičákem skupiny T. V případě jakýchkoli problémů ohledně dokladů při případné silniční kontrole, mi bylo doporučeno trvat na správním řízení a v něm předložit doklady ze zkušebny, případně vyjádření z evidence vozidel o neregistraci. Ovšem toto je již zmíněno v ZTP ze zkušebny.
Běhám kolem toho už půl roku s následujícím výsledkem. Mám základní technické popisy ze státní zkušebny (naprosto zbytečně vyhozené 4 tisíce) - traktor ani vlek se neregistruje. Jsou schválené a mohou na silnici s TO + pojistkou a řidičákem skupiny T. V případě jakýchkoli problémů ohledně dokladů při případné silniční kontrole, mi bylo doporučeno trvat na správním řízení a v něm předložit doklady ze zkušebny, případně vyjádření z evidence vozidel o neregistraci. Ovšem toto je již zmíněno v ZTP ze zkušebny.
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: doklady pro provoz na silnici
nevím jestli se mám smát nebo brečet,státní aparát vlastně neví k čemu tam je,levá ruka neví co dělá pravá,trochu mi to připadá jako osudy dobrého vojáka Švejka.... ideální je mít při silniční kontrole všechny možné doklady TO,výpis ze zkušebny,samozřejmě pojistku,a pro jistotu i danou část zákona o provozu na pk.A trvat si na svém,případně správní řízení,ale mám obavu že tam si může zas každej ouřada vysvětlit ten zákon po svém.
Zetor 6245