MT-132.2 vs MT 8 150

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pat&Mat
Příspěvky: 168
Registrován: ned zář 18, 2011 7:21 pm
Bydliště: Hodonínsko

Re: Prosím o radu MT-132.2 vs MT 8 150

#76 Nový příspěvek od Pat&Mat »

milstav1 píše:
Pat&Mat píše:Ještě jsme si vzpoměli, že jsme taky měli problém s účinkem brždení. A tak jsme první rozhodili brzdy, ty byli si trochu mastné ale na to že traktor měl 20 let, tak pohoda a obložení bylo taky OK. Tak jsme rozhodili hlavní brzdový válec a zjistili jsme, že je ve vnitř maličko zrezlí, tak jsme koupili nové gumičky (škoda 1203 TAZ 1500) a pořdá to nechodili dobře (spíš vůbec), tak dalším krokem byl nákup nového brzdového válce (cena 1500,-) a pořád nic. Už jsme z teho byli neštastní... No pak přišla spásná myšlenka. Na tom brzdovém hrotu co je pro vlečku, po povolení odvzdušnovacího šroubu nebyl tlak toho odstřiku brzdovky nic moc, tak jsem to zhodili a nechali jenom hadici a taky nic moc, takže jsme povolili tu hadici od trubky a naraz vytekla stražná sračka a už bylo jasno, vyčistili jsme to a dvzdušnili a traktor brzdil na fleku... Takže takovou máme zkušenost s brzdama na MT8-050. Přejem hodně zdaru při opravě :friends: 8)
No ono zaleží hodně na udržbě brzdovka se má měnit každé 2 roky popravdě mě napoš kolikrát sto měnil zatu dobu co ho máš ?
To je ten problém, koupili jsme to letos na jaro... A myslím, že původní majitel na to pěkně sral... A s tou výměnou máš na 100% pravdu. Doporučoval nám to jeden chlap od auto-moto. Prej se tam časem kondenzuje voda a potom zreznou hl. brzdový válec atd...

Uživatelský avatar
milstav1
Příspěvky: 2401
Registrován: pon lis 15, 2010 12:06 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Prosím o radu MT-132.2 vs MT 8 150

#77 Nový příspěvek od milstav1 »

Pat&Mat píše:
milstav1 píše:
Pat&Mat píše:Ještě jsme si vzpoměli, že jsme taky měli problém s účinkem brždení. A tak jsme první rozhodili brzdy, ty byli si trochu mastné ale na to že traktor měl 20 let, tak pohoda a obložení bylo taky OK. Tak jsme rozhodili hlavní brzdový válec a zjistili jsme, že je ve vnitř maličko zrezlí, tak jsme koupili nové gumičky (škoda 1203 TAZ 1500) a pořdá to nechodili dobře (spíš vůbec), tak dalším krokem byl nákup nového brzdového válce (cena 1500,-) a pořád nic. Už jsme z teho byli neštastní... No pak přišla spásná myšlenka. Na tom brzdovém hrotu co je pro vlečku, po povolení odvzdušnovacího šroubu nebyl tlak toho odstřiku brzdovky nic moc, tak jsem to zhodili a nechali jenom hadici a taky nic moc, takže jsme povolili tu hadici od trubky a naraz vytekla stražná sračka a už bylo jasno, vyčistili jsme to a dvzdušnili a traktor brzdil na fleku... Takže takovou máme zkušenost s brzdama na MT8-050. Přejem hodně zdaru při opravě :friends: 8)
No ono zaleží hodně na udržbě brzdovka se má měnit každé 2 roky popravdě mě napoš kolikrát sto měnil zatu dobu co ho máš ?
To je ten problém, koupili jsme to letos na jaro... A myslím, že původní majitel na to pěkně sral... A s tou výměnou máš na 100% pravdu. Doporučoval nám to jeden chlap od auto-moto. Prej se tam časem kondenzuje voda a potom zreznou hl. brzdový válec atd...
Jj kluci a to samé je aj v autech tak ruku na srce a všichni vyměnit brzdovku mám doma dvě auta a pravidelně měním

Uživatelský avatar
matto
Příspěvky: 727
Registrován: pát zář 28, 2007 11:45 am
Bydliště: Slovensko

Re: Prosím o radu MT-132.2 vs MT 8 150

#78 Nový příspěvek od matto »

ak nemas original vlecku a nepotrebujes ten valec na brzdenie vlecky, tak ti ho odpurucam odpojit a na hlavnom brzdovom valci ten vyvod zaslepit a potom to brzdi tak, ze musis davat pozor aby si nevyletel cez predne okno.
ja mam vlecku od vinkovica, tak som to takto riesil


k tej vymene teda k teme ,napisem len jedno , myslim si teda som o tom presvedceny , že neexistuje človek a priekupnik už vobec nie čo by pristal na takuto vymenu
a dovod tu nebudem rozpisovat, staci sa previest na 050-tke a do klubaka si uz naspat nesadnes

teda ja osobne by som nevymenil svoju staru 050 tku ani za 132 ktora akurat zisla z vyrobnej linky
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14

martased
Příspěvky: 6
Registrován: ned dub 22, 2012 1:43 pm
Bydliště: Mikulov

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#79 Nový příspěvek od martased »

Lidicky nevite kde sehnat hlavni brzdovy vylecek na mt 8 150.11 mel by tam byt ze škody 1203 ale uz ho nikde nemuzu sehnat nebo jak jej nahrazujete diky za pomoc

polemnepolem
Příspěvky: 797
Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
Bydliště: Plzeňsko

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#80 Nový příspěvek od polemnepolem »

martased píše:Lidicky nevite kde sehnat hlavni brzdovy vylecek na mt 8 150.11 mel by tam byt ze škody 1203 ale uz ho nikde nemuzu sehnat nebo jak jej nahrazujete diky za pomoc

seženeš,ale za nehoráznej peníz,máš dvě možnosti-buď ho poslat na repas(mě dělal veškerý brzdy i na veterány p.Fiegr z jablonce) nebo tam dát válec spojkovej,ale tím pádem máš jen jednookruhové brzdy(ale brždění vleku jde vyřešit i přidáním Téčka)
Zetor 6245

Uživatelský avatar
Tata
Příspěvky: 2943
Registrován: sob črc 07, 2007 9:42 pm
Bydliště: Ostrava Nová Bělá
Kontaktovat uživatele:

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#81 Nový příspěvek od Tata »

momentalně pokukuju po 150 ted jsem byl v břeclavi se podivat na zelenu 050 za 145tis ani tam nejezdete to ma tak hodnotu kolem 100 nezkutečny vrak sice jsem sedel v horším ale měl motor aspon v porádku, ten zeleny ma moc na čerpadle huli jak prase ani ten zvuk nebyl ok vim jaky to ma mit zvuk
ješte tam ma cely předek za 55tis nevím který blazen to vezme puvodně jem to chtel vzit a sehnat 065
ale to je vrak, nejlepší jak začal kolik to stoji v dilech příjde mi že y cenu musely jit dolu nebot traktory za 160-180 su na netu furt nebo to jsou šroty u překuníku
chtěl jsem dat do tk převodovku s redukcí a že to nejde že jsou jine převody v diferaku tak chcem cely traktor, mam v planu mit 132 a 150, čelnak na kloubaku je k nezaplacení :)
výkopové práce minibagrem 1,6t a JCB 2cx

Uživatelský avatar
Ondras83
Příspěvky: 10023
Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
Bydliště: Stračov
Kontaktovat uživatele:

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#82 Nový příspěvek od Ondras83 »

na to cabrio za 139tis, co je na bazosi z breclavi jsi se nebyl podivat?


Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11618
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#84 Nový příspěvek od Milhauss »

Dražší,ale pěknej 8) 8) 8)

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#85 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Ta je se 4 válem?

Uživatelský avatar
FandaP
Příspěvky: 3469
Registrován: ned bře 15, 2009 4:15 pm
Bydliště: Chrudim

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#86 Nový příspěvek od FandaP »

To je. Slavia 4vál.

PULDrapalik
Příspěvky: 4581
Registrován: stř pro 30, 2009 10:14 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#87 Nový příspěvek od PULDrapalik »

Když už Mt 8 150 tak s tříválem,za mě supr motor do malotraktoru

Uživatelský avatar
FandaP
Příspěvky: 3469
Registrován: ned bře 15, 2009 4:15 pm
Bydliště: Chrudim

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#88 Nový příspěvek od FandaP »

3vál má označení MT8-150.32. Je v něm motor Lombardini. Ale jsou i s Perkinsem a Kubotou.

Uživatelský avatar
Milhauss
Příspěvky: 11618
Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#89 Nový příspěvek od Milhauss »

Perkins se občas ukáže,ale kubotu tu jsem v životě neviděl

Uživatelský avatar
FandaP
Příspěvky: 3469
Registrován: ned bře 15, 2009 4:15 pm
Bydliště: Chrudim

Re: MT-132.2 vs MT 8 150

#90 Nový příspěvek od FandaP »

Já ani toho Perkinse. Kubotu má uživatel _luky_

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“