Hydraulické řízení na MT8-050
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Tomu jsem psal,ale je to trabugo,95mm obal pístní tyč 50 mm. To mě přijde dosti,nevím zda to čerpadlo zvládne a ještě k tomu hydrauliku
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Myslím že ne,když spočítáš potřebný výsuv a tělo pístnice co by tam vlezlo..
Zetor 6245
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
No je to furt stejný,celková délka 62 výsuv 13,kdyby se ukotvily písty na jeden čep kvůli ušetření místa,dva 30cm písty,z nich výsuv potřebný 26,tak by se to vešlo na milimetr,nebo ještě by se mohlo kousek posunout do boku díru pro spojovačku. A nebo ještě jeden z těch horších nápadů,dva písty,uřezat oka a spojit k sobě,5 cm ušetřen,jestli si rozumíme. Jakoby průběžný píst ale z dvou dvojčinných pístů
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
No,to je taky zajímavá řešení,ale už to ztráci na půvabu jednoduchosti,a znamená to dvakrát více hadic..
Zetor 6245
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Zetor 6245
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
No ještě by se mohly písty posunout směrem ke spojovačce,tam plac je,aby to trochu naběhlo na rozměrech
Ty rozměry jsou celkem dobré,ale furt mi přijde pístní tyč 50mm celkem dost
Ty rozměry jsou celkem dobré,ale furt mi přijde pístní tyč 50mm celkem dost
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
S tou priebeznou piestnicov si my nasadil chrobáka do hlavy. Neviem ako tebe ale ale mne by to možno šlo. Keby mala piestnica 36cm a aj s koncamy 59cm potom tam na kazdy koniec potrebujes gulovy cap kúsok trúbky s vnútorným zavitom na nastavenie a cap. Vyšlo by to nejakých 80 cm tak odoka a to by možno vyšlo keby sa vyrobili nové platne a posunuli by sa capy ku kolesu. A možno by stačilo prehodiť pravú platnu s ľavou. Ale to je len teórie. Zajtra to môžem nafotiť na zetore.
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Určitě by s tím něco udělat šlo,každopádně buďto průběžnou pístnici těch správných rozměrů a nebo prostě dva písty. Ale určitě jeden z těchto způsobů,aby jsme se zbavili spojovačky,ta tam dost překáží.
Já tam kvůli širokým kolům moc placu na té plotně mít nebudu,ale zase ty pásoviny s čepem nebudou tak velké,a když by píst nebyl v ose,tak budou jakoby natočené,tudíž kratší.
Mě se celkem zamlová to s dvěma písty místo spojovačky a ukotvit na středu,je to vlastně ten způsob co jsem zkoušel,jen s dvěma písty. A když by nebyla spojovačka,vleze to tam,jen ty správné rozměry.
Až bude víc času,vyhodím spojovačku a zkusím udělat nějakej model třeba ze dřeva,abych to viděl,nějakou trubku do trubky,hodit na hever traktor a zkusit ten krok a hlavně poladit rozměry ať člověk ví co schánět. Dá tři litry a pak to bude malý,to se mi moc nechce,chce to už vědět přesně cca.
Já tam kvůli širokým kolům moc placu na té plotně mít nebudu,ale zase ty pásoviny s čepem nebudou tak velké,a když by píst nebyl v ose,tak budou jakoby natočené,tudíž kratší.
Mě se celkem zamlová to s dvěma písty místo spojovačky a ukotvit na středu,je to vlastně ten způsob co jsem zkoušel,jen s dvěma písty. A když by nebyla spojovačka,vleze to tam,jen ty správné rozměry.
Až bude víc času,vyhodím spojovačku a zkusím udělat nějakej model třeba ze dřeva,abych to viděl,nějakou trubku do trubky,hodit na hever traktor a zkusit ten krok a hlavně poladit rozměry ať člověk ví co schánět. Dá tři litry a pak to bude malý,to se mi moc nechce,chce to už vědět přesně cca.
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Ale ked tam dáš dva pisty tak tá spojovacka tam musí aj tak ostať.
-
- Příspěvky: 797
- Registrován: ned čer 10, 2012 4:46 pm
- Bydliště: Plzeňsko
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
lukas.15 píše:Ale ked tam dáš dva pisty tak tá spojovacka tam musí aj tak ostať.
To si též myslím,a další nevýhoda dvou pístů je dvakrát víc hadic,o dva čepy víc,o jednu manžetu,prostě víc
případnejch rozměrů,jenže jeden průbežnej píst by musel mít na koncích bud nějaké přepákování,nebo plovoucí uložení,protože jak jdou kola do rejdu jezdil by sem tam,jako spojovačka...
Zetor 6245
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Nechci ti kazit iluze, ale toto řešení možné není, protože každý píst by musel mít výsuv (dle tvého měření) 260mm a takový rozměr tam 100% nevleze.
A ani průběžný píst místo spojovačky, protože ramena opisují velkou kružnici, leda že by jsi pístnici uchytil jen ve středu aby se mohla otáčet jako spojovačka, ale i tak si myslím, že bude daleko od osy svislého čepu kola. No a to uchycení by byl oříšek - není do čeho
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Proč by se musela zachovat spojovačka u provední dvou pístů???
Ty dva písty by se mohly natáhnout směrem k boudě,tam plac je,ale nesměla by být spojovačka,ta tomu překáží
U průběžné pístnice by samozřejmě musely být na koncích nějaké ty páky,či čepy. Bez toho to nepůjde. A kdyby nebyla v místě spojovačky,ale v přímce na svisláky,zase tak za roh kola nejdou,nebo třeba prodloužit ty plotny. Jak jsem to kreslil. Myslíš že to nejde uchytit k tomu kruhu co drží rouru,nebo někam tam,nebo využít ten držák převodky řízení??????
Pak nezbývá moc možností,píst jako originál se zásahem do rámu a nebo před spojovačku jeden píst,zkusím tam bodnout dva šrouby kde by asi byl píst,jestli by to fungovalo. Možná zítra,nebo úterý,středa
Ty dva písty by se mohly natáhnout směrem k boudě,tam plac je,ale nesměla by být spojovačka,ta tomu překáží
U průběžné pístnice by samozřejmě musely být na koncích nějaké ty páky,či čepy. Bez toho to nepůjde. A kdyby nebyla v místě spojovačky,ale v přímce na svisláky,zase tak za roh kola nejdou,nebo třeba prodloužit ty plotny. Jak jsem to kreslil. Myslíš že to nejde uchytit k tomu kruhu co drží rouru,nebo někam tam,nebo využít ten držák převodky řízení??????
Pak nezbývá moc možností,píst jako originál se zásahem do rámu a nebo před spojovačku jeden píst,zkusím tam bodnout dva šrouby kde by asi byl píst,jestli by to fungovalo. Možná zítra,nebo úterý,středa
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
Mne stale vrta v hlave ta obojstranna piestnica. Mozno ze by to islo zrealizovat keby niekde vyrabali piesty na objednavku. Keby sa pouzil piest s vnutornym priemerom 50mm a piestnou tycou 22mm a vysuvom 260mm tak pri 50ke orste by to bolo 4.5 otalok volantu. Alebo potom pouzit 80ku orstu a hrubsi piest. Keby sa este namuntoval piest hned nad ruru za tu prirubu tak by sa mozno skratil aj vysuv mozno na nejakych 200mm, Cap vysiel niekde tam kde je teraz cap z prevodovky riadenia. Ale to je len toria podla mna.
Re: Hydraulické řízení na MT8-050
protože když se jedno kolo půjde do rejdu tíž (bude třeba v brázdě) zatočí ti jedno do plného rejdu a až pak začne zatáčet druhé! u dvou pístů tam prostě spojovačka být musí, jinak ti každé kolo bude zatáčet jak chce!Milhauss píše:Proč by se musela zachovat spojovačka u provední dvou pístů???
oboustarnnou pístnici ti vyrobí na míru třeba v hydraulics
a hydraulické řízení musí vypadat např. takto
http://www.kultivator.cz/traktory-ls/ma ... 6-1200.jpg
a výsuv pístu se dá zkrátit umístěním kulového čepu blíže ke středu otáčení kola