Zdravím všechny.
Mám na dílně TK 14. Motor trochu kouřil modře a hůř chytal, tak jsem provedl kontrolu motoru. Sundal jsem válec a byl přidřený píst a zapečené 2 horní lichoběžníkové kroužky. Majitel chtěl koupit nový válec, tak jsem ho koupil jako celou sadu i s pístem u Mikeše. Vyměnil jsem i trysku vstřikovače a seřídil tlak. Po kontrole kapilárou byl předvstřik moc pozdě, 3mm před HÚ, tak jsem opět na kapiláru seřídil předvstřik na 6,7mm před HÚ. Na setrváku ale nesouhlasí rysky Zkusil jsem dát i původní složení podložek pod čerpadlo ale chová se to přád stejně. Malej filcovej filtřík na motoru jsem vypral v benzínu a šachtičku vyčistil a do něj i přívod a odvod oleje.
Motor však chytne jen na přidavač paliva za velkého bíleho kouře. Jakmile se zvednou otáčky asi na 1000-1500 tak motor zdechne a jde zase nastartovat jen s přidavačem. Už si s tím nevím rady. Špatné čerpadlo? Regulátor? Nikdo totiž neví, co s tim kdo předtím prováděl, traktor se přitáhl odněkud z daleka a od původního majitele se nedá nic zjistit.
Díky za každou radu.
TZ-4-K14 nechytá-bílý kouř
Re: TZ-4-K14 nechytá-bílý kouř
Změř obvod setrvačníku napíšu ti vzdálenost od HÚ na setrvačníku.