Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Zdarec mám motor Slavii 2s90 a mám tam novou přírubu ale není tam okénko na štelovaní předvstřiku aby šli vidět riska na setrvačniku doba vstřiku a atd tak se chci zeptat jak jste to vyřešili vy jak najdete dobu vstřiku a víte jak moc podložit čerpadlo nebo ubrat pod ním díky za odpověďi
Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Chceš to měřit nebo chceš vědět rovnou podložky na které motor poběží nemusí ti chod motoru vyhovovat.
Víš je tolerance výroby nemusí podložky vyhovovat každému.
Víš je tolerance výroby nemusí podložky vyhovovat každému.
Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Pokud víš přesný rozměr podložek tak sem sním prosím budu za to moc vděčný díky
Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Nedávno jsem ho seřizoval ale mám kontrolní okénko na setrvák. Nicméně v Slavservisu mi dali 0.8, že to bude dobré. Gdyž jsem to doma změřil podle rysek, ubral jsem na 0.5 a je to přesně. Ten motor šel na oboje, ale ted je ten chod lepší,měkčí.
Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Blok motoru a vstřk.čerpadlo má při výrobě výrobní tolerance,proto na přesné nastavení vstř. jednotky, je nutné použít vymezovací podložky,ale ty jsou téměř u každého bloku a vstř. jednotky jiné,takže síla podložek u jednoho motoru není použitelná u druhého motoru.
Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku
Našel jsem způsob jak nastavit předvstřik bez rysek na setrvačníku. Demontuj ventilátor. vstřikovač druhého válce (ten k řidiči). Na bloku u hnací řemenice si udělej fixou rysku. 18 klíčem toč řemenicí do leva a pomocí rovného drátu v díře vstřikovače najdi HU. Tu si označ na řemenici ryskou - 0 která se kryje s ryskou na bloku. Pozor, sundej kryt ventilů a musíš tu HU hledat v době komprese toho válce. Od té rysky na řemenici odměř 42mm vlevo a udělej další - R. Ted namontuj vstřikovač na trubku a nasměřuj mimo motor. Když budeš točit tou řemenicí do leva, tak každou druhou otáčku by měl vstřikovač začít dávku paliva na rysce P. Takto si to seřídíš.