Motor 2s90 seřízení předvstřiku

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mar3kZ
Příspěvky: 36
Registrován: úte dub 25, 2017 10:03 am
Bydliště: Kojetín

Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#1 Nový příspěvek od Mar3kZ »

Zdarec mám motor Slavii 2s90 a mám tam novou přírubu ale není tam okénko na štelovaní předvstřiku aby šli vidět riska na setrvačniku doba vstřiku a atd tak se chci zeptat jak jste to vyřešili vy jak najdete dobu vstřiku a víte jak moc podložit čerpadlo nebo ubrat pod ním díky za odpověďi

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5460
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#2 Nový příspěvek od thovt »

Chceš to měřit nebo chceš vědět rovnou podložky na které motor poběží nemusí ti chod motoru vyhovovat.
Víš je tolerance výroby nemusí podložky vyhovovat každému.

Uživatelský avatar
Mar3kZ
Příspěvky: 36
Registrován: úte dub 25, 2017 10:03 am
Bydliště: Kojetín

Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#3 Nový příspěvek od Mar3kZ »

Pokud víš přesný rozměr podložek tak sem sním prosím budu za to moc vděčný díky

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#4 Nový příspěvek od Lupa »

Nedávno jsem ho seřizoval ale mám kontrolní okénko na setrvák. Nicméně v Slavservisu mi dali 0.8, že to bude dobré. Gdyž jsem to doma změřil podle rysek, ubral jsem na 0.5 a je to přesně. Ten motor šel na oboje, ale ted je ten chod lepší,měkčí.

jiriSBS
Příspěvky: 1771
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#5 Nový příspěvek od jiriSBS »

Blok motoru a vstřk.čerpadlo má při výrobě výrobní tolerance,proto na přesné nastavení vstř. jednotky, je nutné použít vymezovací podložky,ale ty jsou téměř u každého bloku a vstř. jednotky jiné,takže síla podložek u jednoho motoru není použitelná u druhého motoru.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Motor 2s90 seřízení předvstřiku

#6 Nový příspěvek od Lupa »

Našel jsem způsob jak nastavit předvstřik bez rysek na setrvačníku. Demontuj ventilátor. vstřikovač druhého válce (ten k řidiči). Na bloku u hnací řemenice si udělej fixou rysku. 18 klíčem toč řemenicí do leva a pomocí rovného drátu v díře vstřikovače najdi HU. Tu si označ na řemenici ryskou - 0 která se kryje s ryskou na bloku. Pozor, sundej kryt ventilů a musíš tu HU hledat v době komprese toho válce. Od té rysky na řemenici odměř 42mm vlevo a udělej další - R. Ted namontuj vstřikovač na trubku a nasměřuj mimo motor. Když budeš točit tou řemenicí do leva, tak každou druhou otáčku by měl vstřikovač začít dávku paliva na rysce P. Takto si to seřídíš.

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy“