Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
prikladam foto
1.rozmer na stredy srob
2.rozmer okraj vybrania ktory vojde do prevodovky
vopred dakujem
1.rozmer na stredy srob
2.rozmer okraj vybrania ktory vojde do prevodovky
vopred dakujem
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
buduca nahrada motora 1D90
uz len doriesit zotrvacnik a spojku
uz len doriesit zotrvacnik a spojku
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Z čěho je ten motor a jaký má výkon.
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
je to motor deutz 2valec ale neviem z coho bol asi daka centrala alebo valec
ma 25,7kW 35Hp 3000ot/min
ma 25,7kW 35Hp 3000ot/min
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
tak to je nářez, to bude nejvýkonější TK. Ten výkon využiješ nejvíc asi při mulčování a podobně, jen aby vydržela převodovka.
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
chcem mu obmedzit otackz staci aj2000
ale ako by som ubral vykon aspon na 25 koni tak to este neviem
ale ako by som ubral vykon aspon na 25 koni tak to este neviem
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
když ubereš otáčky klesne i výkon o převodovku bych se nebál
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
ja to chcem menit koli tomu ze uz mi dosluhuje povodny motor 1D90
traktor pouzivam na bezne veci v zahrade zatazujem ho iba ked kyprim podu kultivatoro alebo oriem 2pluhom
traktor pouzivam na bezne veci v zahrade zatazujem ho iba ked kyprim podu kultivatoro alebo oriem 2pluhom
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Když jsem byl ve slavservisu tak mi omezil otáčky na 2200 že ty TK nemají větší moc rády. Spíš si myslím že na 4 a plný plyn s kolama na uzko se to vyvalí jak špalek tak se sichrují. Otáčky omezíš na pákou akcelerátoru. Jinak jak bylo řečeno výkon neřeš. Za pluhem se ti akorát zahrabe. Co jsem to sledoval tak používám otáčky v zátěži 1800 až 2000 a motor si spokojeně klape.
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: pát říj 31, 2008 6:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Celkem mě fascinuje jak všichni říkají aby výkon neřešil. Mi zhruba každé 3 roky měníme soukolí ozubených kol v převodovce protože z šikmého uzubení uděláme rovné a začne vypadávat reverz. Si uvědomte že převodovka byla původně na 10 koní a nikdo s ní nic dál nedělal. Takže jsem celkem zvědav na tohle. jak dloho to vydží.
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Celkem by mne zajímalo kde máš to šikmé ozubení, když jsou tam jen přimé zuby.
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: pát říj 31, 2008 6:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
dobrá..podívám se ti přesně do knížky a napíšu co je to za soukolí co musíme pořád měnit, protože to nějak nezvládá takové namáhání.
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
spajal uz niekto prevodovku TK s inym motorom ako Slavia
budem vdacný za kazdu radu
budem vdacný za kazdu radu
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
Tady je foto převodovky. Po 20 letech vymačkaná spodní hřídel a kola, střižené pero. Byly odrbané náběhy kol od řazení. Když jsem to otevřel tak mi ty kolečka spíš připomínaly budík než převodovku z traktoru Ale asi vydrží dost. Na nových strojích se dává motor 36hp a a převodovka vypadá stále stejně. Ono už se to tu někde řešilo a zatím nevím že by někdo psal že mu odešla převodovka Ty spodní kola na peru jsem k sobě na doporučení zbodoval.
-
- Příspěvky: 530
- Registrován: pát říj 31, 2008 6:15 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Palove T4-K12-1 + príslusenstvo
tak jsem to trochu poplet, neděláme z šikmého rovné ale z rovného šikmé a je to soukolí reverzu.