PRAKTIKOVO TK
Re: PRAKTIKOVO TK
Já jsem taky dával papírové těsnění na silikon. Ten nic nezkazí. A co se týče výšky kompresního zdvihu, tak mám nastaveno 0,8 mm. Měřeno diabolkou .
Kdo to umí, ten to dělá....ten kdo o tom ví trošku, ten tomu šéfuje..... a kdo o tom neví nic, tak ten to buď učí a nebo o tom alespoň hloupě kecá!
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Pes je opakem ženy..... všemu rozumí, ale mlčí :)
Re: PRAKTIKOVO TK
PRAKTIK: pekná práca...ten bude ako nový a tá medzera...podľa mňa si urobil dobre, tiež by som to dal v strede tolerancie, okolo 1 mm. A tesnenie pod valec by som asi použil klingerit+silicon (namiesto papiera). Ten klingerit lepšie znáša teplotu, ale to je len môj názor
- Martin_TDi
- Příspěvky: 1137
- Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
- Bydliště: 74294
Re: PRAKTIKOVO TK
Pěkná práce ! Ať to dobře funguje! 8)
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
Tak dnes doskladane a naštartovane.Naskočil na druhy krat.Zajtra bude vyjazd a skušobna jazda.A poraďte ako najlepšie motor zabehnuť.
Re: PRAKTIKOVO TK
Zajíždej po silnici 50% plynu, teď máš ideální podmínky je venku chladno tak se motor bude dobře chladit. Aspoň 2h.
Hlavně s ním neorej zadřel by se.
Postupně přidávat plyn na 70% a poslouchat motor jak motor přestává mít sílu okamžitě odlehčit a volnoběh.
Hlavně s ním neorej zadřel by se.
Postupně přidávat plyn na 70% a poslouchat motor jak motor přestává mít sílu okamžitě odlehčit a volnoběh.
- Holder
- Příspěvky: 1543
- Registrován: úte říj 21, 2008 8:16 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
Bez velkého zatížení na 70-80 % .
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
Vďaka a asi koľko motohodin.
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: PRAKTIKOVO TK
Motor sa musí zabiehať po dobu 40 mth a behom tejto doby je možné motor zaťažovať najviac na 70 % krútiaceho momentu a zároveň počas tejto doby nesmie byť traktor používaný v polných podmienkach. Kedže sa nedá zistiť sluchom percento zaťaženia motoru, je nutné tiahlo plynu udržiavať blízko maxima ( 75-90 % rozsahu pohybu tiahla od volnobehu po max. otáčky). Nižšie nastavenie otáčok nepoužívať. Keď začnú za jazdy klesať otáčky alebo začne motor dymiť, je nutné okamžite podradiť.
PRAKTIK píše:Vďaka a asi koľko motohodin.
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
Ďakujem za rady budem sa ich držať.Dnes prebehla dekarbonizacia vyfuku a vyjazd,
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: PRAKTIKOVO TK
Ešte som zabudol, radšej nejazdi ani na štvorku, už len pri rozbehu na tú rýchlosť je motor dosť zaťažený. Tých 40 mth zábehu je nútné dodržať, tak je to písané v príručke. Keď by si sa každý deň hodinu s traktorom len tak fúrikoval, tak je motor za necelý mesiac a pol zabehnutý to nie je tak dlhá doba.
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
Jožo neblazni hodinu v tomto mraze veď budem ako cencuľ
- Martin_TDi
- Příspěvky: 1137
- Registrován: stř lis 10, 2010 1:36 am
- Bydliště: 74294
Re: PRAKTIKOVO TK
Nech ten záběh motoru na jaro :)
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: PRAKTIKOVO TK
Ja nevravím, že to musíš robiť teraz. Len ja som to tak robil, ale je pravda, že som začal koncom februára, to už bolo teplejšie.
PRAKTIK píše: Jožo neblazni hodinu v tomto mraze veď budem ako cencuľ
- PRAKTIK
- Příspěvky: 673
- Registrován: stř čer 02, 2010 7:43 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRAKTIKOVO TK
To si robim srandu aj dnes som ho venčil v zime potrebujem vyhrňať sneh a na jar do poľa.