mt8 151.32
Re: mt8 151.32
U startéru muže viset uhlík je menší startovací výkon,seřídit motor(vstřikovače), vyčistit filtr, žhavení u motoru je , zkontrolovat zdali je funkční.
Re: mt8 151.32
Motory lombardini LDW 1503 trpi špatnymy starty. Jedna z veci je nechat udělat ty vstřiky. Na forum je par uživatelu co maji 151.32 a taky jim špatně startovaly, seřidili vstřikovače a je to lepši.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: mt8 151.32
daj namontovat a nastavit nove kocovky do vstrekovacov, ako píše deniels . ja som laboroval vsetko mozne a nič nepomohlo tak ako ta vymena vstrekov a pritom chlapik mal tie stare na stolici a vravel ze su ok, po vymene za nove vyrazne zlespenie startov, tiez samozrejmostou musi byt 100-percentna baterka
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
Re: mt8 151.32
Zhavice su v poriadku.Skusal som ich tak ze z baterie plus kontakt som prepojil kabel na kazdy zhavic a kazdy iskril. Taky navod som nasiel na kontrolu. Vstreky je nutne vymenit,alebo nejak opravit? Viete mi poradit ake vstreky tam idu? Niekde na fore som cital ze pomoze vymenit zhavice za dlhsie,aj to ze pomoze?
Re: mt8 151.32
Ahoj. Delši žhaviče daval uživatel MATTO. prej to pomohlo.
Jinak ty vstřikovače nech zkontrolovat, musi mit dobre tlaky, pokud se nepletu tak 140-160. Zkusil bych je nastavit a jestli se starty nespravi, tak dat nove vstřiky.
Jinak ty vstřikovače nech zkontrolovat, musi mit dobre tlaky, pokud se nepletu tak 140-160. Zkusil bych je nastavit a jestli se starty nespravi, tak dat nove vstřiky.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: mt8 151.32
Je to tak tomuhle motoru se za studena moc nechce, nad startérem jsem přemýšlel, až mi odejde ten co tam je, tak ho třeba koupím,řekl bych, že je startér s reduktorem lepší jako bez něj. Já taky dělal vstřikovače, měnily se dvě vstřikovací trysky a všechny se seřídily, dělaly mi to v Laski, tenkrát to stálo balík něják přes 4tisíce, dneska už bych si to udělal sám, protože už vím že tlak má být 140-160, tryska je tam DNOSD293, a přišel jsem na to že se ty vstřikovače dávaly do aut, wv a audy, např golf druhá řady. nevím přesně jaky motory atd,ale všiml sem si, že sou ty vstřikovače stejny, aspon opticky, nevím jak ve vnitř a nakolik se štelovaly.
Re: mt8 151.32
ano mam tam aj dlhsie zjavice , tu na fore je aj ich typ trochu to pomohlo ale ako som uz pisal a pisu to vsetci pomozu nove koncovky vstrekovacov, track mt8 ti tu dal aj ich typ a hodnoty nastavenia tak ich objednaj a vyskusaj.
a este zhavit musis min 30 sekund prip. 40
a este zhavit musis min 30 sekund prip. 40
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: mt8 151.32
Slušná sbírka
Re: mt8 151.32
klobůk důle
Všecko je jednůc poprvé
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=71475
Re: mt8 151.32
jo to nejduležitější,ty trysky sem dělal taky protože to startovalo dost bídně, a pomohlo to, starty jsou lepší.
díky chlapy, snažím se, jo hold mimo usnadnění práce je to i koníček, a né malej :-d
díky chlapy, snažím se, jo hold mimo usnadnění práce je to i koníček, a né malej :-d
Re: mt8 151.32
Dozvěděl jsem se, že po seřízení vstřiku měl by se zkontrolovat předvstřik i ten se časem mění, vlivem opotřebení.
Re: mt8 151.32
menili ste uz niekto na motoroch lombardini palivove cerpadlo podavacie ? zavzdusnuje sa mi niekedy palivovy system traktor prestane mat vykon a z prepadu ziadna nafta , musim rucne natahat a potom zase ide . mam podozrenie na tu pumpu, rozobral som ju a vyzera byt ok tak neviem
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
Re: mt8 151.32
jo, takzvanou ac pumpu jsem dělal au dvakrát. poprve mi z toho tekla nafta, tak jsem koupil u šálka novou ale je to celkem ranec, myslím něco kolem 2500kč esi ne 3, nějaky opravny sady to sem nesehnal, vydržela snad 3 roky a začalo to dělat přesně co píšeš, nebyl výkon motor měl nepravidelný chod., ta zase nová za 3000, a uvidíme, je tam rok.matto píše:menili ste uz niekto na motoroch lombardini palivove cerpadlo podavacie ? zavzdusnuje sa mi niekedy palivovy system traktor prestane mat vykon a z prepadu ziadna nafta , musim rucne natahat a potom zase ide . mam podozrenie na tu pumpu, rozobral som ju a vyzera byt ok tak neviem
Re: mt8 151.32
diky za info, rozmyšlam vyskusat elektricke cerpadlo , len neviem ako dlho ta čina vydrži
Specification:
*Condition: 100% new and never used
*Application: Fits for all 12 Volt cars, trucks & boats
*Installation hole Distance: 67 mm
*Flows:> 70L/H
*Currents: 1.3A- 1.4A
*Input Voltage: 12V
*Pressure: 0.3-0.5 MPA
*Tubing Interface: 0.32inch(Approx)
*Length:138.2 mm/5.5inch(Approx)
*Width :58 mm/2.25inch(Approx)
*Material:Copper
*Net weight: 350G
https://stroje.bazos.sk/inzerat/6538113 ... rpadlo.php
Specification:
*Condition: 100% new and never used
*Application: Fits for all 12 Volt cars, trucks & boats
*Installation hole Distance: 67 mm
*Flows:> 70L/H
*Currents: 1.3A- 1.4A
*Input Voltage: 12V
*Pressure: 0.3-0.5 MPA
*Tubing Interface: 0.32inch(Approx)
*Length:138.2 mm/5.5inch(Approx)
*Width :58 mm/2.25inch(Approx)
*Material:Copper
*Net weight: 350G
https://stroje.bazos.sk/inzerat/6538113 ... rpadlo.php
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14