MT8-050
- timexy
- Příspěvky: 1841
- Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-050
Asi má pravdu. včera jsem to měl rozdělaný, protože se mi strhla na náboji matička. když sendáč náboj, tak je tam hned ližisko. To ložisko není nějak mazany. Je pravděpodobný že ti teče simerink z převodovky do nohavice. mrkni jestli ti rapidně neubyl olej v převodovce. Jinak na nábojích mám taky mastnotu ale to mám od ložisek.
Re: MT8-050
kluci to je divné ten náboj je přeci na kuželu a ten jen tak něco nepropustí
že by to to propustilo ale určo tam olej bude někde něco povolilo
že by to to propustilo ale určo tam olej bude někde něco povolilo
- majo258
- Příspěvky: 801
- Registrován: stř říj 21, 2009 4:26 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-050
ahojtimexy píše:Asi má pravdu. včera jsem to měl rozdělaný, protože se mi strhla na náboji matička. když sendáč náboj, tak je tam hned ližisko. To ložisko není nějak mazany. Je pravděpodobný že ti teče simerink z převodovky do nohavice. mrkni jestli ti rapidně neubyl olej v převodovce. Jinak na nábojích mám taky mastnotu ale to mám od ložisek.
tebe mozno povoluje ten vonkajsi simering co tesni naboj pri lozisku.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: čtv lis 29, 2007 8:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-050
Mohlo se stat ze to nekdo spatne nasadil na ten kuzel a dotahl to tzn na byka. Postupne se to vyzvejka a zacne propoustet.
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: čtv lis 29, 2007 8:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: MT8-050
To byla zavada na starych MB. Spatne nasazeny a pak to casem prasklo. Prvni priznak byl olej. Nechci se hadat
- timexy
- Příspěvky: 1841
- Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-050
Ale olej není odkud by tek. Jedíně co si myslim že to je, tak netěsní simerink na převodovce . Je tam simerink, který jde z převodovky a tam to asi teče. Jinak je to udělaný tak, že je náboj který je nasazen na kuženu, který prochází přírubou a pak je simerink na převodovce. Ležiska v náboji jsou mazány vazelínou a ne olejem.
Re: MT8-050
Úplně stejný problém jsem řešil před několika lety. Vyměnil jsem simerinky a slzelo to pořád, ne kolem hřídele, ale kolem podložky pod maticí. A co je příčina? Je to dřážka a klínek co zasahují až za simerink. Utěsni to a máš pokoj.
Věci se řeší až když nastanou
Re: MT8-050
orly s čim si to utesnil ?
TRAC MT8-151.32
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245 , MT8-132.32 , TZ-4K-14
Re: MT8-050
Sundal jsem matku a podložku pořádně jsem to očistil a vyfoukal stlačeným vzduchem a narval jsem tam silikon (první co jsem měl po ruce). Určitě by se našlo dost vhodnějších materiálů. Pak jsem na to přilepil podložku a dotáhl matku. Zatím drží.
Věci se řeší až když nastanou
Re: MT8-050
Dobrý den,
jsem tady nový tak snad píši tam kam jsem chtěl:-D je tad někdo dko by mi poradil jaký si koupit traktůrek??? Mám možnost koupit bud zachovalou v perfektním stavu MT8 050 a nebo traktůrek wisconsin Yukon. Poradili by jste mi jaký si mám vybrat??? U MT8 050 mám strach jestli není slabí a stačí 20 koní na dvou radličný pluh APO155. Moc se v těchto věcech nevyznám a proto bych Vás tady požádal o radu.... Děkuji za odpovědi
jsem tady nový tak snad píši tam kam jsem chtěl:-D je tad někdo dko by mi poradil jaký si koupit traktůrek??? Mám možnost koupit bud zachovalou v perfektním stavu MT8 050 a nebo traktůrek wisconsin Yukon. Poradili by jste mi jaký si mám vybrat??? U MT8 050 mám strach jestli není slabí a stačí 20 koní na dvou radličný pluh APO155. Moc se v těchto věcech nevyznám a proto bych Vás tady požádal o radu.... Děkuji za odpovědi
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: MT8-050
No pluh dělali jako originál příslušenství,tak to zvládnout musí. Ono člověk řekne jen 20 koní,ale nezapomínejme že je to 4x4,já jsem si taky myslel že to nebude nic moc,ale síly má mraky. Samozřejmě všechno má svě limity,a je rozdíl orat písčitou zem,nebo těžkou jílovitou a ještě po dešti a ještě třeba s hnojem,záleží na podmínkách a terénu,v kopci bude mít 050 asi už problém. Ale za normálních podmínek to pluh zvládat musí bez problémů. Jaký traktor vybrat,to záleží na Tobě,k čemu ho budeš používat,v jakém terénu,jak často. Třeba s 050kou denně 8 hodin jezdit,asi nebude to pravé ořechové. Ten yukon na tom bude o trochu lépe,je to modernější 050ka. Jiný silnější motor,jinak zbytek je až na pár drobností stejný. Nevím jestli yukon už je alepsoň trochu lépe odhlučněn,než 050ka,hluku je v boudě dosti. A taky není k zahození servo,bez serva se nechá,ale na každodění ježdění to moc není,kor s nakladačem. A taky záleží na ceně,yukon bude s cenou asi o trošku výše. Dle mého yukon by byl asi o trošku lepší,ale 050ka je taky dobrej stroj. Na yukona jsem moc chvály neslyšel,050ka je ejště starej dobrej stroj. Jestli přemýšlíš o sekačce,nebo něco na vývoďák,asi ty koně navíc u yukona budou jen k dobru.
Re: MT8-050
Toto je už třetí vlákno se stejným dotazem. Vidím že jsi tu nový, proto radím napsat dotaz jen do jednohoho vlákna kvůli přehlednosti (já bych volil třeba "technické problémy"). Lidi co se pohybují v této sekci TK a MT určitě čtou všechny nové příspěvky. Teď v tom budeš mít guláš a musíš přemýšlet kde všude jsou odpovědi na tvou otázku.Yukon píše:Dobrý den,
jsem tady nový tak snad píši tam kam jsem chtěl:-D je tad někdo dko by mi poradil jaký si koupit traktůrek??? Mám možnost koupit bud zachovalou v perfektním stavu MT8 050 a nebo traktůrek wisconsin Yukon. Poradili by jste mi jaký si mám vybrat??? U MT8 050 mám strach jestli není slabí a stačí 20 koní na dvou radličný pluh APO155. Moc se v těchto věcech nevyznám a proto bych Vás tady požádal o radu.... Děkuji za odpovědi
Re: MT8-050
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, kde se dají sehnat nová pouzdra do homokinetického kloubu. Na internetu jsem je nikde nenašel a ani v katalogu náhradních dílů nejsou označena a nemají žádné číslo. Díky_luky_ píše:Takhle mi to bylo řečeno od obsluhy tohoto stroje, který jezdí denně. Já s tím problém neměl. Asi to není úplně závada, se kterou by to nejezdilo, ale dává dobrý obraz, jak je ten traktor utahaný.Tom píše:Díky Asi příští týden se s majitelem budu bavit, tak uvidíme, jak to dopadne. Pokud to bude vytlačené - co s tím? Jde to nějak opravit, nebo se musí koupit nový celý díl? Je to velká investice?
Hlavní je, aby byly v pořádku převodovky a motor, brzdy, spojka. Vyzkoušej všechno řazení, zapínání náhonu, uzávěrku, hydrauliku. Obložení brzd je prý také pěkná pálka a jízda se zataženou ručkou je dílem okamžiku. Zbytek už se vždycky nějak dobastlí. Třeba nový homokinetický kloub (náhon předního kola) stojí tuším 13 000. Já zatím měnil jen futra - tuším 25Kč/kus. Kardan od motoru k převodovce měl vysypaný ložiska, tak jsem použil kříže z náhonu přední vývodové hřídele. Ale třeba mi teče gufero zadní nohavice a pro jeho výměnu bych musel rozmontovat celou nohavici, tak to zatím nechávám...