Lupova MT8 132-2

TK, MT, Vinea, Cabrio, Vega, Yukon, Farmář

Moderátoři: Tata, Tom

Zpráva
Autor
Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#46 Nový příspěvek od Lupa »

S radostí mohu oznámit, že proběhla uspěšná zkouška chodu motoru. Ted jedou a hřejí se oba válce. Ještě jsem zjistil, že ty elementy je možné trochu po povolení šroubků pootáčet a tím měnit množství dávky paliva. Tak další zkušenost, kterou jsem získal, jen se toho nebát. Motor trochu kouří bílý dým, ale to je u dieselu staré konstrukce normální. Také trochu cykluje regulátor otáček, ale nic zásadního. Všem díky za podporu a rady.

Uživatelský avatar
-Lycan-
Příspěvky: 446
Registrován: sob bře 26, 2011 8:01 pm
Bydliště: Topolčany

Re: Lupova MT8 132-2

#47 Nový příspěvek od -Lycan- »

NO vida zasa sa potvrdilo stare zname čo si aj napisal co si sam nespravis to nemás :prace: a ked stes nieco porádne aj tak si to musis spravit sam :vztek: tak at to fachči jedna basen a trocha dymu ..aspom vieš že máš naštartované maš videt mojho majora ten teš troska nedymý :D
Práce sa neboj! , kľudne si vedľa nej ľahni!!
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5455
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Lupova MT8 132-2

#48 Nový příspěvek od thovt »

Lupa: ano, bíla barva kouře je když motor studený za nízké teploty. Ohřátý motor při startu nesmí zakouřit bíle.
Normalní kouř je průhledně našedlý. Jen při přidaní plynu začoudí nebou při zatěži.

Jeňór
Příspěvky: 210
Registrován: úte kvě 17, 2016 7:44 pm
Bydliště: Vyškov

Re: Lupova MT8 132-2

#49 Nový příspěvek od Jeňór »

Tak super,poradil sis,at to šlape! :potlesk:
Mě za studena taky pokuřuje bíle

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#50 Nový příspěvek od Lupa »

No ono je to spíš ten nšedlý průhl. kouř což je asi normál. Motor je v cajku tak mohu pokračovat, chybí mi eletrika a rozvod hydrauliky+osadit volant.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#51 Nový příspěvek od Lupa »

Pokračuju pomalu ale jistě https://postimg.cc/Lq4kzfrm

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#52 Nový příspěvek od Lupa »

Mám dotaz ohledně spínačky. Dodělávám elektroinstalaci a nezdá se mi spínačka, je starší. Po sepnutí bateriového odpojovače mi jde třeba tlakson i bez zasunutého klíče ve spínčce. Po zasunutí už jde start tlačítko. Mám za to že tlakson by měl jít až po zasunutí klíče a start v poloze 1. Mám pravdu?

davidgsf
Příspěvky: 254
Registrován: pát bře 18, 2011 7:32 pm
Bydliště: Vamberk

Re: Lupova MT8 132-2

#53 Nový příspěvek od davidgsf »

Klakson mi jde i s vyplym klíčkem

Uživatelský avatar
rimmerworld
Příspěvky: 244
Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
Bydliště: Presov

Re: Lupova MT8 132-2

#54 Nový příspěvek od rimmerworld »

Mne idu aj smerovky bez zasunuteho klucika :)

jiriSBS
Příspěvky: 1771
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Lupova MT8 132-2

#55 Nový příspěvek od jiriSBS »

Zaleží na napojení spotřebičů na spinací skříňce,pokud jsou spotřebiče zapojeny na svorce 30,tak pracují i bez zasunutého klíčku,pokud jsou zapojeny na svorky 15 a 54 ,tak fungují pouze po zasunutí klíčku.Polohy klíčku 1,2,příp. 3,jsou na ovládaní osvětlení vozidla.Startér by měl být ovládan ze svorky 15,přes tlačítko(po zasunutí klíčku).

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#56 Nový příspěvek od Lupa »

Zjistil jsem, že se mi nafta dostává do motoru. Na podzim jsem měl v nádrži trochu nafty, ted jsem to nastartoval a po chvíli to chcíplo. Potom jsem zjisti, že nádrž je zcela prázdná. takže bud přes podávací čerpadlo nebo kolem vstřikovacích segmentů. Spíš bych to viděl na to podávací čerpadlo, je nejníž. Oleje přibylo a je řidší. Jeden známý tak zadřel motor po GO!
Právě tuto možnost jsem už na podzim kontroloval, měl jsem čerpadlo demontované z bloku a punpováním jsem kontroloval unik. Já jsem ho přetěsnoval ale o-kroužek kolem té tyčky co přenáší pohyb od vačky nejde vyměnit. Je hluboko v tělese čerpadla.
Jak zjistit kudy to teče?
Olej má natočeno tak 2 hod., musím vyměnit.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#57 Nový příspěvek od Lupa »

Nikdo nic, ticho po pěšině. Dneska jsem namontoval přetlakový ventil na přepad z pal. filtru do nádrže (seřízen na 0.4 bar) při chodu motoru nejde přepad do nádrže. Asi se to tratí ze vstřikovacího čerpadla do motoru. Tam by šlo vyměnit o-kroužky na vstř. segmentech, jinak nevím.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5455
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Lupova MT8 132-2

#58 Nový příspěvek od thovt »

No 40kPa je málo, 90 kPa. Podávací čerpadlo jde rozebrat , jen vyšroubovat víčko.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#59 Nový příspěvek od Lupa »

Já myslím že 40 kPa je dost, ten motor jede i bez přetlakového ventilu. Tím že na pod. čerpadle demontuji víčko nezjistím,kde ta nafta uniká do motoru.
Chystám se na demontáž vstř. segmentů a výměnu o-kroužků.

Lupa
Příspěvky: 236
Registrován: čtv led 19, 2012 9:47 am
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Lupova MT8 132-2

#60 Nový příspěvek od Lupa »

Tak rozebral jsem podávací čerpadlo a zjistil jsem, že ve zpětné klapce bylo smítko. Po vyčištění jde nafta přepadem zpět do nádrže.Asi by to chtělo malý filtr před podávací čerpadlo. Budu to dále sledovat abych vyloučil naftu v oleji.

Odpovědět

Zpět na „Naše malotraktory“