Lupova MT8 132-2
Re: Lupova MT8 132-2
Taky může znamenat že vstřikovací čerpadlo málý tlak nafty u saní.
https://eshop.agroad.cz/eshop-pretlakovy-ventil.html |Tohle najdeš u filtru byvájí tam usazeniny.
Už jsem tam měnil kuličku několikrát.
https://eshop.agroad.cz/eshop-pretlakovy-ventil.html |Tohle najdeš u filtru byvájí tam usazeniny.
Už jsem tam měnil kuličku několikrát.
Re: Lupova MT8 132-2
Člověče já to tam vůbec nemám, z filtru je přepad přímo do nádrže. Tzn. v tom průtočném šroubu je přetl. ventil?
Re: Lupova MT8 132-2
ano. ventil udržuje tlak z něho to jde do přepadu.
Tady je krasně vidět http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/17 ... k-14-4.jpg
Tady je krasně vidět http://slovenskainzercia.sk/x-sk/inz/17 ... k-14-4.jpg
Re: Lupova MT8 132-2
Koupil jsem šroub s přetlakovým ventilem ale nic to nepomohlo. Po poradě s místním opravářem jsou tlaky dobré ale zřejmě je špatně seřízen předstih na druhém válci. Ani jsem nevěděl že je možnost seřizovat každý válec zvlášt. Ted je otázka jak na to. Bud ten motor sundám a odvezu do slavservisu na seřízení nebo se to pokusím seřídit doma. Musím to trochu načíst a pak to zvážit.
Re: Lupova MT8 132-2
Mě teda motor nastavovali při go ve Slavservisu,ale myslím že předvstřik se nastavuje pro oba válce stejně vkládáním podložek pod víčko vstřik.čerpadla.
Ještě se da nastavit množství nafty na přesuvníku posovaním teho šestihranu s čudlem.
So tam na to rysky,ale jde na to vidět po oddělání nalivací trobelky na olej.
Ještě se da nastavit množství nafty na přesuvníku posovaním teho šestihranu s čudlem.
So tam na to rysky,ale jde na to vidět po oddělání nalivací trobelky na olej.
Re: Lupova MT8 132-2
Předstih i naftového motoru? To je u benzínového.
Re: Lupova MT8 132-2
Samozřejmě mluvíme o předvstřiku. Dneska jsem ho kontroloval podle rysek na setrvačníku a musel jsem ubrat podložku 0.2 zpod čerpadla. Motor jde lépe ale můj problém to nevyřešilo. Trysky jsem zkoušel a na sytič dávkují pěkně. Zapomněl jsem si je vyzkoušet na volnoběh, tak zas zítra. Stím seřízením předvstřiku každého válce zvlášt to je asi hloupust, nikde jsem otom nic nenašel.
Re: Lupova MT8 132-2
Podle toho co vím a co jsem řešil na své mt8 tak nejde nastavit předvstřik na každý válec zvlášť ale dávka paliva může být rozhozená a to by mělo vliv na chod motoru a nebo by mohla být poškozena vačka
Re: Lupova MT8 132-2
Muže být chudá dávka povolit šroub jak je u přidavač paliva, myslík jak je čudlik.
Re: Lupova MT8 132-2
Kraťas môže mať pravdu .Už to bolo dávno-mne sa rozhodila dávka paliva .Chlap čo opravuje čerpadla vybral trysku a naprázdno bez(čudla-pridavača paliva) točil ručne motorom a presne odmeral množstvo paliva čo ide do motora .Už si nepamätám koľko ml to má byť,ja som mal veľa tak ubral a bolo to ok.
Re: Lupova MT8 132-2
Zatím nemám nové poznatky, scháním materiál.
Jen mě zajímá jaké tam mají být vstřikovací elementy. Já mám na čerpadle EM7Pe ale na netu jsem našel i EM7K-12. Cena cca 500 - 800kč.
Jen mě zajímá jaké tam mají být vstřikovací elementy. Já mám na čerpadle EM7Pe ale na netu jsem našel i EM7K-12. Cena cca 500 - 800kč.
Re: Lupova MT8 132-2
U každého vstřik.čerpadla musí být nastavitelné jednotlivé elementy na velikost dávky paliva.Pokud je motor(komprese)v pořádku,tak nizší teplota jednotlivých svodu výfuku po nastartování,ale i v provozu(měřeno teploměrem) může být vlivem menší dodávky paliva do příslušného válce.motor nemá výkon.Jak to dokazuje zkouška,první válec běží na volnoběh sám,ale druhý se zastavuje.Těsnost spalovacího prostoru se dá zkontrolovat pomocí kompresoru ,natlačit do vzduchojemu tlak cca 0,1MPa(1 bar-tlak nesmí pohybovat pístem),demontovat trysku nebo "žhavičku",pomocí připravku napojit hadici od kompresoru do hlavy válce.Píst zkoušeného válce nastavit do horní úvratí(v kompresi),pustit tlak do válce a sluchem kontrolovat únik vzduchu ze spal.prostoru(ventily-sací a výfuk.potrubí ,písty-měrka,těsnění pod hlavou-v chladiči)Pokud je pístní skupina volnější(větší únik vzduchu),vstříknou trochu oleje do spalovacího prostoru a pár krát protočit,tím s píst ve válci utěsní a dají se zkontrolovat dálší menší netěsností(tímto způsobem se dá vyloučit pístní skupina).Na regulací tlaku vzduchu ve válci používám upravený redukční ventil od acetylénu.Tímto způsobem se dají zkoušet jak diesly ,tak benziňáky,bez nutností protáčení motoru startérem a v podstatě určit místo problému.
Re: Lupova MT8 132-2
Nastavení velikosti dávky natočením polohy pístku nebo nějak jinak?
Re: Lupova MT8 132-2
Ak si dobre pamätám tak natáčal piestik.Najskôr ale odmeral koľko nafty nastrieka cez trysku do odmerky( asi 100x potočil motorom ručne) Skús odmerať jeden válec a potom druhý ,či je množstvo paliva rovnaké. Vylúčiš aspon chybu dávky paliva a či je vačka vporiadku.