Lupova MT8 132-2
Re: Lupova MT8 132-2
S radostí mohu oznámit, že proběhla uspěšná zkouška chodu motoru. Ted jedou a hřejí se oba válce. Ještě jsem zjistil, že ty elementy je možné trochu po povolení šroubků pootáčet a tím měnit množství dávky paliva. Tak další zkušenost, kterou jsem získal, jen se toho nebát. Motor trochu kouří bílý dým, ale to je u dieselu staré konstrukce normální. Také trochu cykluje regulátor otáček, ale nic zásadního. Všem díky za podporu a rady.
Re: Lupova MT8 132-2
NO vida zasa sa potvrdilo stare zname čo si aj napisal co si sam nespravis to nemás a ked stes nieco porádne aj tak si to musis spravit sam tak at to fachči jedna basen a trocha dymu ..aspom vieš že máš naštartované maš videt mojho majora ten teš troska nedymý
Práce sa neboj! , kľudne si vedľa nej ľahni!!
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
Re: Lupova MT8 132-2
Lupa: ano, bíla barva kouře je když motor studený za nízké teploty. Ohřátý motor při startu nesmí zakouřit bíle.
Normalní kouř je průhledně našedlý. Jen při přidaní plynu začoudí nebou při zatěži.
Normalní kouř je průhledně našedlý. Jen při přidaní plynu začoudí nebou při zatěži.
Re: Lupova MT8 132-2
Tak super,poradil sis,at to šlape!
Mě za studena taky pokuřuje bíle
Mě za studena taky pokuřuje bíle
Re: Lupova MT8 132-2
No ono je to spíš ten nšedlý průhl. kouř což je asi normál. Motor je v cajku tak mohu pokračovat, chybí mi eletrika a rozvod hydrauliky+osadit volant.
Re: Lupova MT8 132-2
Pokračuju pomalu ale jistě https://postimg.cc/Lq4kzfrm
Re: Lupova MT8 132-2
Mám dotaz ohledně spínačky. Dodělávám elektroinstalaci a nezdá se mi spínačka, je starší. Po sepnutí bateriového odpojovače mi jde třeba tlakson i bez zasunutého klíče ve spínčce. Po zasunutí už jde start tlačítko. Mám za to že tlakson by měl jít až po zasunutí klíče a start v poloze 1. Mám pravdu?
Re: Lupova MT8 132-2
Klakson mi jde i s vyplym klíčkem
- rimmerworld
- Příspěvky: 244
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Lupova MT8 132-2
Mne idu aj smerovky bez zasunuteho klucika
Re: Lupova MT8 132-2
Zaleží na napojení spotřebičů na spinací skříňce,pokud jsou spotřebiče zapojeny na svorce 30,tak pracují i bez zasunutého klíčku,pokud jsou zapojeny na svorky 15 a 54 ,tak fungují pouze po zasunutí klíčku.Polohy klíčku 1,2,příp. 3,jsou na ovládaní osvětlení vozidla.Startér by měl být ovládan ze svorky 15,přes tlačítko(po zasunutí klíčku).
Re: Lupova MT8 132-2
Zjistil jsem, že se mi nafta dostává do motoru. Na podzim jsem měl v nádrži trochu nafty, ted jsem to nastartoval a po chvíli to chcíplo. Potom jsem zjisti, že nádrž je zcela prázdná. takže bud přes podávací čerpadlo nebo kolem vstřikovacích segmentů. Spíš bych to viděl na to podávací čerpadlo, je nejníž. Oleje přibylo a je řidší. Jeden známý tak zadřel motor po GO!
Právě tuto možnost jsem už na podzim kontroloval, měl jsem čerpadlo demontované z bloku a punpováním jsem kontroloval unik. Já jsem ho přetěsnoval ale o-kroužek kolem té tyčky co přenáší pohyb od vačky nejde vyměnit. Je hluboko v tělese čerpadla.
Jak zjistit kudy to teče?
Olej má natočeno tak 2 hod., musím vyměnit.
Právě tuto možnost jsem už na podzim kontroloval, měl jsem čerpadlo demontované z bloku a punpováním jsem kontroloval unik. Já jsem ho přetěsnoval ale o-kroužek kolem té tyčky co přenáší pohyb od vačky nejde vyměnit. Je hluboko v tělese čerpadla.
Jak zjistit kudy to teče?
Olej má natočeno tak 2 hod., musím vyměnit.
Re: Lupova MT8 132-2
Nikdo nic, ticho po pěšině. Dneska jsem namontoval přetlakový ventil na přepad z pal. filtru do nádrže (seřízen na 0.4 bar) při chodu motoru nejde přepad do nádrže. Asi se to tratí ze vstřikovacího čerpadla do motoru. Tam by šlo vyměnit o-kroužky na vstř. segmentech, jinak nevím.
Re: Lupova MT8 132-2
No 40kPa je málo, 90 kPa. Podávací čerpadlo jde rozebrat , jen vyšroubovat víčko.
Re: Lupova MT8 132-2
Já myslím že 40 kPa je dost, ten motor jede i bez přetlakového ventilu. Tím že na pod. čerpadle demontuji víčko nezjistím,kde ta nafta uniká do motoru.
Chystám se na demontáž vstř. segmentů a výměnu o-kroužků.
Chystám se na demontáž vstř. segmentů a výměnu o-kroužků.
Re: Lupova MT8 132-2
Tak rozebral jsem podávací čerpadlo a zjistil jsem, že ve zpětné klapce bylo smítko. Po vyčištění jde nafta přepadem zpět do nádrže.Asi by to chtělo malý filtr před podávací čerpadlo. Budu to dále sledovat abych vyloučil naftu v oleji.