Pípáčkovo TK 14
Pípáčkovo TK 14
Zdar
Po roce a něco vlastnictví TK mi to nedalo a pochlubím se Vám tady s ním, resp. spíš příslušenstvím vlastní tvorby
první bylo samozřejmě pořízení TK... což byla shodou okolností záležitost 5 hodin po roce bydlení na vsi ale bylo načase
(proč zrovna TK... řekněme úchylka na kloubáky, finance a velokost - Kirovec je velkej)
Po prvotním bláznění si říkám... "chtělo by to vlek", tak jsem se do toho pustil a když už tak nosič kontejnerů, ať si můžu měnit "nástavby" (mimochodem, vyšel mě na 24 tis )
Okey, ale blížila se zima, takže přišla na řadu stípačka dřeva
Náhodou jsem "dostal" vidle z desty, tak bylo rozhodnuto...
loňská zima a mě došlo uhlí... no, vyřešil jsem to po svém
přes zimu TK dostalo alespoň nárazník
z jara začala práce na RD, takže jedna momentka
v mezičase samotěžba v lese (vytaháno řetězem)
(ps. na fotce nejsem já )
pak přišel nápad udělat si lžíci...
no a když už mám lžíci, proč neudělat i ramena (+ další předělání hydrauliky)
mezitím pokračovaly práce na nové dílně, kde bylo potřeba zavozit "pár" lžic hlíny, tak foto před a po (vše děláno TK)
mezi tímhle vším jsem si našel čas zdokonalit svoje "centrum zpracování palivového dřeva" když už mám ty vidle za TK
ps. i ten slunečník převážím TK na vidlích
Toť takový souhrn života majitele TK za rok a půl (a ano, jsem často dotazován na moje duševní zdraví )
více fotek hlavně ze stavby přívěsu je tady https://pipacek93.rajce.idnes.cz/TK_14
Po roce a něco vlastnictví TK mi to nedalo a pochlubím se Vám tady s ním, resp. spíš příslušenstvím vlastní tvorby
první bylo samozřejmě pořízení TK... což byla shodou okolností záležitost 5 hodin po roce bydlení na vsi ale bylo načase
(proč zrovna TK... řekněme úchylka na kloubáky, finance a velokost - Kirovec je velkej)
Po prvotním bláznění si říkám... "chtělo by to vlek", tak jsem se do toho pustil a když už tak nosič kontejnerů, ať si můžu měnit "nástavby" (mimochodem, vyšel mě na 24 tis )
Okey, ale blížila se zima, takže přišla na řadu stípačka dřeva
Náhodou jsem "dostal" vidle z desty, tak bylo rozhodnuto...
loňská zima a mě došlo uhlí... no, vyřešil jsem to po svém
přes zimu TK dostalo alespoň nárazník
z jara začala práce na RD, takže jedna momentka
v mezičase samotěžba v lese (vytaháno řetězem)
(ps. na fotce nejsem já )
pak přišel nápad udělat si lžíci...
no a když už mám lžíci, proč neudělat i ramena (+ další předělání hydrauliky)
mezitím pokračovaly práce na nové dílně, kde bylo potřeba zavozit "pár" lžic hlíny, tak foto před a po (vše děláno TK)
mezi tímhle vším jsem si našel čas zdokonalit svoje "centrum zpracování palivového dřeva" když už mám ty vidle za TK
ps. i ten slunečník převážím TK na vidlích
Toť takový souhrn života majitele TK za rok a půl (a ano, jsem často dotazován na moje duševní zdraví )
více fotek hlavně ze stavby přívěsu je tady https://pipacek93.rajce.idnes.cz/TK_14
Re: Pípáčkovo TK 14
Vidím, že těch postižených je tady víc
- robert xxx
- Příspěvky: 1100
- Registrován: pon zář 20, 2010 10:07 am
- Bydliště: Martin
Re: Pípáčkovo TK 14
Tak vitaj u nás v ústave postihnutých. Šetri si robotu, aby si si nevyrobil všetko náradie naraz a potom čo budeš robiť. Ináč chválim. Prajem veľa mth bez porúch.
Re: Pípáčkovo TK 14
díky, však mám plánů na zimu až až
pro zatím bych rád tandem, takže úprava vleku a bude následovat výroba dalšího (plato)
Zima bude dlouhá, takže je v plánu udělat naviják do lesa, druhý vlek a minimálně jeden kontejner
Ještě je v plánu podkop/drapák na dřevo, ale to je jen ve fázi návrhu a výkresů
Co se týče samotného TK, tak od koupě (6/2018) žádné velké poruchy. Jedině prasklé lanko plynu a stržené závity na nábojích (nepočítám úniky oleje z portálů a mazaní)
Vylepšení na něm: LED světla, klakson, nová elektrika, komplet nová hydraulika (čerpadlo, filtr, hadice, rozvaděče 3+2, 3 páry rychlospojek vzadu), nárazník a úchyt ramen (jdou sundávat - 4x šroub M16). Do budoucna plánuji přední ramena na radlici, širší kola / dvojmonáže a hydraulické řízení Až budou veškeré úpravy TK hotové, tak se pustím do celkové renovace vč. laku, ale kdy to bude...
Jediná velká závada bylo za tu dobu překroucení kardanu ke štípačce (byl na 14 kW)
pro zatím bych rád tandem, takže úprava vleku a bude následovat výroba dalšího (plato)
Zima bude dlouhá, takže je v plánu udělat naviják do lesa, druhý vlek a minimálně jeden kontejner
Ještě je v plánu podkop/drapák na dřevo, ale to je jen ve fázi návrhu a výkresů
Co se týče samotného TK, tak od koupě (6/2018) žádné velké poruchy. Jedině prasklé lanko plynu a stržené závity na nábojích (nepočítám úniky oleje z portálů a mazaní)
Vylepšení na něm: LED světla, klakson, nová elektrika, komplet nová hydraulika (čerpadlo, filtr, hadice, rozvaděče 3+2, 3 páry rychlospojek vzadu), nárazník a úchyt ramen (jdou sundávat - 4x šroub M16). Do budoucna plánuji přední ramena na radlici, širší kola / dvojmonáže a hydraulické řízení Až budou veškeré úpravy TK hotové, tak se pustím do celkové renovace vč. laku, ale kdy to bude...
Jediná velká závada bylo za tu dobu překroucení kardanu ke štípačce (byl na 14 kW)
- Milhauss
- Příspěvky: 11618
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pípáčkovo TK 14
Klobouk dolů před tvou prácí,pěkné strojovny máš. Ten čelák na zadku nemá chybu
Re: Pípáčkovo TK 14
Další pacient, tak tě tu vítám, je vidět že tě to baví
Tohle všechno zmáknót za rok a půl, no to teda respekt. To nám tu ostatním bláznům můžeš dělat předsedu
Tohle všechno zmáknót za rok a půl, no to teda respekt. To nám tu ostatním bláznům můžeš dělat předsedu
Re: Pípáčkovo TK 14
díky
Milhauss: je, ale chtělo by to závaží na předek... chtěl jsem předělat vidle na můj malej "euro" úchyt, ale...
GeorG9: na to že mi je pořád 25 let ( a vyrostl jsem v paneláku na sídlišti ) ... řekněme že že mě baví tvořit tyhle zlepšováky pro usnadnění bydlení ( myslím hlavně zpracování dřeva z lesa až ke kotly ), navíc v tomhle mám oproti renovacím motorek takovou tvůrčí svobodu a nemusím se držet originálu...a to mě baví co taky dělat po večerech v dílně
Milhauss: je, ale chtělo by to závaží na předek... chtěl jsem předělat vidle na můj malej "euro" úchyt, ale...
GeorG9: na to že mi je pořád 25 let ( a vyrostl jsem v paneláku na sídlišti ) ... řekněme že že mě baví tvořit tyhle zlepšováky pro usnadnění bydlení ( myslím hlavně zpracování dřeva z lesa až ke kotly ), navíc v tomhle mám oproti renovacím motorek takovou tvůrčí svobodu a nemusím se držet originálu...a to mě baví co taky dělat po večerech v dílně
Re: Pípáčkovo TK 14
Tak vitaj nech to šlape bez poruchy a to prislušenstvo paradička
Práce sa neboj! , kľudne si vedľa nej ľahni!!
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
- rimmerworld
- Příspěvky: 244
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Pípáčkovo TK 14
To je parada.. Ja len cumim.. Ako si toto vsetko stihol..
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pípáčkovo TK 14
hodne moc me zajima kontejnerovka. Nemas vic fotek i ze stavby? jak prepinas hak mezi natahovanim kontasu a vyklapenim korby? rozmery kontejneru nebo vleku bys vedel? jak se s tim pere TKcko, je to preci jen kus materialu
Re: Pípáčkovo TK 14
Fotky ze stavby vleku jsou tady: https://pipacek93.rajce.idnes.cz/TK_14/
Přepínání sklápění / natahování je pomocí 2 párů čepů na pružině - ovládáno pákami (jedny jsou vidět, jde k nim řetěz). Je to vidět na fotkách.
Rozměrově jsem to udělal na typové kontejnery pro Multicar (viz. http://www.autosas.cz/cs/kontejnery ) - výšku háku a rozchod na rolnách je stejná.(já mám kontejner menší - 2x1,2x0,6m).
Jinak vlek váží 650kg + nápravy a kola. TK s tím problém nemá, jen s plným jezdím na 2.
Během provozu jsem přišel na 2 věci, co chce dodělat:
1) opěrný válec na zadek
2) druhou pístnici. S jednou natáhnu ze země tak 400-450 kg v kontejneru.
Přepínání sklápění / natahování je pomocí 2 párů čepů na pružině - ovládáno pákami (jedny jsou vidět, jde k nim řetěz). Je to vidět na fotkách.
Rozměrově jsem to udělal na typové kontejnery pro Multicar (viz. http://www.autosas.cz/cs/kontejnery ) - výšku háku a rozchod na rolnách je stejná.(já mám kontejner menší - 2x1,2x0,6m).
Jinak vlek váží 650kg + nápravy a kola. TK s tím problém nemá, jen s plným jezdím na 2.
Během provozu jsem přišel na 2 věci, co chce dodělat:
1) opěrný válec na zadek
2) druhou pístnici. S jednou natáhnu ze země tak 400-450 kg v kontejneru.
- Ondras83
- Příspěvky: 10023
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pípáčkovo TK 14
Pěkný, paráda! Mě jde o to, když jsem stavěl vlek, každej radil, ať ho udělám větší atd (160x110x50) ale teď když tam frknu tunu nebo kolik materiálu a zaprsi nebo někam zacouvat, tak je přílišná hmotnost vleku k prdu... takže je to moc pěkný, ale na můj traktor asi až moc těžký
Re: Pípáčkovo TK 14
Pekná práca!!!!! Keď sa pustíš do podkopu,tak daj vedieť,aj ja mám v pláne
- Juraj Suhaj
- Příspěvky: 389
- Registrován: pát pro 28, 2007 8:21 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Pípáčkovo TK 14
perfektne, chvalim