MINI 070, 075
-
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Ahoj kolego s děsným nickem tak prosímtě od osy otáčení je to osově na rozpěru 150mm, na díru v rameni 300 a na konec ramene 320.
Rozpěra je 33mm průměr. Měřeno metrem, protože šupléru teď nemám v ruce, ale je to docela přesně (myslím).
čau
PS: pán byl asi pěkný vědátor, když to uřízl Ten můj taky, ten zase ufiknul půlku nosníku 3B.
Rozpěra je 33mm průměr. Měřeno metrem, protože šupléru teď nemám v ruce, ale je to docela přesně (myslím).
čau
PS: pán byl asi pěkný vědátor, když to uřízl Ten můj taky, ten zase ufiknul půlku nosníku 3B.
Re: MINI 070, 075
Moc děkuji ! Metrem to bohatě stačí. Ocel už mám zajištěnou, tak teď jen svařit ;)Blesk007 píše: ↑pon pro 06, 2021 12:30 pm Ahoj kolego s děsným nickem tak prosímtě od osy otáčení je to osově na rozpěru 150mm, na díru v rameni 300 a na konec ramene 320.
Rozpěra je 33mm průměr. Měřeno metrem, protože šupléru teď nemám v ruce, ale je to docela přesně (myslím).
čau
PS: pán byl asi pěkný vědátor, když to uřízl Ten můj taky, ten zase ufiknul půlku nosníku 3B.
PS: Obecně si říkám, že čím si to stroje tu "péči" některých majitelů zasloužily... Jakože dokonalé nebyly, ale místo oprav a vylepšení z nich něco odřezávat je k nepochopení
-
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Jojo, to je jako bys měl osmdesátníka v kondici, co ještě dokáže vylézt na Ještěd a ty bys mu uřízl nohu, protože ztratil jednu botu Možná krkolomné přirovnání, ale nic lepšího mě teď nenapadá Ať ti dobře Miník slouží Ledový démone (tak jsem si dešifroval nick)
Re: MINI 070, 075
Chlapi kdo děláte s miníkem přes zimu venku, ladíte karburátory? Mě to celkem mlátil do vejfuku takhle v chladnu ale do karbecu se mě moc pouštět nechce zažil jsem si svý na motorkách a není to jednoduchý aby to vše fungovalo. Navíc jsem měl jen 2T stroje
Re: MINI 070, 075
ono zalezi co mas za motor a karbec. ja mam tento a mam tam sytic a startuje uplne na pohodu jen ho musim drzet dyl ten sytic jen mam elektrickej starter https://www.enhlava.cz/Motor-HG-390-Q-1 ... 90-d25.htm
Re: MINI 070, 075
Nastartuju ho taky v pohode mam taky sytic a i kdyz stoji na mraze tak chytne na brnk ale kdyz pak nekde popojizdim a pridam vic plynu nebo naopak uberu rychleji tak to mlati do vejfuku ale jen ted v zime na podzim to udelalo sem tam a v lete vubec.. takze si myslim ze je to bohatosti smesi mam motor b&s vanguard 13hp jednovál
Re: MINI 070, 075
divne me jak se trosku otrka treba 20 sekund pak uz jede normalne ted jsem s nim jezdil bylo u nas -9 a uplne na pohodu jel jsem vzdy dolu z humna zdechl nalozil vlecku cihlama a jel zase nahoru a uplne v pohode. a co technicka dokumentace k motoru na netu neni, ze by tam bylo neco o provozu v zimnim obdobi?
Re: MINI 070, 075
Dokumentaci mám na netu se dá určitě dohledat pod výrobním číslem motoru které nemám u sebe a bohužel jsem v práci na noc ale napadlo mě se zeptat až dnes jestli s tím nemá někdo zkušenost jinak co já vím jako z mých omezených znalostí tak mě napadla bohatá směs ale svíčku jsem venku neměl ještě, a nebo budou potřeba seřídit ventily Ono to chce taky servis už vyměnit filtry a olej pak uvidím já jen kdyby náhodou něměl někdo nějáký nápad
Re: MINI 070, 075
ja mam v MFe niečo podobneho ale menšim vykonom mne sa urval vifuk cely takže tie šupy počujem dosť jasne mne to cape da sa povedat nonstop ale len ked mu pridam alebo uberem je to tím že je to proste jednovalec a 4 takt takže prudka reakcia pridania alebo ubrania paliva sa prejaví o par sekund neskor a to má za nasledok že ak uberieš on cucne paliva na vyšie otačky ale pri stlačani otačky klesnu a pri odpaleni už ich take nemá a ta rychlost je pomalšia defakto cucnutu zmes celu nespotrebuje a vyhodi ju do vyfuku a pri druhom odpaleni fukne plamen do vifuku a tam to tresne najviac sa to prejavuje pri vlhkom počasi vzduch je moc vlhky a dojde k nedokonalému spaleniu a pak to trepne až vo vifukovom potruby ked sa voda zo vzmesi odpari tak som to odpozoroval ja u mna jak je pekne teplučko striela slabučko ale jak je vlhko tak to dava riadne šlehy ono ked nemáš vifuk, od valca mam cca 2 cm trubki čo ostalo, tak to je vidiet aj na plameni a aj dnes som odhrnal sneh po tme a krásne šlahá modrí plamen ale jak uberem alebo pridam šlahne oranžoví až červeny a to je nedokonale spálenie ... kebis to chcel nastavovať tak nerobíš nič iné možno ak pridem nato jak to natočiť aby to bolo vidieť skusim ale neslubujem
Práce sa neboj! , kľudne si vedľa nej ľahni!!
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
Fialka : http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=29061
SEX je slastiplný zážitok, ale jazdils niekedy Crystalom 120 45 alias Boženka ???
-
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Bobe, taky tam může být napečený karbon z těch burešovejch sraček, co dávají do benzínu a ten ti to podpálí i tam kde nechceš a kdy nechceš . Zkus aditivum a ono se to trochu vyčistí. Já mám teda diesel, ale dávám tam aditivum VIF, stejně jako do Vita a myslím že to šlape dobře a tolik se to nezasírá tou řepkou. Ve Vitu mi přes léto spolehlivě ušetří i kolem litru na 100.
Re: MINI 070, 075
Bobe, pokud ro střílí do výfuku, tak bych zkontroloval i vůle ventylů.
Yanmar Fv230D
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Mt8-70 MINI
2xFortschritt E931.50 + jeden předělaný na 4takt, zahradní rider MTD Gartenmobil 8/760 HA
Čím jsem starší, jsou jsou moje hračky dražší.
Re: MINI 070, 075
...když motor střílí do výfuku,problém býva v seřízení karburatoru,příp. těsnění pod karburatorem.ve spalovacím prostoru je chudá směs,která jen částečně shoří a nespalena směs je pak zapalovaná ve výfuku-střílí.Dříve na traktoru jsem měl benzinový motor s hlavou upravenou na spalovaní chudých směsi,pak na hlavě motoru prasklo ventilové sedlo,namontoval jsem normalní neupravenou hlavu,zastartoval a rány jak z děla.Musel jsem namontovat origo karburátor a sací potrubí(neupravené),pak motor jel bez problému,jen spotřeba stoupla teměř o 100%,oproti upravené.
Re: MINI 070, 075
Kluci trochu mě děsíte s ventilama ale taky jsem to slyšel akorát si to neumím změřit sám takže budu muset někoho poprosit tady v okolí. Zkusím to aditivum vozil jsem zase o víkendu dřevo a bylo to možná jen špatnou obsluhou že jsem to nechal dlouho brblat na volnověh a pak tomu okouřil. Protože teď jsem si dával pozor a fluslo to jen jednou za celej den.. každopádně zkusím to aditivum a nechám to po vánocích zkontrolovat tím nic nezkazím. Díky za rady
-
- Příspěvky: 480
- Registrován: ned lis 12, 2017 4:23 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: MINI 070, 075
Bobe, tím aditivem nic nezkazíš, motoru to určitě udělá dobře a mělo by se to trochu pročistit. Neznamená to, že to zabere na to střílení - jestli jsou blbě nastavené ventily, tak to budeš muset poladit tak jako tak. Měrky stojí asi páďo a návodů na netu najdeš určitě dost. Jinak s tou řepkou, to je masakr. Já vždy na jaře trávím docela dost času, abych ty motorky všude rozchodil, je to zalepený až hrůza. Karburátor od centrály ten to letos vůbec nedal, ale tu startuji tak jednou za 2 roky a tam se to zasere ještě líp. Trysky to má od číňana zalisované a nedá se to vyčistit. Blbnul jsem tady s tím asi 3 dny (rozebrat, vymýt, složit a furt dokola) a pak jsem si objednal novej a za 280 korun bylo po starostech. Čau, ať ti to pěkně vrčí.