Re: Frezka TOS FA3U
Napsal: čtv zář 01, 2016 11:37 am
vyhazování slabých jističů při rozběhu?
..já měnil kus za kus ale né kvuli temu ale měl sem vybitó drážku pro klinek na hřideli a shodó okolností sem měl uplně stejné motor v regálu (měl sem ho nachystané na výrobu nejaké cirgule že mu namontuju místo příruby patky a nakonec naco cirgulu dyť máme už čtyři..) ale měl vinutí pro zapojení hvězda trojuhelnik (to právě se mě libilo na tu cirgulu a proto sem ho v práci v kovošrotě neroztlókl ale vzal dom..) a tak sem skusil nechat to jenom do hvězdy a bohatě to na to moje škrábání tech blbinek stačí naprosto s přehledem to utočí osmdesátku zápornó narex frézu, já natym nehrubuju stošedesátkovéma nožovkama! a aji se to v klidu rozběhne pěkně s citem a né řach ve spojce a húj ale motor pěkně hůůúúj netrpí kola v převodovce spojka a teď už se drážka na hřídeli nevymlátí tema rázama při zapnutí a kdyby bylo potřeba tak stačí oddělat deklik na svorkovnici a přehodit ty pásovinky na propojení, to na origo motoru nejde ten je ři zapojení do trujuhelnika na 220
akorád sem teda použil přírubu (to čelo elektromotoru) původní skrze středící dírky pro kolíky a to právě je zásadní věc že motor musi byt souosé aby to neulomilo tu hřídel v řevodovce jinak je rakticky jedno co tam je za motor, eště sem dumal že by vubec nebylo šatny naróbovat tam nejaké dvouotáčkové a na posuv taky, ale zbytečné problémy, přepínače a krámy kolem, ve fabrice věděli co je potřeba, jediny co se tym mym zapojením zhoršilo je brždění motoru, tak jak se nenáhle rozbíhá tak aji pomaléš zastavuje, no ale zas netrpí usměrňovač..
..já měnil kus za kus ale né kvuli temu ale měl sem vybitó drážku pro klinek na hřideli a shodó okolností sem měl uplně stejné motor v regálu (měl sem ho nachystané na výrobu nejaké cirgule že mu namontuju místo příruby patky a nakonec naco cirgulu dyť máme už čtyři..) ale měl vinutí pro zapojení hvězda trojuhelnik (to právě se mě libilo na tu cirgulu a proto sem ho v práci v kovošrotě neroztlókl ale vzal dom..) a tak sem skusil nechat to jenom do hvězdy a bohatě to na to moje škrábání tech blbinek stačí naprosto s přehledem to utočí osmdesátku zápornó narex frézu, já natym nehrubuju stošedesátkovéma nožovkama! a aji se to v klidu rozběhne pěkně s citem a né řach ve spojce a húj ale motor pěkně hůůúúj netrpí kola v převodovce spojka a teď už se drážka na hřídeli nevymlátí tema rázama při zapnutí a kdyby bylo potřeba tak stačí oddělat deklik na svorkovnici a přehodit ty pásovinky na propojení, to na origo motoru nejde ten je ři zapojení do trujuhelnika na 220
akorád sem teda použil přírubu (to čelo elektromotoru) původní skrze středící dírky pro kolíky a to právě je zásadní věc že motor musi byt souosé aby to neulomilo tu hřídel v řevodovce jinak je rakticky jedno co tam je za motor, eště sem dumal že by vubec nebylo šatny naróbovat tam nejaké dvouotáčkové a na posuv taky, ale zbytečné problémy, přepínače a krámy kolem, ve fabrice věděli co je potřeba, jediny co se tym mym zapojením zhoršilo je brždění motoru, tak jak se nenáhle rozbíhá tak aji pomaléš zastavuje, no ale zas netrpí usměrňovač..