Soustruh Arno Plauert

soustruhy, frézky a další stroje

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Soustruh Arno Plauert

#1 Nový příspěvek od fox159 »

Ahoj stal jsem se majitelem starého soustruhu zn. Arno Plauert a vzhledem k tomu že jsem úplný laik tak se chci zeptat , zda tu někdo nemáte podobný či stejný a byly by jste ochotný mi poradit co a jak má chodit. Myšleno strojni posuvy, řazení otáček atd. Budu rád za každou odpověď
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Kladivo je dobrá věc, ale palice je palice!!

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Soustruh Arno Plauert

#2 Nový příspěvek od exot »

Mozna by pomohlo foto treba by ho nekdo poznal. Pak by se asi radilo lépe.Predpokladam ze by mohlo jít o transmisák.Otacky jsou obecne reseny nekolika zpusoby a to dvouotackovym motorem (u nekterych strojů) dale prevodovkou na nakonec na vretenu jeste predlohou ktera deli ty puvodni otacky treba 1: 4-7-8 a pod(jeste se pouziva variator ale ten maji jen male stroje).
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Soustruh Arno Plauert

#3 Nový příspěvek od exot »

Byl jsi rychlejsi;).
Vyhoda ze tenhle soustruh uz ma nortonku(ten hreben s dirkama pod vretenikem).
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

Uživatelský avatar
fox159
Příspěvky: 1658
Registrován: ned pro 06, 2009 11:41 pm
Bydliště: Hejnice okr Liberec

Re: Soustruh Arno Plauert