Ahoj členové a kamarádi.
Mám na vás otazku .
Mám tady vlečku 3,5t polskou je v rozebraném stavu při koupi vypadala takhle.
Mám ji tedkom v rozdělaném stavu a už ji nebudu spravovat .Uvažuju co sní,ten rám se mi nezdá že by se takhle odflakle pouštěl z linky posudte sami.
Mám zajemce na korbu,papíry bych asi prodal bez obtíží akorát nevím jak vyřešit přepis (je psana na mě),a ten rám nevím no.
Tudíž se ptám jestli neví někdo popřípadě jestli se ten ram takhle dělal a ještě jak se přepisuji doklady k vlečce na ktere už nebudou sloužit.
Snad to pochopíte jak jsem to napsal,za každou odpověd děkuji
Vlečka 3,5t
Moderátor: Mikro
Pravidla fóra
1. platnost inzerátu je 30 dní (stále nabídky nutno aktualizovat)
2. název tématu musí obsahovat Nabídka: / Poptávka: (nebo N:/P:)
3. nabídky služeb jsou pouze pro dlouhodobé uživatele fora
4. nepatří zde dotazy, technické problémy a další jiné diskuze
Špatně pojmenovaná, zařazená, nebo zde nepatřící témata budou bez upozornění mazána.
1. platnost inzerátu je 30 dní (stále nabídky nutno aktualizovat)
2. název tématu musí obsahovat Nabídka: / Poptávka: (nebo N:/P:)
3. nabídky služeb jsou pouze pro dlouhodobé uživatele fora
4. nepatří zde dotazy, technické problémy a další jiné diskuze
Špatně pojmenovaná, zařazená, nebo zde nepatřící témata budou bez upozornění mazána.
Re: Vlečka 3,5t
Ahoj,
když chvíli vydržíš tak přesně tenhle valník za pár dní budu mít doma, od známé, takže ti mohu rám nafotit. Co ale koukám na fotku co od toho mám, tak to asi fakt bude takhle blbě udělaný, moc rámu pod korbou vidět není. Co se týče dokladu, tak o ty bych měl zájem, alepson bych to měl legálně a ne jen na zahradu. Já to od ní kupuju, protože to má papíry z 5ti tuny, takže už jen kvůli kolům a rozměrum to dneska nemůže projít technickou, já mám zase jednu 5t bez papíru, tak si ji alespon zlegalizuju a ještě mi zbyde teda ta 3,5t která je v docela slušném stavu bez tp, takže bych ty tvoje na to krásně využil
Co se přepisu týče, musí ten co ty doklady koupi tak je sparovat se spavnym valníkem a pak na stk a následně přepsat. Není to úplně legální z pohledu zákona, ty musís podle kupní smlouvy prodat vrak valníku s tp. Jak s tím kdo pak naloží je na něm. Každopádně pro přepis potřebuješ alespon evidenčku, takže ideálně prodat němoku kdo má valník jakž takž v kuse, aby na něm našel stejné výrobní číslo a ideálně i stejnou barvu jako je v TP, pak se udělá evidenčka, případně technická a spolu to pak přepíšete, jako když prodáváš cokoliv jiného, je to právě takové ošemetné, že potřebuješ někoho kdo má ten valník a kdo to nějak vyřeší, protože bez valníku přepis udělat nejde, a ty jsi pak v pasti, protože nedonutíš toho druhého aby to převedl, kdyby se na to vykašlal.
Pokud bys prodal samotné papíry tak se prosím ozvi a domluvíme se.
když chvíli vydržíš tak přesně tenhle valník za pár dní budu mít doma, od známé, takže ti mohu rám nafotit. Co ale koukám na fotku co od toho mám, tak to asi fakt bude takhle blbě udělaný, moc rámu pod korbou vidět není. Co se týče dokladu, tak o ty bych měl zájem, alepson bych to měl legálně a ne jen na zahradu. Já to od ní kupuju, protože to má papíry z 5ti tuny, takže už jen kvůli kolům a rozměrum to dneska nemůže projít technickou, já mám zase jednu 5t bez papíru, tak si ji alespon zlegalizuju a ještě mi zbyde teda ta 3,5t která je v docela slušném stavu bez tp, takže bych ty tvoje na to krásně využil
Co se přepisu týče, musí ten co ty doklady koupi tak je sparovat se spavnym valníkem a pak na stk a následně přepsat. Není to úplně legální z pohledu zákona, ty musís podle kupní smlouvy prodat vrak valníku s tp. Jak s tím kdo pak naloží je na něm. Každopádně pro přepis potřebuješ alespon evidenčku, takže ideálně prodat němoku kdo má valník jakž takž v kuse, aby na něm našel stejné výrobní číslo a ideálně i stejnou barvu jako je v TP, pak se udělá evidenčka, případně technická a spolu to pak přepíšete, jako když prodáváš cokoliv jiného, je to právě takové ošemetné, že potřebuješ někoho kdo má ten valník a kdo to nějak vyřeší, protože bez valníku přepis udělat nejde, a ty jsi pak v pasti, protože nedonutíš toho druhého aby to převedl, kdyby se na to vykašlal.
Pokud bys prodal samotné papíry tak se prosím ozvi a domluvíme se.
Re: Vlečka 3,5t
Pak by eventuálně byla možná ještě jedna varianta toho přepisu, než to úplně hodíš do šrotu, dokázal bys udělat evidencku takhle jak to je a rovnou to s prodejem dokladu přepsat, nevýhodu to má tu že už to bude vyfocené, hlavně vyrobni číslo. Jak to teď je má to technickou nebo ne? Jestli už to někdo fotil na STK?
Re: Vlečka 3,5t
Ahoj,nejradši bych to prodal jako celek ,ale to se ještě uvidí podle toho co s tím rámem do huti by to určitě neslo dalo by se to pospravovat, nic méně technická skončila tuším 14.9. 2019 takže technická tam tedkom není,jestli byla focená to netuším .Je k tomu nová SPZ .
Re: Vlečka 3,5t
Pokud byla STK do 2019, tak to vyfocené do systému nebylo, to je výhoda, pro další naložení s tím. Ten rám ti vyfotím jak to budu mít doma, ale předpokládám, že nejdéle tak do 14 dnů, čekám až mi přepíše barvu v TP, a až se dohodnou dvě ségry mezi sebou, je to pozůstatek dědictví, pak to přivezu. Mohl bys mi prosím vyfotit TP a poslat mi to? Jde mi hlavně o přesný typ a rozměry, další myšlenka s kterou si pohrávam je to dát na veteránské, ale potřeboval bych k tomu něco v ruce, osobní údaje si zacerni. Díky moc. Uvidíš jak se nakonec rozhodneš, ten rám a papíry si myslím, že prodas bez problému a hlavně nebude ani problém s tím prepisem. Kdyby to nebylo přes celou republiku, tak bych to vzal komplet, ale vzhledem k vzdálenosti to asi nemá moc cenu.
Re: Vlečka 3,5t
Měli sme takovej vlek v práci s papírama a byl tam taky takovej rám.
Re: Vlečka 3,5t
Minik 070: psal jsem SZ
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA