Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

vše co nejde zařadit nikde jinde

Moderátoři: rezis, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kaja.h
Příspěvky: 1210
Registrován: čtv úno 10, 2011 3:35 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#46 Nový příspěvek od kaja.h »

Jak jsem psal výše, záleží na tom jak se akumulátor provozuje. Já mam Š 105 stále na udržovači protože sní popojedu jen občas po vsi a zase zaparkuju. Jinak bych už dávno nestartoval. 8)
Baterka točí jak nová :)
Spotřeba trafíčka 2 VA mě nezabije, to neroztočí ani elektroměr.
Jede traktor, je to Zetor 3011

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#47 Nový příspěvek od Terablick »

Pokud ještě nemáš digitální jako už mnoho z nás :( Ale jasně, pokud máš baterku na udržovači a auto který je naprosto nenáročný na proud, je to brnkačka :) Ale zkus si pořídit diesela a jezdi denně :) Pak si povíme jak dlouho ti baterka vydrží :)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
kenybz
Příspěvky: 15213
Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
Kontaktovat uživatele:

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#48 Nový příspěvek od kenybz »

varty pro český trh se vyrábí v polsku a pro německo v české republice...to jsou informace od prodejce trakčních baterií ale asi to bude podobné i u auto batérek
berte to jen jako informaci né 100%-tní
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos

Chip&Dale
Příspěvky: 986
Registrován: pon úno 03, 2014 1:44 pm
Bydliště: Velhartice

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#49 Nový příspěvek od Chip&Dale »

Dost o tom pochybuju, protoze problem autobaterii je zpracovani olova. A to je v cele EU stejnej opruz. Fura polskych firem zaklada joint venture s Cinanama, diky svym pristavum. Takze baterie se udelaji v Cine a do Polska se jen privezou, pokud vubec. Fakt bych tu polskou fabriku chtel videt. Vlastnima ocima, ne na Internetu.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...

Tomas6
Příspěvky: 5309
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#50 Nový příspěvek od Tomas6 »

zátěžák je dobra věc. Nemám ho ale v nouzi připojím silnější žárovku a měřím multimetrem.Taky to funguje.
Baterky jsou dneska všeobecně problém. Už jsem se dávno smířil s tim že dýl jak 4 roky nevydrží. A když tak je zralá na pomník. Ve felicii mi vydržela 7 let ale to jsem ji poctivě dobíjel co měsíc. Co máme v práci novější tatry tak díky žhavení životnost 2 roky...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5433
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#51 Nový příspěvek od thovt »

Zátěžový voltmetr co je obrázku je na dvě věci , kablik je tam aby něco ukázalo .
Start např. zetora proteče vodiči špičkový proud asi 500A
Pro měření na nic.
To už je lepší tento https://cdn.alza.cz/ImgW.ashx?fd=f3&cd=AUPR1465b
Napětí (V) se sleduje při startu motoru
Budíkový je nejlepší https://www.ama-zahrada.cz/fotografie/v ... 6194-0.jpg
Měří baterii na prázdno, při zatížení, při dobíjení .Zapojit se ale musí na spravně. Pro mě nejpřehlednější měřič baterie.

hugo3
Příspěvky: 702
Registrován: čtv čer 16, 2016 12:21 pm
Bydliště: 15000

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#52 Nový příspěvek od hugo3 »

u všeho toho měření je problém s okamžitou hodnotou. digitální měřidla mají nějakou opakovací frekvenci, během které se mohou stát divoké věci a měřidlo je nezachytí. obdobné je to u ručkových, které mají tlumení rafije, aby setrvačnost měřicího systému (rafije, cívka) nezničila měřidlo tím, že se rafička ohne nárazem na doraz, většinou na pravé straně měřidl.
pokud už chcete měřit ouplně přesně, tak jedině měřidlo s pamětí, to ale nestojí dvacku...
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5433
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#53 Nový příspěvek od thovt »

Ano, co jsem uvedl voltmetry zobrazují průměrné hodnoty, pro lajka to stačí.

Tomas6
Příspěvky: 5309
Registrován: pon dub 09, 2012 8:23 pm
Bydliště: Slušovicko

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#54 Nový příspěvek od Tomas6 »

My teď.mame v dílně toto http://www.autobaterie-pktechnik.cz/tes ... 55155.html a fakt to funguje. Nevím na jakém principu to měří, nicméně když to ukáže že ta baterka je špatná tak ikdyž po nabití se normálně tváří jako ok,tak stejně po pár dnech je zase mrtvá.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5433
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#55 Nový příspěvek od thovt »

Pravděpodobně měří vnitřní odpor baterie .

Uživatelský avatar
P.S.
Příspěvky: 5107
Registrován: úte srp 04, 2009 6:38 pm
Bydliště: KT

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#56 Nový příspěvek od P.S. »

Koupil jsem ho tady na fóru, už bohužel nevím od koho. Zátěž 60A. Vyzkoušeno klešťovým měřákem.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5433
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???

#57 Nový příspěvek od thovt »

To spotřebuje jen spínací cívka startéru.
Charakteristika startéru skoda http://skoda.panda.cz/obrazky/120_graf.jpg

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“