Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Jak jsem psal výše, záleží na tom jak se akumulátor provozuje. Já mam Š 105 stále na udržovači protože sní popojedu jen občas po vsi a zase zaparkuju. Jinak bych už dávno nestartoval.
Baterka točí jak nová
Spotřeba trafíčka 2 VA mě nezabije, to neroztočí ani elektroměr.
Baterka točí jak nová
Spotřeba trafíčka 2 VA mě nezabije, to neroztočí ani elektroměr.
Jede traktor, je to Zetor 3011
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Pokud ještě nemáš digitální jako už mnoho z nás Ale jasně, pokud máš baterku na udržovači a auto který je naprosto nenáročný na proud, je to brnkačka Ale zkus si pořídit diesela a jezdi denně Pak si povíme jak dlouho ti baterka vydrží
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- kenybz
- Příspěvky: 15213
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
varty pro český trh se vyrábí v polsku a pro německo v české republice...to jsou informace od prodejce trakčních baterií ale asi to bude podobné i u auto batérek
berte to jen jako informaci né 100%-tní
berte to jen jako informaci né 100%-tní
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Dost o tom pochybuju, protoze problem autobaterii je zpracovani olova. A to je v cele EU stejnej opruz. Fura polskych firem zaklada joint venture s Cinanama, diky svym pristavum. Takze baterie se udelaji v Cine a do Polska se jen privezou, pokud vubec. Fakt bych tu polskou fabriku chtel videt. Vlastnima ocima, ne na Internetu.
Cim vetsi kladivo, tim vetsi odbornik...
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
zátěžák je dobra věc. Nemám ho ale v nouzi připojím silnější žárovku a měřím multimetrem.Taky to funguje.
Baterky jsou dneska všeobecně problém. Už jsem se dávno smířil s tim že dýl jak 4 roky nevydrží. A když tak je zralá na pomník. Ve felicii mi vydržela 7 let ale to jsem ji poctivě dobíjel co měsíc. Co máme v práci novější tatry tak díky žhavení životnost 2 roky...
Baterky jsou dneska všeobecně problém. Už jsem se dávno smířil s tim že dýl jak 4 roky nevydrží. A když tak je zralá na pomník. Ve felicii mi vydržela 7 let ale to jsem ji poctivě dobíjel co měsíc. Co máme v práci novější tatry tak díky žhavení životnost 2 roky...
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Zátěžový voltmetr co je obrázku je na dvě věci , kablik je tam aby něco ukázalo .
Start např. zetora proteče vodiči špičkový proud asi 500A
Pro měření na nic.
To už je lepší tento https://cdn.alza.cz/ImgW.ashx?fd=f3&cd=AUPR1465b
Napětí (V) se sleduje při startu motoru
Budíkový je nejlepší https://www.ama-zahrada.cz/fotografie/v ... 6194-0.jpg
Měří baterii na prázdno, při zatížení, při dobíjení .Zapojit se ale musí na spravně. Pro mě nejpřehlednější měřič baterie.
Start např. zetora proteče vodiči špičkový proud asi 500A
Pro měření na nic.
To už je lepší tento https://cdn.alza.cz/ImgW.ashx?fd=f3&cd=AUPR1465b
Napětí (V) se sleduje při startu motoru
Budíkový je nejlepší https://www.ama-zahrada.cz/fotografie/v ... 6194-0.jpg
Měří baterii na prázdno, při zatížení, při dobíjení .Zapojit se ale musí na spravně. Pro mě nejpřehlednější měřič baterie.
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
u všeho toho měření je problém s okamžitou hodnotou. digitální měřidla mají nějakou opakovací frekvenci, během které se mohou stát divoké věci a měřidlo je nezachytí. obdobné je to u ručkových, které mají tlumení rafije, aby setrvačnost měřicího systému (rafije, cívka) nezničila měřidlo tím, že se rafička ohne nárazem na doraz, většinou na pravé straně měřidl.
pokud už chcete měřit ouplně přesně, tak jedině měřidlo s pamětí, to ale nestojí dvacku...
pokud už chcete měřit ouplně přesně, tak jedině měřidlo s pamětí, to ale nestojí dvacku...
Předpovědi expertů jsou většinou jen o něco málo lepší než náhoda
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Ano, co jsem uvedl voltmetry zobrazují průměrné hodnoty, pro lajka to stačí.
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
My teď.mame v dílně toto http://www.autobaterie-pktechnik.cz/tes ... 55155.html a fakt to funguje. Nevím na jakém principu to měří, nicméně když to ukáže že ta baterka je špatná tak ikdyž po nabití se normálně tváří jako ok,tak stejně po pár dnech je zase mrtvá.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Pravděpodobně měří vnitřní odpor baterie .
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
Koupil jsem ho tady na fóru, už bohužel nevím od koho. Zátěž 60A. Vyzkoušeno klešťovým měřákem.
http://www.youtube.com/watch?v=Abh1j5Wmy5M Z25K štípač
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =1&t=40932 Jak vložit fotku
http://www.agportal.cz/
Re: Jak vyrobit zátěžový voltmetr ???
To spotřebuje jen spínací cívka startéru.
Charakteristika startéru skoda http://skoda.panda.cz/obrazky/120_graf.jpg
Charakteristika startéru skoda http://skoda.panda.cz/obrazky/120_graf.jpg