Zvedání celého auta...
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4253
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: Zvedání celého auta...
ahoj je to moje dítě základní rozměry jsou na netu a zbytek je jenom na mě čepy ,silnostěnné futra a sváření -vrtání bimetalovými korunkami to je sakra paráda
uvidím jak to půjde dál ted mě čekájí ty ramena a gumy pod prahy samé vrtání 30mm a vaření
uvidím jak to půjde dál ted mě čekájí ty ramena a gumy pod prahy samé vrtání 30mm a vaření
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
Re: Zvedání celého auta...
Já jsem do svodidel přišrouboval dřevěný hranol, uříznutý z fošny, a v pohodě tam najíždím gumama 205/55/16, jen to boční vedení je samozřejmě menší, tak si víc hlídám najíždění na rampu.
Tak dlouho jsem si stavěl malotraktory, až jsem si koupil Zetor.....
Zetor 5718
Zetor 5718
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4253
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: Zvedání celého auta...
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
Re: Zvedání celého auta...
a nebojíš se pak pod to auto vlézt?
Mám sice dřevěný palety rád, ale vocamcaď pocamcaď
Mám sice dřevěný palety rád, ale vocamcaď pocamcaď
Re: Zvedání celého auta...
Určitě se není čeho bát, používám nové europalety, které jsem za roky nastřádal. Kola jsou uprostřed, kde mají palety špalek a na rovné podlaze je to naprosto v pohodě. Jenom jsou palety zrádné v tom, že lákají k odkládání nářadí a šroubů do vzniklých polic a potom se to pracně hledá. Když jsem neměl ty ještěrky dvě, tak jsem to zvedal po částech s postupným podkládáním palet, byla to pakárna, ale fungovalo to taky.
Re: Zvedání celého auta...
Jak se zajistí společný zdvih ještěrek?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
- kenybz
- Příspěvky: 15216
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvedání celého auta...
koordinátorem
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Re: Zvedání celého auta...
Správně, byl tam třetí, který jenom ukazoval, kdo je výš, tak ten ubral.
Taky jsem to jednou zvedal sám, přebíhal jsem od jedné ještěrky ke druhé a po deseti centimetrech to šlo nahoru, ale není to nic moc. Na vidle fošnu, aby to nesklouzlo, vepředu pod nápravu a vzadu pod most tažného zařízení. Ta amerika je sice stará, ale je to člen rodiny, tak se o ni starám, jak mohu co nejlépe. Při váze 2800 kg a délce 6,3 m jsem nenašel u známých zvedák, na který by se to vešlu a tam, kam se to vešlo, bych jej zase nesvěřil, tak to řeším vlastními silami.
Taky jsem to jednou zvedal sám, přebíhal jsem od jedné ještěrky ke druhé a po deseti centimetrech to šlo nahoru, ale není to nic moc. Na vidle fošnu, aby to nesklouzlo, vepředu pod nápravu a vzadu pod most tažného zařízení. Ta amerika je sice stará, ale je to člen rodiny, tak se o ni starám, jak mohu co nejlépe. Při váze 2800 kg a délce 6,3 m jsem nenašel u známých zvedák, na který by se to vešlu a tam, kam se to vešlo, bych jej zase nesvěřil, tak to řeším vlastními silami.
Re: Zvedání celého auta...
S tou ještěrkou a zvedáním auta. Brrr zkušenost. Sice při zvedání auta se nic nestalo naštěstí. Ale můj příběh s tím:
Dávněji pár let naspátek jsme ještě v bývalé firmě za dobrého vedoucího mohli odpoledne využít možnosti firmy. Samo že to bylo za ochotu pak zase když bylo třeba tak i opačně. No koega z protisměny si vzal svojí škodověnku a zvedl terenkou destou. A vařil si tam děravej výfuk. Samo, že celá opolední směna se na něj koukala, jak to tam schnilí látuje. Stálo nás pod škůdkou 10 a diskutovalo co kde ještě zalátovat a měl i barvu tak ponatírat. A pak někdo povídá, kruci ty to nemáš ani zajištěný klackem, kdyby rupla hadice. Donesli jsme mu hranol, podložili tu věž kdyby něco. Vše doopravil spustil škůdku zaparkoval ještěrku na místo a jel dom. Druhej den manipulant sednul do ještěrky a jel převážet plechovou střechu. Střecha vážila cosi kolem 400 kg. Nabral ji a jeb. Střecha slítla na zem. Kouká proč? A pak došel na dílnu a pojďte se podívat co se mi stalo. Ještěrka má ty řetězy co zvedají věž zajištěný do rámu tuším M24 šroubem? Už si to nepamatuju. Na konci řetězu je takovej držák a do něj začepovaný ty řetězy a celé to drží v rámu tím šroubem. Tím lze štelovat nějakou vůli řetězu či co, je ten šroub celkem dlouhý. No a ten šroub prdnul jak z tvarohu. No ještěrka nazvedala tisíce tun všeho možnýho i po terénech a ten šroub rupnul zrovna při tom lehkém nákladu. No spotili jsme se všichni, bejt to odpoledne o den dřív, tak jsme asi tu škůdku na hlavách neudrželi, i když nás tam bylo cosi 10. Proto mám už docela bobany, zvednout auto nad hlavu a stát pod ním jen tak bez dalšího zajištění.
Jinak palety snesou na zatížení hodně. Běžně jsme stavěli na hromdadu vyrovnanejch palet i 16 tunovej kontejner. 4 hromádky palet na každej roh kontejneru jednu a jeřábem položit. Ale nikdo pod to nelezl. Nikdy nic palety neudělaly. Musely bejt pěkný.
Dávněji pár let naspátek jsme ještě v bývalé firmě za dobrého vedoucího mohli odpoledne využít možnosti firmy. Samo že to bylo za ochotu pak zase když bylo třeba tak i opačně. No koega z protisměny si vzal svojí škodověnku a zvedl terenkou destou. A vařil si tam děravej výfuk. Samo, že celá opolední směna se na něj koukala, jak to tam schnilí látuje. Stálo nás pod škůdkou 10 a diskutovalo co kde ještě zalátovat a měl i barvu tak ponatírat. A pak někdo povídá, kruci ty to nemáš ani zajištěný klackem, kdyby rupla hadice. Donesli jsme mu hranol, podložili tu věž kdyby něco. Vše doopravil spustil škůdku zaparkoval ještěrku na místo a jel dom. Druhej den manipulant sednul do ještěrky a jel převážet plechovou střechu. Střecha vážila cosi kolem 400 kg. Nabral ji a jeb. Střecha slítla na zem. Kouká proč? A pak došel na dílnu a pojďte se podívat co se mi stalo. Ještěrka má ty řetězy co zvedají věž zajištěný do rámu tuším M24 šroubem? Už si to nepamatuju. Na konci řetězu je takovej držák a do něj začepovaný ty řetězy a celé to drží v rámu tím šroubem. Tím lze štelovat nějakou vůli řetězu či co, je ten šroub celkem dlouhý. No a ten šroub prdnul jak z tvarohu. No ještěrka nazvedala tisíce tun všeho možnýho i po terénech a ten šroub rupnul zrovna při tom lehkém nákladu. No spotili jsme se všichni, bejt to odpoledne o den dřív, tak jsme asi tu škůdku na hlavách neudrželi, i když nás tam bylo cosi 10. Proto mám už docela bobany, zvednout auto nad hlavu a stát pod ním jen tak bez dalšího zajištění.
Jinak palety snesou na zatížení hodně. Běžně jsme stavěli na hromdadu vyrovnanejch palet i 16 tunovej kontejner. 4 hromádky palet na každej roh kontejneru jednu a jeřábem položit. Ale nikdo pod to nelezl. Nikdy nic palety neudělaly. Musely bejt pěkný.
- Killer Koly
- Příspěvky: 2751
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Zvedání celého auta...
ota: mam podobnou zkusenost. kdyz jsem stavel, mel jsem pujcenou terenni destu, skoro novou. slozil jsem cely nakladak cihel a chtel jsem to vozit na desku. kdyz jsem zajizdel pro prvni paletu a chtel ji zvednout, jen jsem ji naklonil na sebe a ozvala se rana. praskla hadice co vysouva vidle nahoru, tesne u toho pistu. nastesti nikam nic nespadlo, jen vsechno kolem v okruhu 20m bylo od oleje
Ferda Mravenec, práce všeho druhu