Vyplati se vyrabet si prives za OA?
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
tak prázdný vozík auto určitě při 80ti nerozhází, spíš mi šlo o to, aby za mnou nechodil vzduchem.
Stydím se za tuto zem
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
takhle přesně jsem to vyřešil, na rám kde se opírala náprava, jakože ta hokejka, jsem na každou stranu přivařil tak 20 cm jeklu, na ně přišrouboval po dvou silentblocích myslím že z kabiny krystala, ty jsem dole spojil pásovinou, ať se ta hokejka opře o plochu... my jsme měli nápravu úplně strženou... byla to taková nouzovka, takové rychlé řešení co dům dal, než se našetří na novou nápravu a samozřejmě už tak jezdí 10 roků papírová nosnost se rázem zdvojnásobila má tonáž 900, vezl skoro 1900...
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
zní to zajmavě, myslíš že by jsi mi to prosím mohl vyfotit?
byl bych ti moc vděčný, ty silenbloky mě taky napadly nějaké, ale právě nevím jak je dát na ty hokejky.
byl bych ti moc vděčný, ty silenbloky mě taky napadly nějaké, ale právě nevím jak je dát na ty hokejky.
Stydím se za tuto zem
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
v pondělí ti to vyfotím... jako není to samozřejmě jako origo odpružení- jako že je trochu skákavý, ale věřte nebo ne, bylo na něj naloženo a převezeno střízlivým odhadem (měly ho 2 partie dlaždičů-takže denně v provozu po dobu 10ti let) cca 1500-2000 tun... Kamenu, štěrku a písku to nevadí, ale paletu dlažby-1340 kg kurtujem řádně
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
já nejčastěji vozím buď dvě prázdné kubíkovky, a nebo s prázdným tam a s tunou zpátky.
ale potřebuji to občas za traktor aby to po pozemku uvezlo 1300 kg.
ta původní náprava stojí okolo dvou tisíc ale tuna už jí ničí
ta na 1350kg stojí 6000 + montáž a evidenška a přepis v tp.
ale potřebuji to občas za traktor aby to po pozemku uvezlo 1300 kg.
ta původní náprava stojí okolo dvou tisíc ale tuna už jí ničí
ta na 1350kg stojí 6000 + montáž a evidenška a přepis v tp.
Stydím se za tuto zem
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
vypadá to dobře, asi to okopčím, novou nápravu se mi fakt kupovat nechce
děkuji příteli za inspiraci
děkuji příteli za inspiraci
Stydím se za tuto zem
- Ondras83
- Příspěvky: 10022
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
Lukashil: Naco přepis, evidence???
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
když jedeš na stk, nebo havaruješ, určitě kouknou jakou tam máš nápravu podle štítku.
a když koupíš novou u firmy odkud máš vozík, daj ti k ní papír a na úřadě za 50kč přepíšou nápravu.
hmotnosti ne........
a když koupíš novou u firmy odkud máš vozík, daj ti k ní papír a na úřadě za 50kč přepíšou nápravu.
hmotnosti ne........
Stydím se za tuto zem
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
Lukashil: Typ nápravy nebo nosnost IMHO v techničáku takhle explicitně nemáš ne... Když dáš větší nostnost za menší, ale zůstanou kola (rozměry) a šířka, tak bych řekl, že není co evidovat...
To spíš ty bastly, co tu probíhaj fotkama, to mi přijde neskutečný... s tímhle se jako technickou prochází jak... a až se někde něco posere tak co... o tom, že mnoha lidem připadá brutální přetěžování tak nějak normální ani nemluvím.
H.
To spíš ty bastly, co tu probíhaj fotkama, to mi přijde neskutečný... s tímhle se jako technickou prochází jak... a až se někde něco posere tak co... o tom, že mnoha lidem připadá brutální přetěžování tak nějak normální ani nemluvím.
H.
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
vozík přetěžuji pouze za traktorem to jsou víceméně polňačky.
za autem by ty dorazy ani nebyly potřeba, i když uznávám že už tam taky bylo o něco více, ale tím jsem původní nápravu nestrhl.
tudíž pokud tam dám origo nápravu (jejíž typ vg-7L ) mám zapsaný v tp, tak na technickou pojedu bez dorazů, ale kvůli traktoru je tam potřebuji.
rozumíme si?
teď mě spíš jen zajmá názor někoho, kdo zkusil mít nápravu napevno bez odpružení, co to cca dokáže za autem na 13 kolech při cca 80km.
děkuji předem za jakékoliv názory / nápady.
za autem by ty dorazy ani nebyly potřeba, i když uznávám že už tam taky bylo o něco více, ale tím jsem původní nápravu nestrhl.
tudíž pokud tam dám origo nápravu (jejíž typ vg-7L ) mám zapsaný v tp, tak na technickou pojedu bez dorazů, ale kvůli traktoru je tam potřebuji.
rozumíme si?
teď mě spíš jen zajmá názor někoho, kdo zkusil mít nápravu napevno bez odpružení, co to cca dokáže za autem na 13 kolech při cca 80km.
děkuji předem za jakékoliv názory / nápady.
Stydím se za tuto zem
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
tak ve firmě jsme to tahali za seatem toledo,suchá hmotnost pod tunu, a to i kvůli řidičáku, někteří šoféři neměli b+e souprava nebyla přes 3,5t, dost jsem s tím najezdil i já, jenom jednou mě to trošku rozvlnilo, ale ustál jsem to... ale nevím zdali to bylo těmi dorazy, spíš jsem nepřizpůsobil jízdu stavu a povaze vozovky ... za dodávkou o něm nevíš... pamatuju jednou jak nám dával zdvižkou paletu nevím s čím, asi obrub, položil ji nejprve na zadek vozíku, a než ji šoupnul na střed tak měl seat zadní kola 20 cm v luftě
Re: Vyplati se vyrabet si prives za OA?
tak fígl se silenbloky funguje parádně a nic s tím nedělá ani 1600kg
Stydím se za tuto zem