Typy pasovych podvozkov
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Typy pasovych podvozkov
Prvni podvozek je jako u tanku se bude lepsi c,istit od hlinu
Druhy se vy skytuje na stavbach podstate do mensiho terenu bezne ho maji buldozery.
Spise je to o dezenu pasu.
Druhy se vy skytuje na stavbach podstate do mensiho terenu bezne ho maji buldozery.
Spise je to o dezenu pasu.
Re: Typy pasovych podvozkov
Vdaka ,ale zrovna informacia, ze sa bude lepsie cistit nieje to co hladam ...
Skor informacie ako ,prvy typ ma lepsiu priechodnost ,vysie zatazenie , ...
Mam moznost si vybrat typ pasoveho podvozku ,tak by ma zaujimali klady a zapory ...
Druhy sa pouziva u vsetkych pasovych bagroch ,dovody?
Osobne prvy typ sa mi vidi blbvzdornejsi ... na kamenom podlozi male kamene maju tendenciu vyzuvat pas pri bagri s druhym typom. Dumper s prvym typom prechadza bez problemu ...
Skor informacie ako ,prvy typ ma lepsiu priechodnost ,vysie zatazenie , ...
Mam moznost si vybrat typ pasoveho podvozku ,tak by ma zaujimali klady a zapory ...
Druhy sa pouziva u vsetkych pasovych bagroch ,dovody?
Osobne prvy typ sa mi vidi blbvzdornejsi ... na kamenom podlozi male kamene maju tendenciu vyzuvat pas pri bagri s druhym typom. Dumper s prvym typom prechadza bez problemu ...
Re: Typy pasovych podvozkov
Mě osobně se nelíbí ten malý rádius, pás bude mít tendenci praskat dříve, než u druhé verze.
Taky rozdílný nájezdový úhel se mi nelíbí.
Mám Takeuchi TB 016 se spodním typem pásu a nemám žádný problém a to jsem jezdil v takovém bordelu, až jsem se divil.
Navíc jsou ta pojezdová kola krytá od padajiciho bordelu z boku, když bagruješ.
2x jsem pás sice shodil, ale bylo to mou neopatrností v začátku ( rozdíl oproti jízdě v BVP 1 ) a tím, že pás nebyl dostatečně napnutý.
Takže za mě na bagr určitě ten spodní
Taky rozdílný nájezdový úhel se mi nelíbí.
Mám Takeuchi TB 016 se spodním typem pásu a nemám žádný problém a to jsem jezdil v takovém bordelu, až jsem se divil.
Navíc jsou ta pojezdová kola krytá od padajiciho bordelu z boku, když bagruješ.
2x jsem pás sice shodil, ale bylo to mou neopatrností v začátku ( rozdíl oproti jízdě v BVP 1 ) a tím, že pás nebyl dostatečně napnutý.
Takže za mě na bagr určitě ten spodní
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typy pasovych podvozkov
Ten vrchny by mal lepsie kopirovat teren, tj jazda cez vecsie kamene alebo popadane stromy, ale kedze bager zvecsa jazdy po zrovnanom terene, nejaku vyhodu v tom nevidim.
Res nebude sa hompalat ked vijde na kmen, lebo pas ho pekne skopiruje. Zase az take idealne to nebude. A ma lepsiu priechodnost terenom. Az budes tazit niekde na aliaske abebo kanade zlato tak mozno bude fajn ze prejdes cez vseliake prekazky. Pri kopani zakladu na sk cz v tom nejaky vyznam nevidim, teda este v tatrach mozno najdes uplatnenie.
U toho spodneho systemu vijdes na kmen a stroj potom spadne na prednu cast pasu.
N youtube neni video? Tam by to malo byt vysvetlene.
Res nebude sa hompalat ked vijde na kmen, lebo pas ho pekne skopiruje. Zase az take idealne to nebude. A ma lepsiu priechodnost terenom. Az budes tazit niekde na aliaske abebo kanade zlato tak mozno bude fajn ze prejdes cez vseliake prekazky. Pri kopani zakladu na sk cz v tom nejaky vyznam nevidim, teda este v tatrach mozno najdes uplatnenie.
U toho spodneho systemu vijdes na kmen a stroj potom spadne na prednu cast pasu.
N youtube neni video? Tam by to malo byt vysvetlene.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Typy pasovych podvozkov
Nemyslím si
Má jenom lepší nájezdový úhel na jedné straně , to je celé.
Ale vodící kolečka má napevno s podvozkem.
Aby mohl lépe kopírovat terén, musel by mít ta kolečka odpružená, nebo mít alespoň vahadla mezi dvěma.
Jezdil jsem s pásovým dumperem 3,5t a bylo to dílo se udržet v kabině.
Jednou rukou jsem se držel rámu, druhou jsem ovládal rajčáky.
Pásový podvozek, pokud není odpružený, je na terénní nerovnosti úplně na hovno.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Typy pasovych podvozkov
Aha, to som myslel ze su na volno. Tak potom nic. Ved oslov priamo nejakeho renomovaneho vyrobcu. Mal vmby vediet co predava?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Typy pasovych podvozkov
provedení na prvním foto - snadněji vyleze na velkou překážku
druhé foto - jednodušší (levnější) výroba.
Jsem laik, pásáky neřídím, ale chystám se na malého železného koníka.
Myslím že hodně důležitá je světlá výška - dle plánovaného využití stroje.
druhé foto - jednodušší (levnější) výroba.
Jsem laik, pásáky neřídím, ale chystám se na malého železného koníka.
Myslím že hodně důležitá je světlá výška - dle plánovaného využití stroje.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Typy pasovych podvozkov
Zkus se s tím zavrtět v suti, v makadamu, ve větvích.
A vezmeš ten druhý.
Mimochodem první pás jede po pasnici, druhý jezdí v těch železných středicích sponách.
A vezmeš ten druhý.
Mimochodem první pás jede po pasnici, druhý jezdí v těch železných středicích sponách.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23