Kapalinové brzdy na nápravě P V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
myslel som zadne prasiatko aj z kotucom a to ma lankovu rocnu brzdu tiez!
no na tvoj mali traktorik je to OK ale 2,5 tonovy traktor to asi neubrzdi či?
no na tvoj mali traktorik je to OK ale 2,5 tonovy traktor to asi neubrzdi či?
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
No myslim že ubrzdi ved tiez tam mam kvapalinu + lanko a netreba zabudat ze to este brzdi cez prevod diferaku .Inak mam doma zadne prasiatko na kotucovu brzdu a ma aj packu z boku na lankovu ručnu brzdu . najskôr som kupoval na inzerat ,ale potom som ich nepouzil .Mam doma 2 ks strmenov je to vraj z nejakej Octavie .
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
Rasty333 píše:S prasiatkami je obrázok v prvok príspevku
Je to ešte niekde na fóre, jeden užívateľ to tak robil, dal tam prasiatka z Avie 15 alebo 30,31 a len hlavný brzdový valec,hadice,olej,odvzdušnil a bolo ..... ak som dobre čítal
Je nejaké iný spôsob ako mechanicky,kotučom na kardane ?
predavam http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 10&t=71741 brzdovy strmen s vyvodom na lanko ručnej brzdy
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
mam otazku na niekoho kto uz ma urobenu kardanovu rucnu brzdu pomocov strmena a kotuca, ako drzite tlak medzi platnickymi a kotucom kedze tam nieje hydraulicky okruh? ci to nieje podstatne? je dostatocny ten vysuv pomocov lanka aby to stlacilo poriadne ten kotuc?
- traktorfanda
- Příspěvky: 1150
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Sz
Mě to drží jen to lanko a v pohodě.
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
když už teda chceš ruční brzdu na kapalinu, vyprdni se na druhý válec a vytvoř si mechanismus kterým zajistíš pedál brzdy sešlápnutý. Takhle jsem to viděl na ještěrce a bylo to jednoduchý funkční. Šlápneš na brzdu, zajistíš pedál a hotovo.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Hydraulické brzdy na V3S a ručná brzda
ja to mam podobne strmen z fordu focus a brzdi to tak ze ked zatiahnem lankom tak pisu gumy po asfalte ale trosku kvapaliny by som do strmena dal a zapchal dieru kde je pripojene hadicka aby sa ti to nepridrelo predsa sa len vysuva a zasuva a na sucho to nie je bohviecodzango píše:mam otazku na niekoho kto uz ma urobenu kardanovu rucnu brzdu pomocov strmena a kotuca, ako drzite tlak medzi platnickymi a kotucom kedze tam nieje hydraulicky okruh? ci to nieje podstatne? je dostatocny ten vysuv pomocov lanka aby to stlacilo poriadne ten kotuc?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
- Bydliště: Milikov
Kapalinove brzdy naprava v3s
Zdravim chlapi, mam problem s brzdama, předělal jsem brzdy na zadni naprave z v3s na kapalinove a pořad mi teče z prasatek.
Mam hlavní brzdový válec průměr 19mm a prasatka mam prumer 25mm a mam problem stim ze když to ovzdisnim tak mi to chvilku funguje ale po čase mi brzda změkne a když na ni přitlačim tak mi teče z prasatek.. už mě to trápí a pročetl jsem snad všechno ale pořad nemuzu přijít jak na to a nebo co tomu chybí..
Jo a brzdy mam dělené, mam dva ty brzdové válce. Prosil bych vas o radu a pomoc jak to vyřešit předem děkuji za odpověď
Mam hlavní brzdový válec průměr 19mm a prasatka mam prumer 25mm a mam problem stim ze když to ovzdisnim tak mi to chvilku funguje ale po čase mi brzda změkne a když na ni přitlačim tak mi teče z prasatek.. už mě to trápí a pročetl jsem snad všechno ale pořad nemuzu přijít jak na to a nebo co tomu chybí..
Jo a brzdy mam dělené, mam dva ty brzdové válce. Prosil bych vas o radu a pomoc jak to vyřešit předem děkuji za odpověď
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
Já ti asi nijak neporadím, umím jen vyměnit prasátka, pakny a odvzdušnit, konstrukcí jsem se nikdy nezabýval, ale laicky když vezmu v úvahu, že felda má váleček 22mm a ty pakny jsou asi čtvrtinový než na PV3S, tak nebude to tím, že ten váleček jepoddimenzovaný a moc na něj šlapeš, aby jsi vůbec vyvinul tlak na tu velkou paknu a zabrzdil? Nebo nemá dlouhý krok?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
- Bydliště: Milikov
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
No to nevim ale nechapu proč když to odvzdušnim tak mi to chvilku funguje ale pak po nějake době ta brzda změkne a když na ni přitlačim tak teče prasatko.. tohle je ten problem
A ty to mysliš jakože b to chtělo nějake dorazy udělat na tu paknu abych netlačil tak hluboko ?
A ty to mysliš jakože b to chtělo nějake dorazy udělat na tu paknu abych netlačil tak hluboko ?
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
- Bydliště: Milikov
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
*doraz brzdové paky
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
Nevím, jak to máš dělané, zda jen místo toho "S" klíče máš prasátko, ale u originálu má ta pakna dost dlouhý krok, ale vzduchu to nevadí, u toho, prasátka by to mohl být problém. A druhá věc, zda to prasátko repsektive manžety jsou dělaný na tak velký tlak, aby zastavily tuhle velkou nápravu jestli by nebylo lepší sehnat větší prasátko. AVIA a podobný auta s kapalinovejma brzdama.
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
- Bydliště: Milikov
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
Jo ja to mam tak ze mezi pakny jsem dal prasatko jakoby místo toho klíče. Myslim ze by to mělo ubrzdit v pohodě v praci je používáme na břždeni 100 tunovych mostovych jeřabu
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
Nevím co tam máš za hlavni válec ale většinou tohle dělá on . Zkontroluj jestli nepřekrývá některá manžeta s otvory. Dál měl by tam být zpětný ventil /v tom válci/ který zajišťuje mírný přetlak v celé soustavě. Některé válce určené pro ovládání servisních válečků nebo spojek je neměly.
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....
Re: Kapalinove brzdy naprava v3s
přesně tak, jsou dva základní druhy kolových brzdových válců tlakové a beztlaké. Beztlaké jsou takové, co mají těsnění válečku jakoby jen kruhovou manžetu, tvarovaný o-kroužek, nebo jak to nazvat. Tlakové mají tvar těsnění jakoby mističky a ty musí mít i po odbrždění v sobě mírný přetlak, jinak právě netěsní a tečou. Na ně je speciální hlavní brzdový válec, který ti po uvolnění pedálu brzdy ten malý přetlak ve válečku zachová. Naopak beztlaký brzdový , nebo spojkový válec (vypadají podobně, ne-li stejně) je po uvolnění pedálu otevřený až do nádobky na brzdovou kapalinu. Průměry válce a prasátka na to nemají vliv, mění se tím pouze délka pedálu, nebo výsledná síla potřebná pro brždění. Malý průměr hl.brzdového válce a větší prasátko= dlouhý zdvih na pedál, ale je menší potřebná síla na pedál brzdy. Velký průměr válce a malý prasátka=krátký krok pedálu a nutná velká síla na pedál.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.