Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
jestli můžu mluvit za sebe, tak mám v plánu přes vánoční svátky dát auto do dílny a budu měnit ložiska v př.kolech, kotouče s deskama a kapalinu. Pak se uvidí.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
Tak hadicema to také není, hned na začátku jsem psal že sem dal auto i do servisu kde mi i mimo jiné měnily všechny brzdové hadice a nepomohlo. Nejspíš teď zkusím dát i nový kotouče a destičky na předek (psal jsem že jsou ještě v dobrém stavu mají 60-70% materiálu) ale třeba to pomůže. Nejvíc mě štve že než odhalím tu správnou závadu tak musím vyměnit ůplně všechno a cenově to skoro převyšuje cenu auta, kdybych hned na začátku to auto nechal zrušit a v bazaru koupil jiné (třeba už i s ABS) tak sem na tom lépe, to bych nevěřil co jsou brzdy za pakárnu.
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
A co trubky a rozvaděče? V těch kostkách se to strašně rádo usazuje. Měl jsem stejný problém u 120. Levé přední skoro nebrzdilo a já to nemohl udržet na silnici. Začalo to dělat po výměně destiček, tak jsem je měnil znovu a zase nic. Kámoš automechanik se na to mrknul a za půl hodiny věděl, co s tím. Odpojit trubky sundat kostku, vyšťourat "žabí hlen" z otvoru a vyměnit komplet brzdovku. Stálo mě to tenkrát flašku Rumu na Grog, který jsme u toho pili oba. Na rovinu, sám bych na to nepřišel.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
polo už ale kostky nemá má trubky pro každý kolo zvlášťBritt píše:A co trubky a rozvaděče? V těch kostkách se to strašně rádo usazuje. Měl jsem stejný problém u 120. Levé přední skoro nebrzdilo a já to nemohl udržet na silnici. Začalo to dělat po výměně destiček, tak jsem je měnil znovu a zase nic. Kámoš automechanik se na to mrknul a za půl hodiny věděl, co s tím. Odpojit trubky sundat kostku, vyšťourat "žabí hlen" z otvoru a vyměnit komplet brzdovku. Stálo mě to tenkrát flašku Rumu na Grog, který jsme u toho pili oba. Na rovinu, sám bych na to nepřišel.
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
zopakuju svojí ideu o návštěvě stk a měření brzd na přání - z protokolu se dá minimálně vyčíst které kola brzdí blběmirek4x píše:Tak hadicema to také není, hned na začátku jsem psal že sem dal auto i do servisu kde mi i mimo jiné měnily všechny brzdové hadice a nepomohlo. Nejspíš teď zkusím dát i nový kotouče a destičky na předek (psal jsem že jsou ještě v dobrém stavu mají 60-70% materiálu) ale třeba to pomůže. Nejvíc mě štve že než odhalím tu správnou závadu tak musím vyměnit ůplně všechno a cenově to skoro převyšuje cenu auta, kdybych hned na začátku to auto nechal zrušit a v bazaru koupil jiné (třeba už i s ABS) tak sem na tom lépe, to bych nevěřil co jsou brzdy za pakárnu.
a je to levnější než náhodné měnění dílů.
ke kotoučům: jakou maj tloušťku? větraný mají minimum 16mm plný 8mm, jestli máš víc tak v nich chyba nebude (leda že by někdo namontoval plný kotouče do větraných brzdičů
Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)
Posilovač vyzkoušíš tak,že sešlápneš silně pedál a držíš a pak nastartuješ.Musí se o kousek propadnout.Já mám taky polo a to brzdí jako diví.