Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

mechanické, kapalinové, vzduchové, netěsnosti, zapojení, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Chose11
Příspěvky: 7889
Registrován: sob úno 04, 2012 8:45 pm
Bydliště: Rychnov na Moravě

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#16 Nový příspěvek od Chose11 »

jestli můžu mluvit za sebe, tak mám v plánu přes vánoční svátky dát auto do dílny a budu měnit ložiska v př.kolech, kotouče s deskama a kapalinu. Pak se uvidí.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.

mirek4x
Příspěvky: 521
Registrován: úte říj 21, 2008 8:51 pm

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#17 Nový příspěvek od mirek4x »

Tak hadicema to také není, hned na začátku jsem psal že sem dal auto i do servisu kde mi i mimo jiné měnily všechny brzdové hadice a nepomohlo. Nejspíš teď zkusím dát i nový kotouče a destičky na předek (psal jsem že jsou ještě v dobrém stavu mají 60-70% materiálu) ale třeba to pomůže. Nejvíc mě štve že než odhalím tu správnou závadu tak musím vyměnit ůplně všechno a cenově to skoro převyšuje cenu auta, kdybych hned na začátku to auto nechal zrušit a v bazaru koupil jiné (třeba už i s ABS) tak sem na tom lépe, to bych nevěřil co jsou brzdy za pakárnu.

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#18 Nový příspěvek od Britt »

A co trubky a rozvaděče? V těch kostkách se to strašně rádo usazuje. Měl jsem stejný problém u 120. Levé přední skoro nebrzdilo a já to nemohl udržet na silnici. Začalo to dělat po výměně destiček, tak jsem je měnil znovu a zase nic. Kámoš automechanik se na to mrknul a za půl hodiny věděl, co s tím. Odpojit trubky sundat kostku, vyšťourat "žabí hlen" z otvoru a vyměnit komplet brzdovku. Stálo mě to tenkrát flašku Rumu na Grog, který jsme u toho pili oba. Na rovinu, sám bych na to nepřišel.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#19 Nový příspěvek od xxmm »

Britt píše:A co trubky a rozvaděče? V těch kostkách se to strašně rádo usazuje. Měl jsem stejný problém u 120. Levé přední skoro nebrzdilo a já to nemohl udržet na silnici. Začalo to dělat po výměně destiček, tak jsem je měnil znovu a zase nic. Kámoš automechanik se na to mrknul a za půl hodiny věděl, co s tím. Odpojit trubky sundat kostku, vyšťourat "žabí hlen" z otvoru a vyměnit komplet brzdovku. Stálo mě to tenkrát flašku Rumu na Grog, který jsme u toho pili oba. Na rovinu, sám bych na to nepřišel.
polo už ale kostky nemá má trubky pro každý kolo zvlášť

xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#20 Nový příspěvek od xxmm »

mirek4x píše:Tak hadicema to také není, hned na začátku jsem psal že sem dal auto i do servisu kde mi i mimo jiné měnily všechny brzdové hadice a nepomohlo. Nejspíš teď zkusím dát i nový kotouče a destičky na předek (psal jsem že jsou ještě v dobrém stavu mají 60-70% materiálu) ale třeba to pomůže. Nejvíc mě štve že než odhalím tu správnou závadu tak musím vyměnit ůplně všechno a cenově to skoro převyšuje cenu auta, kdybych hned na začátku to auto nechal zrušit a v bazaru koupil jiné (třeba už i s ABS) tak sem na tom lépe, to bych nevěřil co jsou brzdy za pakárnu.
zopakuju svojí ideu o návštěvě stk a měření brzd na přání - z protokolu se dá minimálně vyčíst které kola brzdí blbě
a je to levnější než náhodné měnění dílů.

ke kotoučům: jakou maj tloušťku? větraný mají minimum 16mm plný 8mm, jestli máš víc tak v nich chyba nebude (leda že by někdo namontoval plný kotouče do větraných brzdičů

gepoting
Příspěvky: 226
Registrován: sob pro 24, 2011 3:22 pm
Bydliště: 38773

Re: Malá účinnost brzd VW Polo 6N1 (1995)

#21 Nový příspěvek od gepoting »

Posilovač vyzkoušíš tak,že sešlápneš silně pedál a držíš a pak nastartuješ.Musí se o kousek propadnout.Já mám taky polo a to brzdí jako diví.

Odpovědět

Zpět na „Brzdy“