https://www.autokelly.cz/Product/DO-STU ... 3QEALw_wcB
Tak jsem objednal toto....
Díky popisu z jineho shopu kde to bylo o litr dražší...
20Ah, už je slušná porce, a 1000A startovací proud, ...
.......................................
Tady nějaký obsáhlejší kecy k tomu:
https://www.patro.cz/viking-car-jump-st ... powerbank/
Ještě levnější:
https://www.autoprofi.cz/35943g2-starto ... MuEALw_wcB
Startovací zdroj
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Startovací zdroj
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Startovací zdroj
Li-Po baterie umí šílené vybíjecí proudy, některé i 150x kapacity po dobu pár sekund.
Re: Startovací zdroj
Hm a zas je v tom nejaká bateria( obmedzena životnosť). Ako to funguje ?Fizz píše: ↑stř pro 01, 2021 11:47 pm https://www.autokelly.cz/Product/DO-STU ... 3QEALw_wcB
Tak jsem objednal toto....
Po každom napojení ( pomocné naštatovanie) sa to dáva zas nabíjať alebo až keď to ukazuje nejaké minimum ? ( 1-3x za rok) ??
Re: Startovací zdroj
Obecně lipolky vydrží hodně, tohke ještě nemam doma, dle zkušenosti s podobným zařízením, při nevyužívání nabít (dobít) jednou zs 3-6 měsíců dle zpusobu uskladnění.
Já to používám i jako powerbanku tteba pri telefon.
Běžný auto bez problémů (s vybitou baterií) to nastartuje treba fabii 1,2mpi 20x-30x dle teploty stavu atd oktavku v nafte 10x15x, logicky je lepší to po použití dobít.
Není to startovací stolice na několikaminutový točení motorem. Je to náhrada toho že nemáš u sebe kabely nebo druhý auto. Případně máš auto s větším motorem a kolemstojící fabie ti tak akorát dají šťávu na "otevření oken".
Osobně považuju rozumnou kapacitu pro takový zařízení 20Ah a vic. Je to samozřejmě otázka peněz. Pokud mi nestartuje v3s tak buď nový baterky, nebo lacinou centrálu a nekaky jumpstarter který zvládne co je zreba, nebo nabíječku a čekat. To ale v autě celý rok vozit nebudu.
Já to používám i jako powerbanku tteba pri telefon.
Běžný auto bez problémů (s vybitou baterií) to nastartuje treba fabii 1,2mpi 20x-30x dle teploty stavu atd oktavku v nafte 10x15x, logicky je lepší to po použití dobít.
Není to startovací stolice na několikaminutový točení motorem. Je to náhrada toho že nemáš u sebe kabely nebo druhý auto. Případně máš auto s větším motorem a kolemstojící fabie ti tak akorát dají šťávu na "otevření oken".
Osobně považuju rozumnou kapacitu pro takový zařízení 20Ah a vic. Je to samozřejmě otázka peněz. Pokud mi nestartuje v3s tak buď nový baterky, nebo lacinou centrálu a nekaky jumpstarter který zvládne co je zreba, nebo nabíječku a čekat. To ale v autě celý rok vozit nebudu.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Startovací zdroj
Až ti to příjde zajímal by měl průměr jadra vodiče které dovavají ke startovacímu zdroji s klipsny na autobaterii.
Tip: Li-ion nemají rádi zimu nejvice proudu dají kolem 20°C .
Tip: Li-ion nemají rádi zimu nejvice proudu dají kolem 20°C .
Re: Startovací zdroj
Proto mám Li-Pol.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23