Zdravím,
Mám malý diesel motor 192f a od začátku jsem bojoval s problematickým startováním.
Hodně se to zlepšilo po seřízení ventilů, ale i tak někdy chytne na 2-3 pokus.
Když ale zmáčknu dekompresor, tak pokaždé naskočí na poprvé.
Takže má otázka: jak byste řešili automatické ovládání dekompresoru?
startér nemá sílu
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: startér nemá sílu
Tak ješte ti zbýva seřídit vstřikovač, co vzduchový filtr jak je na tom , dále palivový filtr kolik má hodin provozu .
Když zastavíš motor nastav půl plynu nech být až bude příště startovat bude motor startovat mnohem lépe
Když startuješ máš nastavený plný plyn až chytne nastavíš vyšší volnoběh.
Dobrý je si přečist manual tak si ho přečti nebo písni do sz
Měl bys používat VIF Aditivum do nafty zimní používam celoročně motor používám málo.Do nafty dávám olej pro dvoutaktní motory(Mogul TS) ,aby mi biosložky nezalepovali trysku vstřikovače.
Nebo dávej naftu bez bisložek.
Dekompresor je k starovaní určen
Vymýšlet něco když nevím k čemu , je to nepraktické a je na dvě věci.
Když zastavíš motor nastav půl plynu nech být až bude příště startovat bude motor startovat mnohem lépe
Když startuješ máš nastavený plný plyn až chytne nastavíš vyšší volnoběh.
Dobrý je si přečist manual tak si ho přečti nebo písni do sz
Měl bys používat VIF Aditivum do nafty zimní používam celoročně motor používám málo.Do nafty dávám olej pro dvoutaktní motory(Mogul TS) ,aby mi biosložky nezalepovali trysku vstřikovače.
Nebo dávej naftu bez bisložek.
Dekompresor je k starovaní určen
Vymýšlet něco když nevím k čemu , je to nepraktické a je na dvě věci.
Re: startér nemá sílu
Nechápu jak aditivum nebo vzduchový filtr pomůže posílit startér, který nemá dost síly k překonání komprese...
Kdyby sis pořádně přečetl dotaz (ideálně i předchozí diskuzi) , tak pochopíš že to dělal i nový motor s novým filtrem a nejen u mě.
Kdyby sis pořádně přečetl dotaz (ideálně i předchozí diskuzi) , tak pochopíš že to dělal i nový motor s novým filtrem a nejen u mě.
Re: startér nemá sílu
To si nepsal že nepřekoná kompresi, nepiš obecně ale konkrétně.
Čínský motor je DODO.
Podívej na uhlíky jsou tam čtyři asi ti jeden visí nebo není zapojený dle mé zkušenosti .
Nebo vodiče od baterie nemají dostatečný průřez, pak startér nemá sílu, nebo baterie nemá dostečné Ah.
Bez číselných hodnot jsou to jen hypotézy.
O dieslových motorech něco vím, mám je tak seřízené že je nastartuji jen klikou i zimě .
Pokud nemáš už nebu psat.
Čínský motor je DODO.
Podívej na uhlíky jsou tam čtyři asi ti jeden visí nebo není zapojený dle mé zkušenosti .
Nebo vodiče od baterie nemají dostatečný průřez, pak startér nemá sílu, nebo baterie nemá dostečné Ah.
Bez číselných hodnot jsou to jen hypotézy.
O dieslových motorech něco vím, mám je tak seřízené že je nastartuji jen klikou i zimě .
Pokud nemáš už nebu psat.
Re: startér nemá sílu
Celou dobu píšu konkrétně. Chce to lépe číst...
Na uhlíky koukat nebudu, protože jak jsem psal tak to dělal i nový motor a navíc tohle je už druhý startér, protože první to už dávno vzdal.
Silnější startér se nedělá a proto řeším čím/jak nejjednodušeji před každým startem zmáčknout dekompresor.
Mělo by to být automatické, protože motor je pod krytem a nedá se na něj rozumně dosáhnout.
Na uhlíky koukat nebudu, protože jak jsem psal tak to dělal i nový motor a navíc tohle je už druhý startér, protože první to už dávno vzdal.
Silnější startér se nedělá a proto řeším čím/jak nejjednodušeji před každým startem zmáčknout dekompresor.
Mělo by to být automatické, protože motor je pod krytem a nedá se na něj rozumně dosáhnout.
- Atlan
- Příspěvky: 9530
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: startér nemá sílu
Si natoahni lanko na dekompresor a hotovo. Ja mam snurku a spruzinku k syticu a funguje to.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.