Identifikacia Orbitrolu
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Identifikacia Orbitrolu
Zdravim všetkych, som tu novy zatial len vsetko kukam, sledujem a učim sa no ale s tymto by som potreboval pomôcť dnes sa mi dostal do ruk novy orbitrol ktory chcem namontovat do traktoru lenze neviem co je zac do kolko MPa a L\min pomôžete s identifikaciou? Ďakujem nasiel som niečo taketo http://powersolutions.danfoss.com/stell ... 007611.pdf
ale zo stitku neviem presne vycitat ci je to LS alebo len S tu je obrazok: http://i.imgur.com/HBeiJ5o.jpg?1
ale zo stitku neviem presne vycitat ci je to LS alebo len S tu je obrazok: http://i.imgur.com/HBeiJ5o.jpg?1
Re: Identifikacia Orbitrolu
Orbitrol je OSPB , objem dávkovací jednotky je 200ccm na jednu otáčku,což je na běžný traktor dost velké.Tento typ by měl mít "kostku " a podle typu kostky je nastavený pracovní tlak orbitrolu.
Re: Identifikacia Orbitrolu
Takze na jednu otacku to da kolko Litrov? moc sa v tychto poctov nevyznam, mam to napojene na jeden piest 44cm zasunuty a 60cm vysunuty, hruba 10cm cerpadlo mam TOS RAKOVNIK 1PV 2V3-40/12RA01MC40A1 co dava tlak 4MPa prietok 40l. Bude vhodny tento orbitrol nato? A este jedna vec na Orbitrole je 5 vyvod co som sa docital tu na forum ze je to asi prioritny ventyl ale neviem kam ho napojit a naco presne sluzi prikladam fotku: http://i.imgur.com/gLQ8S6o.jpg
Re: Identifikacia Orbitrolu
Ahoj,
podle obrazku to je Danfoss OPCBX 200LS a v tom dokumentu na ktery jsi sam odkazoval:
strana 15 -
strana 29 - objem a maximalni tlak (OSPBX 200 LS Static, 200cm3/otacku)
P.
podle obrazku to je Danfoss OPCBX 200LS a v tom dokumentu na ktery jsi sam odkazoval:
strana 15 -
=> pisou ze to je pro hydaraulicke "zesilovace", nesmi se to pripojit primo na hydr.valec. Asi tam nejsou zadny ventily ani regulace tlaku.OSPBX LS, OSPCX LS and OSPLX LS: Steering units load sensing for flow amplifiers
OSPBX LS, OSPCX LS and OSPX LS are load sensing steering units with the L and the R connections open
to tank when in neutral position. OSPBX LS, OSPCX LS and OSPX LS can only be used with Danfoss flow-
amplifiers OSQA or OSQB. OSPBX LS, OSPCX LS and OSPX LS steering units must not be connected
directly to the steering cylinder. OSPCX LS is for OSQ dynamic without pilot pressure relief valve.
strana 29 - objem a maximalni tlak (OSPBX 200 LS Static, 200cm3/otacku)
P.
Re: Identifikacia Orbitrolu
len teraz kam napojit ten 5 otvor ci to je nejaky prepad a ze ho naspet pripojit do nadrze alebo ho zablendovat? ale to asi nie neviem co s nim a ci sa tam vobec hodi tento orbitrol
Re: Identifikacia Orbitrolu
K tomu orbitrolu potřebuješ řídící ventil(prioritní),bez něj orbitrol nemůže pracovat.
Re: Identifikacia Orbitrolu
Nedávam tomu moc šancu, no vedel by mi niekto pomôcť s identifikáciou tohto orbitrolu Eaton?
Podľa toho mizerne čitateľného označenia je to asi WV0?150Z23F1E , pod tým 1471 ale moc múdry zo toho teda nie som
Ak by niekto zistil aspoň objem na otáčku, bol by som vďačný. Vraj je to z nejakého traktoru Yanmar, no bližšie neviem.
Podľa toho mizerne čitateľného označenia je to asi WV0?150Z23F1E , pod tým 1471 ale moc múdry zo toho teda nie som
Ak by niekto zistil aspoň objem na otáčku, bol by som vďačný. Vraj je to z nejakého traktoru Yanmar, no bližšie neviem.
Re: Identifikacia Orbitrolu
...bylo by zapotřebí více fotek,z vrchu od hřídele volantu (ventily),dále průměr davkovací jednotky(spodní valcová část) a síla druhého dílu od spodu válcové části.
Re: Identifikacia Orbitrolu
Ahoj Jirko,
Spravil som nejaké fotky:
https://photos.app.goo.gl/UsvMSsKxurUpxCpC6
Ak treba ešte niečo pofotiť a pomerať, daj mi vedieť.
Spravil som nejaké fotky:
https://photos.app.goo.gl/UsvMSsKxurUpxCpC6
Ak treba ešte niečo pofotiť a pomerať, daj mi vedieť.
Re: Identifikacia Orbitrolu
Ahoj brano,
pokud prostřední díl orbitrolu je 11mm silný ,tak se jedná o "80",podívej se do připojovacích otvoru pokud najdeš v pravých dírach(A,B) vrtané otvory směřující do středu orbitrolu,pak ventil mezi otvory je razový ventil,pokud jsou otvory vrtané v levých dírach(P,T),pak je to pojistný ventil.Ventil je pod matici s imbus otvorem,vedle hřídele pro ovládaní volantem.
pokud prostřední díl orbitrolu je 11mm silný ,tak se jedná o "80",podívej se do připojovacích otvoru pokud najdeš v pravých dírach(A,B) vrtané otvory směřující do středu orbitrolu,pak ventil mezi otvory je razový ventil,pokud jsou otvory vrtané v levých dírach(P,T),pak je to pojistný ventil.Ventil je pod matici s imbus otvorem,vedle hřídele pro ovládaní volantem.
Re: Identifikacia Orbitrolu
Podľa tejto fotky to teda vyzerá, že tam mám rázový ventil (do stredu smerujú diery pri otvoroch R a L). Znamená to teda, že je potrebné mať poistný ventil na čerpadle?
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... pNQlBjbFFR
V pláne je hnať do servočerpadlom 10Mpa, čiže predpokladám, že poistný ventil je už v ňom.
Ešte otázka, ako si prosím prišiel k tým 11mm?
A jedna dodatočná... v pláne je spriahnuť zo s dvojčinnou obojstrannou piestnicou, niečo takéto
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Hydra ... 00mm/18541
Pri výpočte treba počítať s výsuvom 2x100mm=200mm alebo zasa hľadám komplikácie tam kde nie sú?
Ospravedlňujem sa za kopu otázok, ale hydraulika nie je zrovna moja silná stránka, no na moju obranu musím povedať, že sa snažím rozšíriť si obzory .
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... pNQlBjbFFR
V pláne je hnať do servočerpadlom 10Mpa, čiže predpokladám, že poistný ventil je už v ňom.
Ešte otázka, ako si prosím prišiel k tým 11mm?
A jedna dodatočná... v pláne je spriahnuť zo s dvojčinnou obojstrannou piestnicou, niečo takéto
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Hydra ... 00mm/18541
Pri výpočte treba počítať s výsuvom 2x100mm=200mm alebo zasa hľadám komplikácie tam kde nie sú?
Ospravedlňujem sa za kopu otázok, ale hydraulika nie je zrovna moja silná stránka, no na moju obranu musím povedať, že sa snažím rozšíriť si obzory .
Re: Identifikacia Orbitrolu
Ahoj brano,
...s těmi dírami jsi to špatně pochopil,bylo to myšleno "do středu nalitku(kostky)"k ventilu,který je mezi připojovacimi dírami,ty dírky budou mít v průměru okolo 3mm.
...k těm 11mm-když je na fotu nějaká míra(posuvka),změřím díl a poměrově podle posuvky přepočtu.
... pístnice musí být v určitém poměru k orbitrolu,máš orbitrol "80" (80x3,5=280),takže pístnice z jedné úvrati do druhé musí mít objem 280ccm.Pak bude mít volant od rejdu do rejdu 3,5 otáčky.
...s těmi dírami jsi to špatně pochopil,bylo to myšleno "do středu nalitku(kostky)"k ventilu,který je mezi připojovacimi dírami,ty dírky budou mít v průměru okolo 3mm.
...k těm 11mm-když je na fotu nějaká míra(posuvka),změřím díl a poměrově podle posuvky přepočtu.
... pístnice musí být v určitém poměru k orbitrolu,máš orbitrol "80" (80x3,5=280),takže pístnice z jedné úvrati do druhé musí mít objem 280ccm.Pak bude mít volant od rejdu do rejdu 3,5 otáčky.