Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Ano,břitem proti tlaku.
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: čtv led 10, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Prešov
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: čtv led 10, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Prešov
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Vie mi tu niekto poradiť, rozobral som piest a po vybratí piestnice z vrchnej časti bola iba taka oceľová vložka -ako keby krúžok s dierkami a drážkou. Je to kompletná ta vložka nie je potrebné aby tam bol nejaký vodiaci alebo oporný krúžok??? Lebo navrchu bola len našrobovaná hlavica na ten jemný závit plášta valca a bol tam o-kružok a plstené tesnenie(vložka), na vrchu stieracia manžeta(prachovka).
Nevie nikto načo slúži ta plstená vložka v hlavici a kde ju zohnať,prípadne čím ju nahradiť,lebo nijaka predajňa s tesneniami to nemá.
Tak sa mi zdá ako by to nemalo hore v pieste nijaký vodiaci ,alebo oporný krúžok.Alebo to je tá plstená vložka namiseto toho? Pretesňujem to poprvý krát-takže sa učím za pochodu. dakujem za rady
- kenybz
- Příspěvky: 15216
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
vitex ty to jistě víš ale zapoměls napsat důležitů věc
u jednočinných pístnic často neni nijak řešené těsnění pístní tyče a jak tu dal ogara fotky tak tam má jen plstěný kroužek proti vnikání prachu a částečně nahrazuje kluzné uložení a z toho důvodu to nejde jen tak předělat na dvojčinnou
ty sestavy jsou velice různé a často komplikované nicméně u běžných traktorových pístnic /nemám rád toto nesprávné označení/
je to jednodušší pokud to vemu od pístní tyče tak její utěsnění je řešené stíracím kroužkem a pak manžeta / u složitějších jsou tam kluzné vložky sady Y-manžet atd/ z vnější strany je pak o-kroužek který tesní celou sestavu ...uchycení je buď na závit, nebo segerovka u menších průměrů nebo kolíky
na pístu jsou pak dvě manžety proti sobě orientace břitem "ke kraji" asi to namaluju neumím to popsat
zadalší dost důležité píst samotný je ještě utěsněný zevnitř v prostoru mezi pístní tyčí a pístem tak je třeba to dat dolu a vyměnit tam o-kroužek
u jednočinných pístnic často neni nijak řešené těsnění pístní tyče a jak tu dal ogara fotky tak tam má jen plstěný kroužek proti vnikání prachu a částečně nahrazuje kluzné uložení a z toho důvodu to nejde jen tak předělat na dvojčinnou
ty sestavy jsou velice různé a často komplikované nicméně u běžných traktorových pístnic /nemám rád toto nesprávné označení/
je to jednodušší pokud to vemu od pístní tyče tak její utěsnění je řešené stíracím kroužkem a pak manžeta / u složitějších jsou tam kluzné vložky sady Y-manžet atd/ z vnější strany je pak o-kroužek který tesní celou sestavu ...uchycení je buď na závit, nebo segerovka u menších průměrů nebo kolíky
na pístu jsou pak dvě manžety proti sobě orientace břitem "ke kraji" asi to namaluju neumím to popsat
zadalší dost důležité píst samotný je ještě utěsněný zevnitř v prostoru mezi pístní tyčí a pístem tak je třeba to dat dolu a vyměnit tam o-kroužek
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
- kenybz
- Příspěvky: 15216
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
z toho dvojčinná nebude máš podrápanů pístní tyč a celů vložku bys musel předělat teda spíš vyrobit novou aby tam šly osadit manžety ta pístní tyč jak je podratá tak by ti zničila nové těsněnímaruten1707 píše:
Vie mi tu niekto poradiť, rozobral som piest a po vybratí piestnice z vrchnej časti bola iba taka oceľová vložka -ako keby krúžok s dierkami a drážkou. Je to kompletná ta vložka nie je potrebné aby tam bol nejaký vodiaci alebo oporný krúžok??? Lebo navrchu bola len našrobovaná hlavica na ten jemný závit plášta valca a bol tam o-kružok a plstené tesnenie(vložka), na vrchu stieracia manžeta(prachovka).
Nevie nikto načo slúži ta plstená vložka v hlavici a kde ju zohnať,prípadne čím ju nahradiť,lebo nijaka predajňa s tesneniami to nemá.
Tak sa mi zdá ako by to nemalo hore v pieste nijaký vodiaci ,alebo oporný krúžok.Alebo to je tá plstená vložka namiseto toho? Pretesňujem to poprvý krát-takže sa učím za pochodu. dakujem za rady
u jednočinné to nevadí bo tam neni olej
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
-
- Příspěvky: 768
- Registrován: čtv led 10, 2013 8:20 pm
- Bydliště: Prešov
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Dakujem ,pretesním ju sice nepepúšťala olej ale manžety už boli dosť stvrdnuté....a nechám tak ako je jednočinnú. Dakujem za rady.
- kenybz
- Příspěvky: 15216
- Registrován: úte lis 11, 2008 11:16 am
- Bydliště: kůsek od Uh. Brodu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
néni zač
když sa chce, tak ide fšecko :-)
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Můj kanál na YOUTUBE
https://www.youtube.com/@nasetraktoryteckacez/videos
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Trošku se přifařím. Dokážu předělat tuto jednočinnou pístnici na dvojčinnou. Myslím, že šance zde je, ale musel bych z užit ten vodící kroužek a dát tam ještě jedno těsnění, ale břitem opačně.
Nebo se mýlím a předělat to nepůjde?
https://photos.app.goo.gl/pxvr1Y7wUyZcDNNN7
https://photos.app.goo.gl/VgXFWkxdVgABGWRt7
https://photos.app.goo.gl/BgvB5d8Dv8ACjF8XA
https://photos.app.goo.gl/wiSbpfhiNuNqozpC9
Nebo se mýlím a předělat to nepůjde?
https://photos.app.goo.gl/pxvr1Y7wUyZcDNNN7
https://photos.app.goo.gl/VgXFWkxdVgABGWRt7
https://photos.app.goo.gl/BgvB5d8Dv8ACjF8XA
https://photos.app.goo.gl/wiSbpfhiNuNqozpC9
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Musel bys tam zavařit otvory v pístu. Manžety dát cik cak.
Musíš udělat přívod na další straně, to není jednoduché přivařit nejlépe CO2, obal se může zdeformovat.
Musíš udělat přívod na další straně, to není jednoduché přivařit nejlépe CO2, obal se může zdeformovat.
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Pístnici jsem už jednou kdysi vařil a podařilo se. Tato pístnice má ze spoda odvzdušňovací díru, tak jsem to chtěl navařit tam, tudíž by se neměla deformovat. No a když tam dám tu druhou manžetu, tak tam nemusí být ten vodící kroužek??
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Nemusí být , u dvojčinné jsem neměl .
- Atlan
- Příspěvky: 9530
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Len tam ten oranzovy pekne nechaj.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Oranžový? Já se bavil o tom černém, který není ani v kuse.
- Atlan
- Příspěvky: 9530
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
Aha uzto vidim, a necgces to radsej prerobit na euromanzetu? V strede je tesnenie a po krajoch voditka.
Tu mas aj s rozmermy toho zeleza. Aspon si myslim.
https://eshop.haberkorn.cz/tesneni-pistu-dvojcinne.html
Tu mas aj s rozmermy toho zeleza. Aspon si myslim.
https://eshop.haberkorn.cz/tesneni-pistu-dvojcinne.html
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Předělání jednočinné pístnice na dvojčinnou
No ten modrý je podle mě těsnící kroužek, ale mrknu na ten euro, díky za tip.