jano píše:
Nechcem Ti vnášať zmätok, ale zvolil by som na offroad elektrickú trakciu. Tu s 10kW motorom skutočne nemáš čo riešiť, stačí snád 1kW a na to netreba hydrostatický prevodník
Nechci to tady zasirat, ale vazne nevis o co jde. Eletriku mam. Mechanika nebo hydraulika je ta spravna volba. Ke vsemu me vyroba stoji jen praci, vse ostatni je vykoupeno za srotovou cenu....
Problem je ten ze mam 4t tazne sily a obcas je to malo. Ale to se necha nakladkovat, nicmene rychlost je tragicka a o zatezi pro baterii ani nemluvim. Takze ted jde jen o to predelani.
Mimochodem, 1kw je tak na starter a to jen tak tak.... Na Husky je 4,5kw , 1kw motrory staci tak na 4kulku
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Shrek píše:Nene, mam to na offroad, ne do lesa na drevo , potrebuju se dostat tak nekam k 5 tunam a rychlost max. nekam k 10-20 m za minutu, ale stacilo by i 5 pri plny zatezi.
Pohaneny to bude z prevodovky prez vyvod, budu mit k dispozici 5 kvaltu na zvoleni spravnych ot na cerpadle. Na hlavni bbudu radit, redukcni dam na neutral.
Ak chceš 5t to je cca 50kN a rýchlosť 20 za min teda 1/3 m/s to je 50*1/3= 16,6kW na to je už AM 12 malý. Kvalty sú tu dosť o ničom, potrebuješ 1500ot na vstupe
a to isté s malým sklzom bude na výslupe. Pri vyšších vstupných obrátkach prenesený výkon jemne stúpne ale pri nižších radikálne poklesne, teda radenie tu až tak moc nezaváži ak chceš použiť plný výkon AM, čo asi potrebuješ.
JJ uz jsem to spocital, pisu ze mi bude stacit 5m v plny zatezi. Skusim to zbastlit a uvidim so to udela :.-)
Kazdy vi co delam, jen se to nesmi psat v podpisu. V kolonce povolani je to snad v poradku, pokud ne, tak kolonku z duvodu zbytecnosti odstranit.
O cenach prodavanych veci nediskutuji.
roztrhnisikusnuhakem zavinac gmail.com
Přeju dobrý den chlapi ! Mám tu dva hydromotory a potřeboval bych prosím zpočítat sílu ...
Tento chci na dopravník na štěpkovač .. Udaje co na něm jsou - M+S Hydraulic , Hydraulic Motor MM 12,5 C 08/08 (nevím jestli jde s toho něco zistit .. )
Druhý motor na naviják V3S - AM-K-16-7-R Pn-160 KPCM , MJ 6,3 KPM , NN 25 S
Díky za radu !
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)
Já to dělám následovně:hydromotor upnu do svěráku,zapojím do traktoru,nebo do hydraulického agregátu,otáčky změřím přes navinutý provázek a sílu přes půlmetrovej hasák.Stoupnu si bokem aby mě to nevyrazilo zuby a nedělám to nikdy sám.Dopravník nepotřebuje žádný velký výkon.
První motor je asi C= točící se po směru hodinových ručiček a má geometrický objem 12,5 cm3, jinak hledej tady http://www.ms-hydraulic.com/prod.php Víc vědět nepotřebuješ. krouťák 16 Nm otáčky dle toho, kolik tam nacpeš oleje.
Ale ty jsi neřekl, jaký tlak tam budeš dodávat. A ani jsi neřekl, kolik litrů ti dá čerpadlo. Tak ti nikdo nic kloudného neporadí. Ten první motor je na dopravník dobrý. Ten druhý je na naviják malý - pro představu - kdyby jel 1900 otáček( to je moc rychlé) a tlaku bys měl 250 bar ( to pochybuju, že máš), pak by se choval jako motor o výkonu 10kW. Takže ještě nevíme, kolik bys potřeboval na ten naviják otáček.
Tak to zkus podle Vitexe. Napoj to na traktor a zjisti otáčky( tou nití). Stejně si manometrem zjisti i tlak, který traktor dosáhne.
Ne abys to všechno posvařoval a pak zjistil že je to na prd.
Zdravim . tak hydromotor je funkční a namontovaný na pás .. Akorád bych potřeboval radu ohledně nějakého omezovače průtoku abych snížil otáčky motoru . Existuje něco podobného čím by se daly regulovat otáčky ?
Zetor 6945 Zetor 25 K Suzuki Samurai 1,9 D Nissan Terrano 2 2,7 Tdi Plato na 2 tuny a tak dále :-)