Zdravím páni,
dostal som sa k nakladaču Volvo L40B, idem robiť nejakú údržbu, oleje, filtre a tak podobne. Majiteľ má problém, že pri práci, keď sa mašina zahreje, tak mu blbne naklápanie lopaty. Výsun piesta je v poriadku, ale pri zasúvaní sa stáva, no nie vždy, že ide veľmi pomaly a dusí pri tom motor. Robí to len táto jedna sekcia. Volvo servis chce samozrejme vymeniť celý rozvádzač s tým, že aj tak nie je isté, že je tam chyba. Ja si myslím, že nepresunie úplne šupatko, a tým je to priškrtené. Rozvádzač je hydraulicky ovládaný. Chcel by som sa teda s vami poradiť, kde začať hladať...
A ďalšia vec, čo som si všimol je, že keď som otvoril hydraulickú nádrž, tak bola natlakovaná, čo si myslím, že nie je dobre...
Ďakujem za každú radu, Pago.
problém s hydraulikou Volvo L40B
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: problém s hydraulikou Volvo L40B
Má to najazdené zhruba 8tisíc mth a údržba bola pravideľná.
Nikto nemá nejaký nápad, čo by to mohlo robiť, s tým naklápaním lopaty?
Nikto nemá nejaký nápad, čo by to mohlo robiť, s tým naklápaním lopaty?
Re: problém s hydraulikou Volvo L40B
Něco podobného jsem kdysi dělal,byl to letištní smeták ,název to mělo tuším Madro.Tam byly elektrohydraulicky ovládane rozváděče,u těchto rozváděčů je také velmi důležitý ovládací tlak,často mívají samostatné pojistné ventily.U těchto rozváděčů
pokud jsou sekční, je velmi důležitá síla dotážení stahovacích šroubů,pokud je dotahovací síla nad daný dotahovací moment
může dojít k blokování šoupatek na velkém rozváděčí.Jak píšeš problém může být,že na velkém rozvaděči zůstává viset šoupátko v dráze zdvihu,tzn,že nedojde na doraz a tím blokuje průtok oleje.
pokud jsou sekční, je velmi důležitá síla dotážení stahovacích šroubů,pokud je dotahovací síla nad daný dotahovací moment
může dojít k blokování šoupatek na velkém rozváděčí.Jak píšeš problém může být,že na velkém rozvaděči zůstává viset šoupátko v dráze zdvihu,tzn,že nedojde na doraz a tím blokuje průtok oleje.