Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Zdravím páni, idem si pretesniť hydraulický rozvádzač na svojom skúšobnom agregáte. Všetky o-krúžky a podložky som vymenil, len mám jednu otázku. Ako je utesnený držiak páčky, v ktorej je schovaný prevod na šupatko? Lebo tam nič nebolo a chcem to zložiť aby to bolo na poriadku. Myslel som, že by som tam zapichol malú drážku na o-krúžok. Čo poviete? Alebo použiť nejaký tmel?
Ďakujem
Ďakujem
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Je těsněn "O" kroužky,které jsou na hřídelí páčky(drážky).Jak Ti pracuje systém, s takto poskládaným rozváděčem,tento rozváděč musí mít minimálně jednu středovou sekci,protože mezi ventilovou sekci a poslední sekci nesedí kanály ,překryvají
se,v neutrální poloze rozvaděče, není volný průtok přes rozvaděč,ale je silně škrcen.Čerpadlo je neustále pod vysokým tlakem,olej se přehřívá.Jedině,že by byl rozváděč upraven,přebroušeny kanály.
se,v neutrální poloze rozvaděče, není volný průtok přes rozvaděč,ale je silně škrcen.Čerpadlo je neustále pod vysokým tlakem,olej se přehřívá.Jedině,že by byl rozváděč upraven,přebroušeny kanály.
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
No tie dva o-krúžky na hriadeli páčky som vymenil, ale myslel som, že by malo byť tesnenie aj medzi telesom rozvádzača a tou krytkou páčky, ako sú tie dva poistné kolíčky.
Funguje mi to, rozvádzač má v neutrálnej polohe otvorený stred. Normálne aj keď fuknem do neho, tak ide vzduch podľa šípky na vstupnej sekcií. Nemyslím, že by sa prekrývali kanály, obidve časti mali medzi sebou 3 otvory a tie sedeli voči sebe. Akurát mi nefungoval poistný ventil, ani pri 200bar neprepustil, ale to už mi zastavilo el. motor.
Funguje mi to, rozvádzač má v neutrálnej polohe otvorený stred. Normálne aj keď fuknem do neho, tak ide vzduch podľa šípky na vstupnej sekcií. Nemyslím, že by sa prekrývali kanály, obidve časti mali medzi sebou 3 otvory a tie sedeli voči sebe. Akurát mi nefungoval poistný ventil, ani pri 200bar neprepustil, ale to už mi zastavilo el. motor.
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Nechcu být moc chytrej, ale zastavování a nutnost přetěsňování nevznikla náhodou z opačného zapojení P - T...ŠIPKA LŽE
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Šipka nelže,u jihlavanu je vstupní otvor vždy ten spodní(páčky jsou na hoře),tlakový olej jde pod pojistný ventil.
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
A to znamená, že šípka značí smer prietoku z P do T alebo značí vstup P tam, kde ukazuje?
Pretože ja som mal prepad zapojený tam, kde je to šróbenie s menšou dierou vnútornou a to by vysvetlovalo, prečo nešiel poistný ventil...
Pretože ja som mal prepad zapojený tam, kde je to šróbenie s menšou dierou vnútornou a to by vysvetlovalo, prečo nešiel poistný ventil...
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Šipka ukazuje vstup tlakového oleje do rozváděče."P" se značí vstup tlakového oleje do hydraulického dílů(rozváděče,orbitroly,ventily.atd).Měl jsi štěstí,že Ti neuletěly vršky s páčkama,dobře to lítá,to se stáva při záměně
vstupního a vystupního otvoru na rozváděči.
vstupního a vystupního otvoru na rozváděči.
Re: Pretesnenie hydraulického rozvádzača
Ďakujem za vysvetlenie.
To by ma vôbec nenapadlo, že to tak je, lebo skoro vždy šípka ukazuje smer prúdenia média na rôznych prvkoch.
To by ma vôbec nenapadlo, že to tak je, lebo skoro vždy šípka ukazuje smer prúdenia média na rôznych prvkoch.