Multicar M25 - mailer
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Multicar M25 - mailer
Zdravím.
Chtěl jsem se zeptat,jestli někdo neví přesný typ maileru na Multicar M25? Mohlo by to být nějaké TGL*****
Potřebuji rozměry maileru,jak průměry pístnic,tak vnější rozměry včetně uložení do kolébky a hlavně celkovou délku vysunutí maileru......
Snad by to v nějakém katalogovém listu mohlo být.V DDR zas takový bordel nebyl,aby něco nebylo k dohledání.
Moc díky za pomoc.
Chtěl jsem se zeptat,jestli někdo neví přesný typ maileru na Multicar M25? Mohlo by to být nějaké TGL*****
Potřebuji rozměry maileru,jak průměry pístnic,tak vnější rozměry včetně uložení do kolébky a hlavně celkovou délku vysunutí maileru......
Snad by to v nějakém katalogovém listu mohlo být.V DDR zas takový bordel nebyl,aby něco nebylo k dohledání.
Moc díky za pomoc.
Re: Multicar M25 - mailer
AHoj,
boli dva typy. Jeden obycajny, ktorý byval pri normalnej korbe a jeden silnejši ktory sa daval zas na korytka. Napis chlapovi do ( multicarteam.sk) velmi ochotny a dost sa vyzna, mozno to bude vediet.
boli dva typy. Jeden obycajny, ktorý byval pri normalnej korbe a jeden silnejši ktory sa daval zas na korytka. Napis chlapovi do ( multicarteam.sk) velmi ochotny a dost sa vyzna, mozno to bude vediet.
Zetor 3011
Zetor 7245 HS
Zetor 7245 HS
Re: Multicar M25 - mailer
Tak bohužel Multicarteam.sk je bez odezvy.Dotaz tam visí už od pátku.....
Nemá někdo uloženou alespoň fotku s přiloženým metrem?Celkové vysunutí a délka zasunutého maileru?
Děkuji.
Nemá někdo uloženou alespoň fotku s přiloženým metrem?Celkové vysunutí a délka zasunutého maileru?
Děkuji.
Re: Multicar M25 - mailer
Multicar má zastoupení i v ČR. Tak se zkus zeptat jejich prodejců.
V životě je potřeba se pro něco zapálit, v krematoriu už je pozdě.
Re: Multicar M25 - mailer
Slomak Tecovice /Zlin/
Re: Multicar M25 - mailer
Diky,zkusim....
Mailer Multicar M25
Ahoj všem,
potřeboval bych radu - na multikáře (M25) mi začal protékat olej z maileru. Počítal jsem s tím, že ho rozeberu, vyměním manžety a bude hotovo. Jenže po odpojení z káry jsem po očištění na ponku zjistil, že ten zajišťovací drát, který má dole držet spodní víčko maileru, je bez hlavičky!!! Zřejmě ho předchozí majitel v rámci "odborné péče" urval Je to klasický německý, tříčlánkový.
Víčko maileru jako takového dole nemá žádné drážky ani otvory pro případné pootočení, jediné, co ho drží na místě, je předpokládám tenhle zajišťovací drát, který tam ale kouká tam necelý centimetr ven a vlastně není pořádně za co vzít. Když jsem zkoušel svírací kleště a trochu poklepat, ani se nehne nebo kleště sjedou dolů.
Neřešil jste někdy někdo takovou situaci? Nějaký nápad, co s tím? Napadají mě samé destrukční nápady , tak se chci zeptat, jestli dokážete někdo poradit.
potřeboval bych radu - na multikáře (M25) mi začal protékat olej z maileru. Počítal jsem s tím, že ho rozeberu, vyměním manžety a bude hotovo. Jenže po odpojení z káry jsem po očištění na ponku zjistil, že ten zajišťovací drát, který má dole držet spodní víčko maileru, je bez hlavičky!!! Zřejmě ho předchozí majitel v rámci "odborné péče" urval Je to klasický německý, tříčlánkový.
Víčko maileru jako takového dole nemá žádné drážky ani otvory pro případné pootočení, jediné, co ho drží na místě, je předpokládám tenhle zajišťovací drát, který tam ale kouká tam necelý centimetr ven a vlastně není pořádně za co vzít. Když jsem zkoušel svírací kleště a trochu poklepat, ani se nehne nebo kleště sjedou dolů.
Neřešil jste někdy někdo takovou situaci? Nějaký nápad, co s tím? Napadají mě samé destrukční nápady , tak se chci zeptat, jestli dokážete někdo poradit.
Re: Mailer Multicar M25
Napadlo mě zkusit opatrně zavrtat do míst, odkud by šel vytáhnout. Nastavit doraz a opatrně vrtat.
Na všechno nám treba špecialistou !