Identifikace přední napravy

nápravy hnané, nehnané, zkracovaní náprav, poloosy, kardany, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Adassamiec
Příspěvky: 14
Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
Bydliště: Milikov

Identifikace přední napravy

#1 Nový příspěvek od Adassamiec »

Zdravim pánové, pokusím se vam sem hodit fotku přední hnané nápravy a jestli by jste mi dokázali pomoct určit co je to za nápravu a poměr te napravy. Údajně je to naprava z Polského fiatu 125p
Ale nikde se nemužu dohledat informaci o te naprave a ani žádný obraz abych to srovnal.
Chci ji hodit na předek zadu mam nápravu z V3S a potřebuji zjistit jaky budu muset dopadovat mezipřevod aby se mi napravy nehadaly.
Předem děkuji za odpověď. Obrázek

Adassamiec
Příspěvky: 14
Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
Bydliště: Milikov

Re: Identifikace přední napravy

#2 Nový příspěvek od Adassamiec »

Ještě jsem se dočetl ze se ty auta dělaly chvilku spolu ve stejném konceptu s Lada Niva

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 14524
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Identifikace přední napravy

#3 Nový příspěvek od DanculSK »

To vyzerá na upravovanu zadnú nápravu
Robený predok...
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

Uživatelský avatar
fajlla
Příspěvky: 1635
Registrován: čtv kvě 14, 2009 3:52 pm
Bydliště: Dobšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Identifikace přední napravy

#4 Nový příspěvek od fajlla »

Poměr spočítáš. Toč jedním kolem, druhé se nesmí pootočit. Počítej otáčky kardanu a vynásob dvěma. Tak sem to dělal já a sedělo to přesně.

Adassamiec
Příspěvky: 14
Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
Bydliště: Milikov

Re: Identifikace přední napravy

#5 Nový příspěvek od Adassamiec »

Taky jsem uz nad tim přemyšlel no

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 20658
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: Identifikace přední napravy

#6 Nový příspěvek od ota »

Z vlastní zkušenosti s výrobou předku.
Postavil jsem trakrůrek přidělal obě nápravy, nasadil kola které tam již budou. Pak jsem si traktůrek natlačil na rovnou plochu, u mě silnice. Udělal si na kolech, unášečích pro kardan fixem čárky v určité poloze, aby se lehce dalo počítat. A pak jsem traktůrek rovně tlačil a počítal otáčky unašečů. Třeba zadní rovných 10 otáček a přední dal nějaký počet, už si nepamatuju. Z těchto ůdajů jsem vypočítal rozdíl a ten potom dohnal ozubenýma kolama řetězu. A přidal tam 5% do rycha pro přední pohon. Ten se tedy lehce točí rychleji. Tuším mi to vycházelo přesně o 1 zub na druhém kolečku pohonu kardanu předku.
Oprotí zjišťovanému převodovému poměru dle knížky ( diferenciál ze Žiguly) to nesedělo. Ono se totiž dávalo více převodových poměrů, stará náprava, nová náprava různé motorizace.
Tak jak jsem to napočítal při reálném otáčení v realitě to sedí. Je to poznat na sněhu, že ty přední kola v zatáčce trochu hrábnou sníh. Jinak vůbec, v bláťivém terénu neznatelné.
Jo ale předek je předek. Je to v blátě tak o 100% poznat! 8) Mám ho vypínatelnej a když ho zapnu ( synchron ze škodovky 100 i v zátěži bez problému ) je to jiná muzika. 8)

Adassamiec
Příspěvky: 14
Registrován: stř čer 19, 2019 9:33 am
Bydliště: Milikov

Re: Identifikace přední napravy

#7 Nový příspěvek od Adassamiec »

Diky moc chlapi.budu to taky davat přes řetěz a budu to mit ale nevypinatelne. Po silnici nejezdim takže bych se toho nebál.

Uživatelský avatar
MAT
Příspěvky: 8
Registrován: úte srp 09, 2016 4:43 pm
Bydliště: Slovensko

Re: Identifikace přední napravy

#8 Nový příspěvek od MAT »

Vedel by niekto identifikovat z coho moze byt tato predna naprava?
Vdaka.

Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Nápravy“