identifikace nápravy/diferenciálu
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
no nevim, na fóru je pár traktorů s trabantem a šlape jim to v pohodě. Hlavně to má nápravu z desty, ale nechám to na kamošovy.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
Nikde som nenapísal , že trabi nebude šlapať. Len bude žrať 3x tolko ako tá 250ka a hučať ako pavian . Zadok z desty rovnako nemá uzávierku ako aj toto a teda boduje len váhou. Lenže práve tá váha spôsobuje väčšie namáhanie poloosí. Všetko so všetkým súvisí a nakoniec najdôležitejší je medzikus medzi sedačkou a volantom.
Ak by som sa niekedy rozhodol kúpiť traktorček tak by som skôr ako nápravu riešil prednú a zadnú hydrauliku a kardanový hriadel. Dorábať to dodatočne znamená kopu roboty a je to aj hodne drahé. Čo som si všimol na českom bazoši , tak u vás má práve hydrauliku velmi málo ponúkaných traktorčekov.
Ak by som sa niekedy rozhodol kúpiť traktorček tak by som skôr ako nápravu riešil prednú a zadnú hydrauliku a kardanový hriadel. Dorábať to dodatočne znamená kopu roboty a je to aj hodne drahé. Čo som si všimol na českom bazoši , tak u vás má práve hydrauliku velmi málo ponúkaných traktorčekov.
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
pozor niektora desta ma uzavierku
Vždy je na vine len malé kladivo
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Zabi bobra zachrániš strom
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 13&t=65774
nieco z youtube https://www.youtube.com/watch?v=fooaNIi ... wl&index=2
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
Mel jsem pred 15 lety traktorek s motorem 300cm2 a na nem podobny diferencial. Jeste tam byla prevodovka 2+1. Motor nechtel chytat a zral jak neuvazany. Pak jsem tam prifaril motor z octavie. Diferak vydrzel - na naprave nebyla vaha. Predek moc tezky. Dopredu jak tak - do zadu v kopci vubec. Nakonec odesel kuzelovy ozubeny prevod mezi prevodovkou a diferencialem. Pak jsem to cele vyhodil (mam to jeste doma - kdyby mel nekdo zajem) a prekopal to na 4x4. Z puvodniho jsem pouzil ram a poloosi i s nohavicemi ty jsem spasoval s difem z 1203. Pak jsem to prodal a koupil japonce.
Poloos bych se nebal.
Poloos bych se nebal.
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
Ahoj, neviem poradiť z čoho je náprava, ale tiež by som sa toho nebál ....vyzerá to dosť pevné. Mali sme traktorík motor z PF...náprava STW a vydržalo to ozaj veľa a táto náprava vyzerá ozaj masívne
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
taky uvažuju že pro toho kamoša bude ten traktorek v odkazu lepší, 250ka je na údržbu a seřízení jednodušší a na to jeho popojíždění mu to bude stačit. Hydrauliku nepotřebuje, má nářadí koňsky.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
Napríklad aj rotavátor??, a používať konské náradie znamená , že nič neurobíš sám. Ty na traktore si za koňa a ešte potrebuješ jedneho čo to náradie vedie. Tak by som asi fungovať nevedel.imaginaro píše: Hydrauliku nepotřebuje, má nářadí koňsky.
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
to chápu, ale on doteď všechno vozil a dělal ručně a stejně všechno dělá s tatou, takže traktorek bude pomocník.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
Tak včera jsme ho uz převezli, podařilo se nam sehnat za feldu vozik co měl vnitřkem 132cm a traktorek tam vlezl s odřenyma gumama, tak už je u kamoša doma. Myslel jsem že jsou všude jen šířky 125 a nakonec jsme našli. Bohužel jsem zapoměl udělat fotku když byl ještě na voziku. Dik moc všem za příspěvky, teď je potřeba motor seřídit a mrknout na řazení, jsou špatně kvalty - neví někdo co tam může být za problem? Motor to má ze skůtru (prase), asi teda manet pokud se nepletu.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
prase tj skutr ČZ 175 mel bud 6 V dinamo nebo pozdeji 12V dinamostarter .Manet delali na slovensku mel pokud se nepletu obsah 90 napeti neznam,pozdeji pod nazvem tatran obsah 125 ,ten mel taky dinamostarter,ale nemel startovaci paku na rozdil od ČZ.
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
A čemu se řikalo prase? Teda pokud je to ono - dá se nějak z venčí spolehlivě poznat co to je za motor? Třeba podle čisla, nebo nějakyho nálitku?Má to (zjevně) dynamostarter, ale je používán jen na start a jinak šťávu zajišťuje malej altik na řemenici. Nakopávačku- pokud to mělo na zvlášť hřídeli tak tam asi není, pokud je společná s kvaltovkou, tak bych musel sundat řazení a prověřit to.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
prase tj skutr ČZ 175 jak jsem psal dřive
ČZ je vzhledově klasickej motorkovej motor ,akorat ma navíc v levém viku řemeničku na axialni ventilator a na vrchu tohoto vika nalitek pro tento ventilator.Motor s dynamostarterem(502,00) ma v pravém víku navíc víčko pro přístup na přerušovač,motor s dynamem (502,01) má pravé viko klasické,tedy z jednoho kusu.Dalsí odlisnost je dvouvýfuk (501),jednovýfuk mela (502) ta taky na rozdil mela hridel zvlast pro řazeni a zvlast pro startovačku.
Manet TATRAN 125 ma motor jineho vzezreni ,je mnohem kratsi ,ma radialni vetilator,který tvoří pravé viko a lopatky jsou na rotoru dynamostarteru.Na toto viko navazuje plechovej kryt valce,kterej směřuje proud vzduchu na valec a hlavu,tudiž valec a hlava jsou schované pod timto krytem.
jinak google ti najde jistě obrazky,at je sem nedavam
ČZ je vzhledově klasickej motorkovej motor ,akorat ma navíc v levém viku řemeničku na axialni ventilator a na vrchu tohoto vika nalitek pro tento ventilator.Motor s dynamostarterem(502,00) ma v pravém víku navíc víčko pro přístup na přerušovač,motor s dynamem (502,01) má pravé viko klasické,tedy z jednoho kusu.Dalsí odlisnost je dvouvýfuk (501),jednovýfuk mela (502) ta taky na rozdil mela hridel zvlast pro řazeni a zvlast pro startovačku.
Manet TATRAN 125 ma motor jineho vzezreni ,je mnohem kratsi ,ma radialni vetilator,který tvoří pravé viko a lopatky jsou na rotoru dynamostarteru.Na toto viko navazuje plechovej kryt valce,kterej směřuje proud vzduchu na valec a hlavu,tudiž valec a hlava jsou schované pod timto krytem.
jinak google ti najde jistě obrazky,at je sem nedavam
Re: identifikace nápravy/diferenciálu
tak to manet nebude, vypadá to na to "prase" typ 502 ,díkg moc za identifikaci. Teď jen seřídit(střílí do výfuku) a možná přetěsnit a může makat.
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/