Zavaření diferenciálu

převodové poměry, spárovaní převodovek s motory, řetězové a další převody, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pejo
Příspěvky: 189
Registrován: čtv lis 13, 2008 9:37 am
Bydliště: Lúky

Re: Zavaření diferenciálu

#46 Nový příspěvek od pejo »

Namiesto zvarania sa dá dif zablokovať naliatím toztaveného olova do klietky.
Nissan Patrol K260, traktor Pejo 4x4 vo výstavbe.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9531
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavaření diferenciálu

#47 Nový příspěvek od Atlan »

Probelm cislo jedna, odkial olovo, problem cislo 2 cim to zohriat, problem cislo 3 nejako zatesnit aby olovo nevytieklo...... A nezatieklo k nema.
Vyhrava zvaranie :D
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Ales12011
Příspěvky: 195
Registrován: sob čer 04, 2022 7:07 am
Bydliště: Vrchlabí

Re: Zavaření diferenciálu

#48 Nový příspěvek od Ales12011 »

Asi bych nechtěl mít zadní osu úplně "natvrdo". To olovo mi evokuje použití různě hustých olejů do diferenciálů RC aut. Lze tak částečně regulovat svornost. Když už vařit, tak asi jen nějakou překážku na jednom zubu satelitu, ať se můžou kola alespoň částečně vzájemně pootočit. Sekačka Stratílek měla takové segmentové unašeče, které zabraly za obě kola až při prohrábnutí, ale zatáčet v té vůli šlo 😉.
Zetor 8011

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9531
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavaření diferenciálu

#49 Nový příspěvek od Atlan »

Ono povodne sa tu riesilo zavaremie difiku v prevodovke z predohrabu aby si to vedel napojit dozadu na zadnu napravu..... Tak ze o nejake pretacanie neslo.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Ales12011
Příspěvky: 195
Registrován: sob čer 04, 2022 7:07 am
Bydliště: Vrchlabí

Re: Zavaření diferenciálu

#50 Nový příspěvek od Ales12011 »

Takže vlastně funkce mezinápravového diff. 😏 Tam se to tím olejem řešilo taky... Při skocích menší svornost, při tahu větší. Ale vychází to že strojů typu Buggy. Při orbě se asi skoky nedají očekávat... 😂
Zetor 8011

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15824
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Zavaření diferenciálu

#51 Nový příspěvek od oco13 »

Atlan píše: stř srp 09, 2023 7:58 am Probelm cislo jedna, odkial olovo, problem cislo 2 cim to zohriat, problem cislo 3 nejako zatesnit aby olovo nevytieklo...... A nezatieklo k nema.
Vyhrava zvaranie :D
Atlan - ja mám protiargumenty, ale čisto z môjho pohladu, iných sa to týkať nemusí :typek:
Chcel som zavariť diferák na prevodovke Renault 5 - po rozpolení a zavarení už som ju nezložil. Potom som sa na forach dočítal že je to kua problém aj pre skúseného automechanika.
Olovo mám z bateriek - rana 20kg kladivom a je moje , tavím ho na obyčajnom plynovom sporáku v starom hrnci
Aby nevytieklo pri naliatí tak sa zasúva druhá poloos rovnako ako pri zváraní.
Staré baterky mi ostávajú po šrotovaní aut a tiež mi ich každý z dediny nosí, že ešte volačo drží a ty si kutil ty to použiješ. :D

Odpovědět

Zpět na „Převodovky“