Skrátka mám motor Peugeot 1,9 s originál prevodovkou a tam ksrdanom spojenú V3S zadnú nápravu. Uvažujem, že ak pridám V3S rozvodovku, tak môžem pripojiť aj prednú V3S nápravu s vypinanim a dokonca navijakovy vývod môžem použiť ako kardan n stroju do ramien.
Ale teraz kukám manuál V3S a tá rozvodovka - hriadeľ z prevodovky sa točí rovnakým smerom ako kardan s brzdou. Ten druhý sa točí opačne, to je pravda. Ale jeden z tých zadných vyvodov si zachováva smer oproti vstupu
Přídavná převodovka Praga V3S
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Přídavná převodovka Praga V3S
Sorry Johny! Musím sa ospravedlniť lebo som sa pomylíl z tým smerom otačania. Obidva zadné hriadele sa točia jedným smerom a aj vstupná hriadeľ do prevodovky má rovnaký smer otačania. Medzi týmito tromi hriadeľamy je ešte jedná vložená hriadeľ.
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... h%2Fx%2Fim
Opačný smer otáčania má len hriadeľ na prednú nápravu.
Ospravedlňujem sa ale už sú to štyri roky čo som to mal rozobraté a prerabal som tam ozubenie na cestnú rýchlosť.
https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... h%2Fx%2Fim
Opačný smer otáčania má len hriadeľ na prednú nápravu.
Ospravedlňujem sa ale už sú to štyri roky čo som to mal rozobraté a prerabal som tam ozubenie na cestnú rýchlosť.
Re: Přídavná převodovka Praga V3S
Už som si myslel že sa nechápeme. V jednom vlakne to aj sám tvrdíš tak mi to ani spať už nedalo haha....tak potom použiteľná je. Otázne, či je vtrepem do povodnej konštrukcie