Převodovka Praga S5T a V3S

převodové poměry, spárovaní převodovek s motory, řetězové a další převody, atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
zetkamz
Příspěvky: 555
Registrován: stř črc 04, 2007 9:33 am
Bydliště: Uh.Hradiště

Re: Prevodovka S5T a V3S

#16 Nový příspěvek od zetkamz »

Pokud se jedná o véeskovou spojku - měl bych přítlačák a nějakou lamelu.
Host do domu - čagan do ruky

Uživatelský avatar
Milan
Příspěvky: 239
Registrován: stř črc 04, 2007 6:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Prevodovka S5T a V3S

#17 Nový příspěvek od Milan »

ta 2 ti muze taky vyskakovat ze tam nemas kulicku na perku ktera ti tu rychlost tam drzi vlastne kdyz zaradis rychlost tak hejbes s hridelema na kterych souvidlicky ktery ti posouvaj ozubeny kola a ta hejbaci hridel ma na sobe takovy zareny kam zapadava kulicka aby ti ta rychlost nevyskakovala takze to bude asi tim

Uživatelský avatar
Jura 136XXL
Příspěvky: 818
Registrován: čtv srp 16, 2007 10:25 pm
Bydliště: Moravská Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: Prevodovka S5T a V3S

#18 Nový příspěvek od Jura 136XXL »

rychlost vyskakuje pouze pri brzdeni motroem..pri jizde z kopce...v tahu ne..pri razeni naprazdno je citi ze tam skoci normalne...nemel sem to nikdy rozdelane nevim co tam presne je v te prevodovce...celni kola..nebo sikma....nevim...

pro zetkamz ja nevim co bude potreba ale pritlacak urcite tam je problem ten ze je asi zadrene spojkove lozisko...pri seslapnuti spojky jde ze spojka strasny skripot ..velka vule na pedalu je...myslim ze se to dre natvrdo lozisko o pritlacak...nevim co tam je asi packy jeste talirovka..nevim je to ale stejny s V3s..ja su ale od svitav nevim jak to je daleko ktobe...neco nekde blizko bych potreboval..ale dik jura

vsemick
Příspěvky: 7
Registrován: čtv úno 04, 2021 6:45 pm
Bydliště: Všechovice

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#19 Nový příspěvek od vsemick »

Je to už hodně zapadlé téma, ale stejně se zeptám. Pasuje opravdu ta S5T převodovka na přídavnou z V3S?

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#20 Nový příspěvek od pavel sk »

Samotna prevodovka S5T je takmer totožna so samotnou prevodovkov V3S. Ale Prevodovka S5T spolu s pridavnou prevodovkou ( polky) s pridavnou prevodovkov V3S dokopy nedas.

vsemick
Příspěvky: 7
Registrován: čtv úno 04, 2021 6:45 pm
Bydliště: Všechovice

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#21 Nový příspěvek od vsemick »

Díky. Toho jsem se bál. Na prcákovi jsem u V3s hlavní převodovky odřezal cca. 8cm a těď toho lituju protože nemám správně centrovanou výstupní hřídel. A kousek o de mě borec prodává S5T. Tak jsem to chtěl prohodit a jako bonus získat boční vývod. Teoreticky by stačilo, kdyby pasoval obal a pajšl bych přehodil. Jen nechci riskovat že oboje rozeberu a až pak zjistím, že to nejde dát dohromady.

pavel sk
Příspěvky: 12730
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#22 Nový příspěvek od pavel sk »

Obal prevodovky S5T ma na prirube vzadu inak zvrtane diery a je aj tvarovo inak riesene usadenie pre prilepenie pridavnej prevodovky s polkami. Pridavna prevodovka S5T ma uplne iny tvar ako V3S. Ono s bocnym vyvodom pre cerpadlo mali aj prevodovky V3S- sklapace.

Enemysvk
Příspěvky: 7
Registrován: úte led 10, 2023 4:31 pm
Bydliště: Belá-Dulice

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#23 Nový příspěvek od Enemysvk »

Zdravim nebudem zakladat nove vlakno a skusim sa spytat tu ..aky tmel pouzivate pri pretesnovani v3s prevodovky a rozvodovky ... novu sadu tesneni mam .. dakujem

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 20652
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: Převodovka Praga S5T a V3S

#24 Nový příspěvek od ota »

Na vojně jsme dávali na barvu. Tenkrát ještě tuby s tmelem nebyly. Maximálně Hermetik. Tak se natřelo štětcem hustší barvou, nalíplo těsnění a druhej díl zase štětcem barvou a smontovalo. Nepamatuju se, že by jeden takto utěsněnej spoj tekl.
Ale všechny tyhle věci jedu tmelem v tubě Lukopren jednosložkový silikonový tmel. Pro jistotu používám červené barvy. Mají i šedý. Ale ten občas tak dobře neztuhne (nezgumavatí ) a sem tam proteče. Ale ten červenej uplně cajk. Ten mi drží všude.
Ještě tu mám od Lukoprenu jakési separátor. To je vodička, kterou se potře třeba víko u obráběcího stroje, nebo víko převodovky u traktoru. Ten separátor udělá to, že po čase můžeš v klidu odšroubovat šrouby a víko bez potrhání těsnění sundat. Ten separátor nedovolí uplnému přilepení víka k tmelu a těsní to neměně. Tedy u frézky to tak mám udělané. Víka převodovek mám zatmelený přez ten separátor a zatím asi 10 roků žádný ukap. 8)

Odpovědět

Zpět na „Převodovky“