VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Zdravím ve spolek, cca rok vlastníme VZV gliwice s "nesmrtelným dvouválcem" URSUS.
Problém je v tom, že vozík je téměř nepojízdný ( špatně reaguje na plyn ) a hulí.
Začalo to cca před 2 měsíci, kdy z ničeho nic zhasla při provozu, takže hned filtry naftove apod, vse udelane, nastartovala, bezela, cca za tyden znova, tentokrat filtry ok, po odpojeni trubicek od vstrikovacu pri startu, ani kapka nafty :/
Napadlo me jedine reseni, vzhledem k tomu, ze nadrz je umistena pod urovni cerpadla, dat ji vyse nez je cerpadlo a ono ejhle, desta chodila jako za mlada
Netrva ale dlouho a uz je asi total K.O., stale z trubicek ani hlt nafty, takze jsem napumpoval pumpickou naftu, kde bylo slyset jak je az u vstriku a zkusil nastartovat, bezi, avsak nehorazne huli, z ventiloveho vika ( tam jak je zatka ) jde bilej dym.
A ted otazka, myslite, ze by mohl byt problem ve vstrikovacim cerpadle? Olej ani voda neubyva... Pan od ktereho jsme ji kupovali tvrdil, ze cca 5let zpet byla na motoru udelana G.O.
Podotykam, ze nadrz vycistena, filtry nove, sytka apod cisla, sklenicky take...
Diky za kazdy nazor
ps.: kdyby tu byl kdokoliv, kdo se v gliwicich vyzna a mel by chut a cas, rad bych vyuzil jeho sluzeb. Diky
Problém je v tom, že vozík je téměř nepojízdný ( špatně reaguje na plyn ) a hulí.
Začalo to cca před 2 měsíci, kdy z ničeho nic zhasla při provozu, takže hned filtry naftove apod, vse udelane, nastartovala, bezela, cca za tyden znova, tentokrat filtry ok, po odpojeni trubicek od vstrikovacu pri startu, ani kapka nafty :/
Napadlo me jedine reseni, vzhledem k tomu, ze nadrz je umistena pod urovni cerpadla, dat ji vyse nez je cerpadlo a ono ejhle, desta chodila jako za mlada
Netrva ale dlouho a uz je asi total K.O., stale z trubicek ani hlt nafty, takze jsem napumpoval pumpickou naftu, kde bylo slyset jak je az u vstriku a zkusil nastartovat, bezi, avsak nehorazne huli, z ventiloveho vika ( tam jak je zatka ) jde bilej dym.
A ted otazka, myslite, ze by mohl byt problem ve vstrikovacim cerpadle? Olej ani voda neubyva... Pan od ktereho jsme ji kupovali tvrdil, ze cca 5let zpet byla na motoru udelana G.O.
Podotykam, ze nadrz vycistena, filtry nove, sytka apod cisla, sklenicky take...
Diky za kazdy nazor
ps.: kdyby tu byl kdokoliv, kdo se v gliwicich vyzna a mel by chut a cas, rad bych vyuzil jeho sluzeb. Diky
-
- Příspěvky: 321
- Registrován: stř říj 26, 2011 6:13 pm
- Bydliště: pardubice
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS problem
Ahoj, prvně bych přeměřil tlaky válců
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS problem
Ahoj, něco podobnýho dělala i ta ve firmě. Nakonec se zjistilo, že to bylo v nádrži. Nádrž byla rozdělená přepážkou a pokaždé se všechno vyčistilo a jezdilo to třeba týden a pak konec. Ne a ne to jet. Nakonec se kolega nasral, vyřezal v nádrži díru a vypustili jsme naftu uplně do mrtě. Na dně marast hroznej a pokaždé se to nějak dostalo do toho sání paliva. Vytřela se nádrž uplně dosucha. Uříznulo se to sání o kus skrátilo ode dna a udělal filtr. Nalila nafta a chodí. Ale po čase se zjistilo, že se v nádrži udělal zase strašnej marast. Prostě to je z nafty. Nafta stojí zahovno a dole se usazuje bordel z ní. Jak to nasaje tak je konec. Začne to čoudit koktat a většinou to chcíplo, když byla nejvíc potřeba.
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Diky za rychle reakce.
Zkusím vyradit nádrž z provozu a zkusím napojit privod napr z kanystru kterej bude cistej a uvidim.
Pokud nepomuze tak asi servis...
Moc diky za tipy
Zkusím vyradit nádrž z provozu a zkusím napojit privod napr z kanystru kterej bude cistej a uvidim.
Pokud nepomuze tak asi servis...
Moc diky za tipy
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Takze nadrz vyrazena z provozu, čerpadlo tlaci naftu, ale kdyz startuju, tak chytne jen na plny plyn a nejde do otáček a po par sekundach zhasne.
Nedalo mi to a sundal jsem hlavu valcu, valce krasny, bez ryh,zkusil jsem je zalit naftou a svete div se, valce tesni.
Hlava vypada take ze je v poradku, jedine co bylo na první pohled spatne bylo tesneni pod hlavou....
Snad bude stacit vyměnit to...
Nedalo mi to a sundal jsem hlavu valcu, valce krasny, bez ryh,zkusil jsem je zalit naftou a svete div se, valce tesni.
Hlava vypada take ze je v poradku, jedine co bylo na první pohled spatne bylo tesneni pod hlavou....
Snad bude stacit vyměnit to...
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Stejne problemy sem mel s destou, bordel z nádrže se dostal necekane daleko, doporučuji vycistit vse co jde rozebrat. Zvlast pokud si ti hltne takoveho mazlaveho srace co je na dně. Filtry mam nakonec dva jeden "benzínový"-pruhledne sítko a pak naftovy myslim z tranzita. A od te doby .
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
A co myslis tim vse co jde rozebrat? Jako cestu nafty? Premyslim, ze kdyz uz jsem tam daleko o sundani olejove vany a jejim vyčištěním...
Naftovy filtry jsem daval nove cca 3mesice zpet, po ceste mam 2x filtr a jeden sklenenej u cerpadla
Naftovy filtry jsem daval nove cca 3mesice zpet, po ceste mam 2x filtr a jeden sklenenej u cerpadla
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Jo, vypadalo to jak hleny .... Obcas se to nekde uvolnilo a zadebavalo se to, pak jsem daval jeste dve nadrze nejakou sra*ku do nafty na cisteni... Od té doby klid.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Zdravím, takže nové poznatky:
Těsnění pod hlavou vyměněné, při demontáži vstřiků jsem zkusil jak budou strikat, ci rozprasovat a vypadaji, ze velkym tlakem strikaji do jednoho mista, nemely by spise rozprasovat?
Ale presto jsme motor dali dohromady, naskocil, nechcipe, ale spatne chyta a ma opozdenou reakci na plyn. Do plneho vykonu se dostane, ale trva to. Co mne znepokojuje, je, ze motor stale tlaci bilej dym pod ventilove viko. Ve chvili, kdy odfuk zacpu, zacne tlacit motor kudy mu to dovoli... Jinak jde pravidelne, zadne divne zvuky nevydava...
Dik za kazdej tip ci radu...
ps.: Nevi nahodou nekdo, jake maji mit ventily vule? do nich jsme zatim nesehaly, ale uz dochazeji napady...
Pro predstavu prikladam video, jak motor "bezi"
Těsnění pod hlavou vyměněné, při demontáži vstřiků jsem zkusil jak budou strikat, ci rozprasovat a vypadaji, ze velkym tlakem strikaji do jednoho mista, nemely by spise rozprasovat?
Ale presto jsme motor dali dohromady, naskocil, nechcipe, ale spatne chyta a ma opozdenou reakci na plyn. Do plneho vykonu se dostane, ale trva to. Co mne znepokojuje, je, ze motor stale tlaci bilej dym pod ventilove viko. Ve chvili, kdy odfuk zacpu, zacne tlacit motor kudy mu to dovoli... Jinak jde pravidelne, zadne divne zvuky nevydava...
Dik za kazdej tip ci radu...
ps.: Nevi nahodou nekdo, jake maji mit ventily vule? do nich jsme zatim nesehaly, ale uz dochazeji napady...
Pro predstavu prikladam video, jak motor "bezi"
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Zdravím, mám podobný problém jako tady kolega, ale Gliwice docela chytá..
Jenže motor se nechce roztáčet..!!!!Strašně mu to trvá...Nemá žádnou ostrost..Neklepe, kouří černě, zdá se že nafta tam jde...
Zkoušel jsem jestli se nechá hnout s čerpadlem a dát jiný předstřik, ale moc jsem nepochodil..
Další věc je, že jak ještěrka nejde do otáček, tak nemá žádnou sílu na pojezd.. Musí na ní člověk stát a držet v hroznejch točkách..Nejspíš bude také málo oleje v té spojce, ale nepřišel jsem na to, kudy se tam leje..
Má někdo nějakou radu?
Budu moc rád..
Díky..
Jenže motor se nechce roztáčet..!!!!Strašně mu to trvá...Nemá žádnou ostrost..Neklepe, kouří černě, zdá se že nafta tam jde...
Zkoušel jsem jestli se nechá hnout s čerpadlem a dát jiný předstřik, ale moc jsem nepochodil..
Další věc je, že jak ještěrka nejde do otáček, tak nemá žádnou sílu na pojezd.. Musí na ní člověk stát a držet v hroznejch točkách..Nejspíš bude také málo oleje v té spojce, ale nepřišel jsem na to, kudy se tam leje..
Má někdo nějakou radu?
Budu moc rád..
Díky..
-
- Příspěvky: 4451
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Zdravím.
Tak jak to nakonec dopadlo s vašimi gliwicemi?
Mám ji taky a i u mne biosložka v naftě udělala svoji práci, takže mám naftovou nádrž KO, plná rzi a sraček až mi to oddělalo vstřikovací čerpadlo. Te nejjemnější rzi jsem měl plné vstřikovače :-( Tak to nyní dávám do kupy.
Tak jak to nakonec dopadlo s vašimi gliwicemi?
Mám ji taky a i u mne biosložka v naftě udělala svoji práci, takže mám naftovou nádrž KO, plná rzi a sraček až mi to oddělalo vstřikovací čerpadlo. Te nejjemnější rzi jsem měl plné vstřikovače :-( Tak to nyní dávám do kupy.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Ahoj. Tyjo to vypadá jak když opotřebené pístní kroužky... Vúle v zámkoch nebo cele písty na vyměnu... To je ten rozběh a plny výkon. Nevim jsl tam vypadá vstřikovací čerpadlo ale bude asi podobné jak od Zetoru. Buď bych ho dal na generálku nebo aspoň vyměnit podávací čerpadlo s pumpičkou a zrepasovat či vyměnit vstřiky. Ty mají rozprašovat....určitě vyčistit nádrž a snad bych vyměnil celé vložky a písty s kroužkama.... Teda jestli je to podobné jak Zetor... Ale myslím že to bude podobné... Ne?
Libor :-)
-
- Příspěvky: 4451
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Tak jsem si ze světlušky objednal do vstřikovacího čerpadla nové elementy, tak jsem zvědavý, zda budou pasovat.
Vedou tam pár základních věcí na ty motory ursus, což se nyní hodí, člověk nemusí chvátat do Polska.
Vedou tam pár základních věcí na ty motory ursus, což se nyní hodí, člověk nemusí chvátat do Polska.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4451
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Tak jsem v tom svém VZV vyměnil výtlačné elementy ve vstřikovacím čerpadle a motor najednou ožil a lítá jak za mlada :-D Studený startuje na drc a jde krásně za plynem. Elementy do těch polských čerpadel vyrábí i Motorpal pod číslem 60010-49. Dají se koupit i origo polské, co jsou asi 3x levnější, ale já šel raději do Motorpalu. Takže kdo má problémy se starty, chodem a výkonem toho dvouválcového motoru Ursus, tak doporučuji začít těmi elementy.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: VZV Zremb Gliwice, motor URSUS
Ahoj, mohl bys prosím poradit kde koupit, na svetlusce jsem to nenašel a přes motorpal to taky ne... chtěl bych zkusit vyměnit ty elementy čerpadla a trysky vstriku. Našel jsem taky něco primo na vzv gliwice na /dvaptaci.cz/ ale tohle tam zrovna není.
Dík za radu Miki
Dík za radu Miki