motor Trabant - nedrží volnoběh

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
el fuego
Příspěvky: 14
Registrován: ned dub 26, 2015 5:58 pm
Bydliště: litomerice

motor Trabant - nedrží volnoběh

#1 Nový příspěvek od el fuego »

zdravim mam problem s motorem trabi... nedrzi volnobeh ale vubec zadnej,nastartuju s plynem ale jak ho pustim tak to zdechne,delato i kdyz je to zahrate proste furt .. jezdim stim uz rok a mam toho tak akorat .... motor mam v malotraktoru, ted je nove pretesnenej a furt stejny,mozna jeste horsi.... diky za kazdou radu

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1170
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: motor trabant

#2 Nový příspěvek od Lišák1 »

Nestačilo by vyčistit trysku volnoběhu?
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

gastly
Příspěvky: 1210
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: motor trabant

#3 Nový příspěvek od gastly »

Vyčistit karburátor, seřídit zapalování a na konec ti zbývá gufero na klice. Kompres to předpokládám má.

el fuego
Příspěvky: 14
Registrován: ned dub 26, 2015 5:58 pm
Bydliště: litomerice

Re: motor trabant

#4 Nový příspěvek od el fuego »

zapalovani dobrej napad ale kdyz sem to naposled steloval tak to skoro nejelo vubec

el fuego
Příspěvky: 14
Registrován: ned dub 26, 2015 5:58 pm
Bydliště: litomerice

Re: motor trabant

#5 Nový příspěvek od el fuego »

mate nekdo skusenosti s tim ze pry kdyz se namontuje karbec ze 175 tak to ma mensi spotrebu??

Johnny55
Příspěvky: 359
Registrován: pon bře 11, 2013 11:57 am
Bydliště: Trenčín

Re: motor trabant

#6 Nový příspěvek od Johnny55 »

neviem, ale mal som jawu 350 a aj 175, no a boli tam rozdielne trisky.
Cisto teoreticky, na jedno sanie valca z 350tky by sa malo rovnat to iste sanie z trisky ako pri 175. No triska v 350ke zo 175 jednoducho nestacila.
Tak nemyslim ze pri trabante to bude stacit, resp. ci to bude fungovat podla tvojich predstav :zapomel:

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: motor trabant

#7 Nový příspěvek od Atlan »

Ked das iny motor tak to bude mat urcite mensiu spotrebu. Nevymyslaj somariny a pouzivaj karbec k tomu urceny.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

el fuego
Příspěvky: 14
Registrován: ned dub 26, 2015 5:58 pm
Bydliště: litomerice

Re: motor trabant

#8 Nový příspěvek od el fuego »

ja nic nevymyslim,radilo mi to par lidi,tak sem se jen chtel zeptat.... jinej motor? stavba traktoru a upravy sou dost casove narocny a sem rad ze to mam tak nak za sebou takze to rads iozelim

Uživatelský avatar
Standam
Příspěvky: 658
Registrován: stř říj 22, 2008 7:35 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: motor trabant

#9 Nový příspěvek od Standam »

Zdravím, jak Ti někdo mohl "poradit" nahradit původní karburátor za karbec ze stopětasedmy. Motor s obsahem 600ccm má určitou hltnost směsi a k tomu přesně "napasovaný" karburátor. Samozřejmě, že by to "jelo" ale se čtvrtinovým výkonem, můžeš si to vyzkoušet, zacpi na třetinu sání vzduchu do karburátoru, do hlavní trysky "nacpi" kousek slabého drátku a vyzkoušej. Standa.

prokop
Příspěvky: 37
Registrován: pon dub 21, 2014 8:29 pm
Bydliště: trutnov

Re: motor trabant

#10 Nový příspěvek od prokop »

Ahoj vespolek:vyčisti trysku volnoběhu jak ti radili předtím.Karbec:sundej vršek=v plovákové komoře=černý bordel=nepoužíváš filtr paliva.Na skoušku:povol volnoběžnou trysku ,nastartuj.když pojede je to tryskou,když ne bordel v karbeci=vyčistit.
K výměně karbece:z 250cmm java =větší trysky.Pak to jede a mínˇbumbá.
Já na závodˇáckej motor trabant=2karburátory přímo na každý válec.
Atˇse ti daří.Ozvise hugo.

kytka
Příspěvky: 14
Registrován: ned pro 02, 2018 4:37 pm
Bydliště: okres kladno

Re: motor Trabant - nedrží volnoběh

#11 Nový příspěvek od kytka »

Ahoj Kluci, potřeboval bych pomoct s motorem trabant.
Karburátor vyčištěnej nádrž taky hladina v pořádku, novej benzín, jiskru dává, předstih a zapalování byly před dvěma lety seřízený.Dusí se hulí jde jen pod plným plynem ale nejde do otáček a chcípe, při přidání plynu háže směs ven místo do motoru.
Našel by se někdo, nebo nevěděl by někdo o někom?
Jsem mezi Kladno a Kralupy. Dík!
Dlouho jsem marodil potřebuju zorat.

Obrázek

gastly
Příspěvky: 1210
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: motor Trabant - nedrží volnoběh

#12 Nový příspěvek od gastly »

Pokud háže směs ven z karbecu tak to bývá přidušené výfuk. Pepa.

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5458
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: motor Trabant - nedrží volnoběh

#13 Nový příspěvek od thovt »

Chtělo by zkontrolovat výfukový kanál ve válcích možná je to zarostlé karbonem.

Také mohou být připečené pístní kroužky zaleží čím mažeš. Další že se špatně chladí motor, znečištěná chladicí žebra.

Může to být špatné gufero přisává falešný vzduch, pak se špatně plní motor.

kytka
Příspěvky: 14
Registrován: ned pro 02, 2018 4:37 pm
Bydliště: okres kladno

Re: motor Trabant - nedrží volnoběh

#14 Nový příspěvek od kytka »

Tak to nakonec teče pod řemenicí, takže gufero v háji, vím že se kuli tomu musí půlit motor.
Nenašel by se někdo, kdo by mi to vyměnil?

Uživatelský avatar
ota
Příspěvky: 20834
Registrován: úte říj 21, 2008 10:21 pm
Bydliště: Nepoměřice

Re: motor Trabant - nedrží volnoběh

#15 Nový příspěvek od ota »

Ještě se vrátím k tomu motoru a karburátoru. Když jsem měl trabanta tak mi po začátku co jsem si ho pořídil taky ten motor moc dobře nešel. V práci byl kluk co měl trabanta roky. Otevřeli jsme u toho mojeho kapotu a on tam chvíli čuměl. Paj řekl, sežeň si jinej karburátor. No jak jinej karburátor? A on že existují různé karburátory. Mají na sobě číslo, sežeň si ten a ten. Napsal jsem si to číslo na papírek. Pak v inzercích čuměl po karburátorech. Nakonec po domluvě s prodejcem jsem sehnal podle čísla karburátor. Samozřejmě to byl z trabanta, žádná motorka. Přišel mi v balíku. Vyčistil jsem ho a připravil do auta. Měl jinak uchycení sytiče a ještě ovládání plynu. Tuším že třeba jen na boku než ten původní z čela. Syťič byl taky taková jakože samostatná komurka. Musel jsem trochu upravit ty lanka. No ale v pohodě jsem ho tam napasoval. Nastartoval a bájo. Od té doby motor šel jako hodinky. Držel krásně volnoběh, nekoktalo to a šlo to nastartovat kdykoli. V létě v zimě i když byl motor teplej. A spotřeba se taky snížila. Měl jsem potom nakonec doma snad 6 těch různejch karburátorů. Ale nepamatuju si to, jsou třeba 4 typy těch karburátorů. Je na nich číslo. Myslím, že by se to dohledalo kterej je ten dobrej na nějakým trabant foru, jako třeba ,,trabime" třeba v této sekci: http://www.trabime.cz/trabi.php?id=6&sid=1
Tam jsem občas čerpal rady když jsem trabiho měl.

Odpovědět

Zpět na „Motory“