motor Škoda Favorit - problémy
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: problém s motorem z Favorita
A hadička od posilovače brzd je na tom jak???
Re: problém s motorem z Favorita
To že je karbec šikmo taky není moc dobře. Pokud neplánuješ provoz na LPG, budeš muset dát karbec do roviny.
Taky mi není jasný proč nekrmíš karbec AC pumpou....
Taky mi není jasný proč nekrmíš karbec AC pumpou....
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Re: problém s motorem z Favorita
Posilovač brzd tam vůbec není.
Zatím jsme neměli nádrž, chtěli jsme to vyzkoušet jestli je vše OK. Samozřejmě tam AC pumpa je a bude tam fungovat. Je moc velký problém ten sklon? LPG sice plánuji, ale letos určitě ne.
Zatím jsme neměli nádrž, chtěli jsme to vyzkoušet jestli je vše OK. Samozřejmě tam AC pumpa je a bude tam fungovat. Je moc velký problém ten sklon? LPG sice plánuji, ale letos určitě ne.
Re: problém s motorem z Favorita
No a ta hadička je na tom jak??????? Přesněji díra v karburátoru, kam se ta hadička zapojuje ?????
Pokud tam není,tak přisává falešné luft a nedomluví se stém ani sviňa. A Skřet mě upozorňuje,že favo karbec potřebuje přetlak na plováku. Tak buď přes čerpadlo, nebo hadicu alespoň metr nad karbec.
Pokud tam není,tak přisává falešné luft a nedomluví se stém ani sviňa. A Skřet mě upozorňuje,že favo karbec potřebuje přetlak na plováku. Tak buď přes čerpadlo, nebo hadicu alespoň metr nad karbec.
Re: problém s motorem z Favorita
Přiznám se, že nevím kde má být ta hadička. Zítra to zkusím nafotit a dám to sem ;) Ta naše nálevka určitě 1m nad karburátorem není.
Re: problém s motorem z Favorita
Když nakloníš karbec,tak změníš hladinu benzínu v plovákový komoře.
Re: škoda favorit problém
OK děkuji v tejdnu na to kouknu...Sadra17 píše:základní předstih uděláš snadno, natočíš motor tak aby zásek na řemenici mířil na 5° - stupnice je na motoru a v rozdělovači musí palec ukazovat na vyraženou tečku
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo aneb když nestačí kladivo jistota je ještě větší kladivo.
Re: problém s motorem z Favorita
A za další je změněná poloha sacího koše motorového oleje nebude to mět co mazat.
Re: problém s motorem z Favorita
Na obrázku jsem ti vyznačil vývod k posilovači. Pokud tam posilovač není, je nejsnazší ten náhubek odšroubovat a natočit místo něj šroub jako je to na tom obrázku.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Re: problém s motorem z Favorita
Ahoj,přesně tajak Ti tu píšů ogaři,narovnaj motor,zacpi ten vývod na posilovač,vyser sa na jakýsi trychtýr do hadičky a přívod do acepumpy vraz do fĺašky s benzínem a pokáď tam máš v cajku elětriku tož to musí vrčať.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: problém s motorem z Favorita
tak jsem dnes ujel 15m Rozchodil jsem palivovou soustavu - už to tlačím přes AC pumpu a zacpal tu ďůrku k posilovači. Motor se rozjede, vrčí .. Až seženu kousek plastu narovnám karburátor.
Nastal nový problémek. Motor jede vrčí, trošku to střílí do karburátoru - sem tam si to jakoby odfrkne. Po nějakém čase motor sám skape (cca 10 minut - projel jsem průjezdem ven chcípalo to tak jsem radši dál nezkoušel a spořádaně stroj zatlačil zpět). To bude asi tím, že je karburátor našikmo?
Zůstal mě tam trčet drát s konektorem, nemůžeme rozluštit na co tam je. Asi to taky nebude ideální, když zůstane nezapojený. Nevíte někdo co s ním? Myslíme, že by tam mělo jít + Neradi by jsme to po...
Udělal jsem pár fotek, když budete tak hodní a řeknete co kde by mělo být zapojeno jinak nebo chybí, budu rád. Druhý okruh nebudeme zatím zapojovat.
Nastal nový problémek. Motor jede vrčí, trošku to střílí do karburátoru - sem tam si to jakoby odfrkne. Po nějakém čase motor sám skape (cca 10 minut - projel jsem průjezdem ven chcípalo to tak jsem radši dál nezkoušel a spořádaně stroj zatlačil zpět). To bude asi tím, že je karburátor našikmo?
Zůstal mě tam trčet drát s konektorem, nemůžeme rozluštit na co tam je. Asi to taky nebude ideální, když zůstane nezapojený. Nevíte někdo co s ním? Myslíme, že by tam mělo jít + Neradi by jsme to po...
Udělal jsem pár fotek, když budete tak hodní a řeknete co kde by mělo být zapojeno jinak nebo chybí, budu rád. Druhý okruh nebudeme zatím zapojovat.
-
- Příspěvky: 339
- Registrován: stř lis 07, 2012 9:05 pm
- Bydliště: hačky
Re: problém s motorem z Favorita
chlape, jak čučím tak na předposlední fotce nemáš napojený ten drát z karburátoru, musíš ho napojit na plus, jinak ti to také bude dělat bordel...
Re: problém s motorem z Favorita
Ten přední kabel je jen ukostření karbecu, protože je na silentbloku.
Na ten druhej kabel je + po zapnutí klíčku. Napájí to odpojovač volnoběžný trysky, dále topnou spirálu u bimetalový pružiny ovládání vzduchový přívěry a taky objemovej ovladač nucenýho otevírání přívěry.
Další jsem ti popsal do obrázku.
Hadičku odvětrání připojíš do plastovýho téčka který je vřazení v hadici která jde od víka ventilů do vzduchovýho filtru. Novější víka ventilů mají pro ni extra náhubek a silnější hadice odvětrání jde bez přerušení do vzduchovýho filtru.
Edit: máš novější víko ventilů, takže ta hadička patří do něj.
Na ten druhej kabel je + po zapnutí klíčku. Napájí to odpojovač volnoběžný trysky, dále topnou spirálu u bimetalový pružiny ovládání vzduchový přívěry a taky objemovej ovladač nucenýho otevírání přívěry.
Další jsem ti popsal do obrázku.
Hadičku odvětrání připojíš do plastovýho téčka který je vřazení v hadici která jde od víka ventilů do vzduchovýho filtru. Novější víka ventilů mají pro ni extra náhubek a silnější hadice odvětrání jde bez přerušení do vzduchovýho filtru.
Edit: máš novější víko ventilů, takže ta hadička patří do něj.
Naposledy upravil(a) Jarda-k dne ned čer 22, 2014 1:40 pm, celkem upraveno 1 x.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Re: problém s motorem z Favorita
Pod tým elektrickým bazmekem je volnoběžná tryska. Za studena to jelo na sytič, po zahřátí to zdechlo. Zapoj to na + od klíčku (na drát od klíčku k indučce) Po zapnutí klíčku je slyšet cvaknutí (jemný) to ti otevřela jehla volnoběžku a po vypnutí ju zase ucpe. Zabraňuje to samozápalům u teplýho motoru.
Jarda byl rychlejší.
Jarda byl rychlejší.