motor Škoda Favorit - problémy

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
gastly
Příspěvky: 1210
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: problém s motorem z Favorita

#61 Nový příspěvek od gastly »

A hadička od posilovače brzd je na tom jak???

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: problém s motorem z Favorita

#62 Nový příspěvek od Jarda-k »

To že je karbec šikmo taky není moc dobře. Pokud neplánuješ provoz na LPG, budeš muset dát karbec do roviny.
Taky mi není jasný proč nekrmíš karbec AC pumpou....

goumoň
Příspěvky: 29
Registrován: ned led 27, 2013 7:33 pm
Bydliště: Hodonín

Re: problém s motorem z Favorita

#63 Nový příspěvek od goumoň »

Posilovač brzd tam vůbec není.


Zatím jsme neměli nádrž, chtěli jsme to vyzkoušet jestli je vše OK. Samozřejmě tam AC pumpa je a bude tam fungovat. Je moc velký problém ten sklon? LPG sice plánuji, ale letos určitě ne.

gastly
Příspěvky: 1210
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: problém s motorem z Favorita

#64 Nový příspěvek od gastly »

No a ta hadička je na tom jak??????? Přesněji díra v karburátoru, kam se ta hadička zapojuje ?????
Pokud tam není,tak přisává falešné luft a nedomluví se stém ani sviňa. A Skřet mě upozorňuje,že favo karbec potřebuje přetlak na plováku. Tak buď přes čerpadlo, nebo hadicu alespoň metr nad karbec.

goumoň
Příspěvky: 29
Registrován: ned led 27, 2013 7:33 pm
Bydliště: Hodonín

Re: problém s motorem z Favorita

#65 Nový příspěvek od goumoň »

Přiznám se, že nevím kde má být ta hadička. Zítra to zkusím nafotit a dám to sem ;) Ta naše nálevka určitě 1m nad karburátorem není.

Uživatelský avatar
KOŠŤÁL
Příspěvky: 1909
Registrován: stř pro 29, 2010 1:28 pm
Bydliště: PJ

Re: problém s motorem z Favorita

#66 Nový příspěvek od KOŠŤÁL »

Když nakloníš karbec,tak změníš hladinu benzínu v plovákový komoře.

Uživatelský avatar
caja008
Příspěvky: 2723
Registrován: ned čer 13, 2010 7:03 pm
Bydliště: Nová Paka

Re: škoda favorit problém

#67 Nový příspěvek od caja008 »

Sadra17 píše:základní předstih uděláš snadno, natočíš motor tak aby zásek na řemenici mířil na 5° - stupnice je na motoru a v rozdělovači musí palec ukazovat na vyraženou tečku 8)
OK děkuji v tejdnu na to kouknu...
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo aneb když nestačí kladivo jistota je ještě větší kladivo.

Česťa
Příspěvky: 341
Registrován: čtv led 24, 2013 5:20 pm
Bydliště: Uh.hradiště

Re: problém s motorem z Favorita

#68 Nový příspěvek od Česťa »

A za další je změněná poloha sacího koše motorového oleje nebude to mět co mazat. :-/

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: problém s motorem z Favorita

#69 Nový příspěvek od Jarda-k »

Na obrázku jsem ti vyznačil vývod k posilovači. Pokud tam posilovač není, je nejsnazší ten náhubek odšroubovat a natočit místo něj šroub jako je to na tom obrázku.
Obrázek

Uživatelský avatar
ola
Příspěvky: 6098
Registrován: úte říj 21, 2008 8:09 pm
Bydliště: Kůsek od Vsetína

Re: problém s motorem z Favorita

#70 Nový příspěvek od ola »

Ahoj,přesně tajak Ti tu píšů ogaři,narovnaj motor,zacpi ten vývod na posilovač,vyser sa na jakýsi trychtýr do hadičky a přívod do acepumpy vraz do fĺašky s benzínem a pokáď tam máš v cajku elětriku tož to musí vrčať.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240

goumoň
Příspěvky: 29
Registrován: ned led 27, 2013 7:33 pm
Bydliště: Hodonín

Re: problém s motorem z Favorita

#71 Nový příspěvek od goumoň »

:pohar: tak jsem dnes ujel 15m 8) Rozchodil jsem palivovou soustavu - už to tlačím přes AC pumpu a zacpal tu ďůrku k posilovači. Motor se rozjede, vrčí .. Až seženu kousek plastu narovnám karburátor.

Nastal nový problémek. Motor jede vrčí, trošku to střílí do karburátoru - sem tam si to jakoby odfrkne. Po nějakém čase motor sám skape (cca 10 minut - projel jsem průjezdem ven chcípalo to tak jsem radši dál nezkoušel a spořádaně stroj zatlačil zpět). To bude asi tím, že je karburátor našikmo?

Zůstal mě tam trčet drát s konektorem, nemůžeme rozluštit na co tam je. Asi to taky nebude ideální, když zůstane nezapojený. Nevíte někdo co s ním? Myslíme, že by tam mělo jít + Neradi by jsme to po...

Udělal jsem pár fotek, když budete tak hodní a řeknete co kde by mělo být zapojeno jinak nebo chybí, budu rád. Druhý okruh nebudeme zatím zapojovat.


Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

goumoň
Příspěvky: 29
Registrován: ned led 27, 2013 7:33 pm
Bydliště: Hodonín

Re: problém s motorem z Favorita

#72 Nový příspěvek od goumoň »

Potřeboval bych vědět co připojit na konektor označený na obrázku. Pojistkovou skříň nemáme. Může zůstat nezapojený nebo je to potřeba připojit na + ??

Obrázek

mirekzitek
Příspěvky: 339
Registrován: stř lis 07, 2012 9:05 pm
Bydliště: hačky

Re: problém s motorem z Favorita

#73 Nový příspěvek od mirekzitek »

chlape, jak čučím tak na předposlední fotce nemáš napojený ten drát z karburátoru, musíš ho napojit na plus, jinak ti to také bude dělat bordel...

Uživatelský avatar
Jarda-k
Příspěvky: 2169
Registrován: úte čer 05, 2012 4:47 pm
Bydliště: Kaznějov

Re: problém s motorem z Favorita

#74 Nový příspěvek od Jarda-k »

Ten přední kabel je jen ukostření karbecu, protože je na silentbloku.
Na ten druhej kabel je + po zapnutí klíčku. Napájí to odpojovač volnoběžný trysky, dále topnou spirálu u bimetalový pružiny ovládání vzduchový přívěry a taky objemovej ovladač nucenýho otevírání přívěry.
Další jsem ti popsal do obrázku.
Hadičku odvětrání připojíš do plastovýho téčka který je vřazení v hadici která jde od víka ventilů do vzduchovýho filtru. Novější víka ventilů mají pro ni extra náhubek a silnější hadice odvětrání jde bez přerušení do vzduchovýho filtru.

Obrázek

Edit: máš novější víko ventilů, takže ta hadička patří do něj.

Obrázek
Naposledy upravil(a) Jarda-k dne ned čer 22, 2014 1:40 pm, celkem upraveno 1 x.

gastly
Příspěvky: 1210
Registrován: úte úno 23, 2010 9:21 pm
Bydliště: Postoupky 76701 Krom

Re: problém s motorem z Favorita

#75 Nový příspěvek od gastly »

Pod tým elektrickým bazmekem je volnoběžná tryska. Za studena to jelo na sytič, po zahřátí to zdechlo. Zapoj to na + od klíčku (na drát od klíčku k indučce) Po zapnutí klíčku je slyšet cvaknutí (jemný) to ti otevřela jehla volnoběžku a po vypnutí ju zase ucpe. Zabraňuje to samozápalům u teplýho motoru.
Jarda byl rychlejší.

Odpovědět

Zpět na „Motory“