Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Možná problém v kombinaci lamela - přítlačák.Pokud jsi měnil motor i se spojkou tak je
možné, že v tom druhém oktávském motoru je zřejmě tvrdší přítlačák z 1203 ( silnější pružiny ). Od Spartaka do 1203 se výkon motoru rapidně navýšil a spojka je pořád záměnná ( tedy až do provedení s talířovou pružinou ).1203 má spojku hydraulickou a pokud jí ovládáš mechanicky tak najít moment prokluzu bude asi složitější.Seřízení, tedy poloha vypínacích pák v souvislosti s opotřebením lamely v tom také hraje svoji roli.
Těžko takhle odhadovat, ale tohle bych prověřil.
Problém téhle škodovácké typové řady je, že né všechno, co se dá někam namontovat
tam také patří.
možné, že v tom druhém oktávském motoru je zřejmě tvrdší přítlačák z 1203 ( silnější pružiny ). Od Spartaka do 1203 se výkon motoru rapidně navýšil a spojka je pořád záměnná ( tedy až do provedení s talířovou pružinou ).1203 má spojku hydraulickou a pokud jí ovládáš mechanicky tak najít moment prokluzu bude asi složitější.Seřízení, tedy poloha vypínacích pák v souvislosti s opotřebením lamely v tom také hraje svoji roli.
Těžko takhle odhadovat, ale tohle bych prověřil.
Problém téhle škodovácké typové řady je, že né všechno, co se dá někam namontovat
tam také patří.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Ahoj kolegové, umíte někdo rozkódovat v.č. motoru 407664? Dle tabulky na těchto stránkách http://www.feliciacentrum.cz/serie.htm by se mělo jednat nejspíš o motor z octavie super. Dá se z čísla zjistit i něco dalšího? Díky.
- charlie
- Příspěvky: 221
- Registrován: úte říj 21, 2008 2:37 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Já mám z literatury trochu jiné údaje.
Najít se dá objem, typ rozdělovače a podle typu vozu i osazení karburátoru.
Ale všechno má své ale...Třeba v té tvé tabulce není rozlišeno, jestli se jedná o Octavia
nebo Octavia TS, což byla dvojkárburátorová verze - motor shodný s Felicií, u těch mých
tabulek zase není zmínka o Stejšnech, tedy Š 1202, i když motory z posledních řad ( konkrétně série 33 - 36 ) se v nich používaly, ale jsou vedeny pod typem Octavia Combi.
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
407 664
by měla být Škoda Octavia Super r.v. 1960 1221 ccm 45k/4200ot
rozdělovač 02-9204.304 - nastavení v tabulce
Otryskování karburátoru zde:
http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-12 ... uratory#bs
Snad ti to pomůže.
Najít se dá objem, typ rozdělovače a podle typu vozu i osazení karburátoru.
Ale všechno má své ale...Třeba v té tvé tabulce není rozlišeno, jestli se jedná o Octavia
nebo Octavia TS, což byla dvojkárburátorová verze - motor shodný s Felicií, u těch mých
tabulek zase není zmínka o Stejšnech, tedy Š 1202, i když motory z posledních řad ( konkrétně série 33 - 36 ) se v nich používaly, ale jsou vedeny pod typem Octavia Combi.
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
407 664
by měla být Škoda Octavia Super r.v. 1960 1221 ccm 45k/4200ot
rozdělovač 02-9204.304 - nastavení v tabulce
Otryskování karburátoru zde:
http://skoda-katalog.eu/ekatalog-105-12 ... uratory#bs
Snad ti to pomůže.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Lidi, nevíte někdo jakou mají rozteč šrouby na sacím potrubí z 1203 na přichycení dvojkomorového karbecu?
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Nemá tu někdo zkušenost s naroubováním karburátoru z favorita na motor 1203? Mám tu sice ještě jeden motor 1203 po repasi s dvoukomorovým karburátorem ale zatím ho nechci montovata ani kuchat z něj věci.Karburátorů na favo je všude dost mezikus na potrubí problém není spíš mi jde o případnou zkušenost.Ještě uvažuji o karburátoru z řady 105-120 nejde mi o max na tom mi moc nezáleží výkon spíš o kroutící moment od spoda.momentálně mám klasický jednokomorák a nechodí to s ním moc dobře a krom toho doufám že alespoň trošku snížím spotřebu.(ještě uvažuji o lpg).
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
mám na oktávce naroubovaný ze 120ci
sací potrubí z 1203ky pod dvoukomorák
musí se vyříznout a zavařit výfukový potrubí
vzduchový filtr ze 120ci se nedá použít je moc nízký
sací potrubí z 1203ky pod dvoukomorák
musí se vyříznout a zavařit výfukový potrubí
vzduchový filtr ze 120ci se nedá použít je moc nízký
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
spis by me zajimalo chovani motoru spotreba a tak
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Moze msa spytat preco tam nedate motor z lady 1200 objemovo je to skoro to iste, a karbec sa da upravit aby to nezralo viac ako skoda, motor je technologicky ovela dalej. I ked troska tazsi.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
převodovka z žigula má snad metr, nehledě na to že v čechách už žigulící vymřeli. a ve finále úpravou karburátoru se vyřeší největší bolístka oktávkovýho motoru. Než se párat s roubováním oktávkový převodovky na žigula pak řešit karburátor to radši změna za cokoliv z předohrabu se zavařeným difem. Je to jednoduší o spojení motor převodovka a ve finále podobně dlouhý jako oktávka s převodovkou.
Jak je technogicky žigulík dalej? OHC rozvod, a plnoprůtokový olejový filtr? Nic víc tam nenacházím! a v traktoru je mi tohle jedno.
Jak je technogicky žigulík dalej? OHC rozvod, a plnoprůtokový olejový filtr? Nic víc tam nenacházím! a v traktoru je mi tohle jedno.
- Atlan
- Příspěvky: 9506
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Ano mas pravdu v dnesnej dobe to nema vyznam. LEpsia hlava lespie riesene tesenie pod hlavou, 5 ulozeny hriadel lepsie mazanie motora,ziadne problemy s chladenim. hlavne tu niekto stale riesi nejeake odpalovanie sviecok na tych skodvackych motorch a neustale prehadzovanie sviecok, a problemy s chladenim. Ale je jasne ze pri prestavbe uz tam patri moderny naftacik.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Chci to resit tim co mam k dispozici ne shanet neco dalsiho .Agregat z predohrabu neprichazi v uvahu je moc velky a ja potrebuju co nejmensi vykon. Krom toho vzhledem ke koncepci potrebuji vyssi otacky pred druhou prevodovkou takze klasika motor vpredu a pohon zadni napravy.Vim ze by byl idealni nejaky naftak ale kde ho sehnat nejlepe 2 val max 30 koni se spojkou a prevodovkou, ten mit doma tak uz ho tam roubuju.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Jj před lety na mým prvním stroji jsem to dělal. Je to stroj podobný koncepce jako náklaďáček co mám v podpisu. Pouze je použitej podvozek a hnací řetězec ze š octavia super.exot píše:Nemá tu někdo zkušenost s naroubováním karburátoru z favorita na motor 1203?
Na tu octávku jsem napasoval zapalování a karbec z favorita. Chování motoru se o dost zlepšilo,spotřeba šla dolů. Stále to jezdí u mých rodičů,až se k nim dostanu,tak udělám nějaký fotky.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Diky Jardo za info asi to tak naroubuju;)
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Tak tady jsou nějaký fotky motoru octavia super s zapalováním a karbecem favorit. Sání je z š 1203 a je na něm udělaná redukce na karbec z favorita.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172