Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
xxmm
Příspěvky: 995
Registrován: úte bře 10, 2009 5:23 pm

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#826 Nový příspěvek od xxmm »

anonym639 píše:Ludia dá sa napasovať k sebe sanie na dvojkomorový karburátor s tým že výfukové ostane pôvodné, len tu dieru na vyhrievanie pôvodného sacieho potrubia zaslepím.
dá, akorát se asi musí řezat do výfukových svodů a ty pak zavřit (vařil jsem obyčejnou elektrodou) a drží to už X let.

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 14523
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#827 Nový příspěvek od DanculSK »

Ja mám bez diery...
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#828 Nový příspěvek od mazounn »

Ahoj,
prosím o radu. Mám doma traktůrek domací výroby ze Škody Octavie Super (vrtání 72mm). Sháním nová gufera vodítek ventilů. Nevíte o nějakých? Popř. věděl by někdo jmenovité rozměry, abych je mohl shánět sám. Díky za reakce.

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 14523
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#829 Nový příspěvek od DanculSK »

:friends:
Stará Octavia gufera ventilov nemá
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#830 Nový příspěvek od mazounn »

DanculSK,
díky, myslel jsem si to. Když jsem koukal do katalogu, tak tam nikde taky není. Problem je v tom, že jsem to ještě neměl rozebrané.
Pěkný den :-)

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#831 Nový příspěvek od exot »

Z favorita(feldy) tam jdou jen musis mit upravena voditka (delal jsem si to vzdycky jsem vyklep voditko stočil.a dal zpět. na puvodni misto ).Original tam nejsou.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#832 Nový příspěvek od mazounn »

A jaká je vlastně výhoda oproti verzi bez gufer? Je potřeba je tam vůbec dávat, když v originále nebyly?

Uživatelský avatar
oco13
Příspěvky: 15666
Registrován: ned říj 20, 2013 5:56 pm
Bydliště: Nové Zámky

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#833 Nový příspěvek od oco13 »

Výhoda je v tom, že ak tam máš guferá tak ti to tade nežerie olej.

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#834 Nový příspěvek od mazounn »

Tak přesně kvůli tomuto problému to dělám. Nechci dělat GO, ale vyměním kroužky, dám tam tyto gufera a zabrousím ventily. Je to motor, který maká jako kůň na zahradě a nějakou malou péči si zaslouží. Díky za informace!

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#835 Nový příspěvek od mazounn »

Ještě mám dotaz: o kolik se to vodítko musí stočit? Nic jiného se upravovat nemusí?

Uživatelský avatar
exot
Příspěvky: 3795
Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
Bydliště: Český ráj 294 11
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#836 Nový příspěvek od exot »

Kup si jedno voditko favo felda a mas mustr.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)

mazounn
Příspěvky: 10
Registrován: čtv bře 19, 2020 3:50 pm
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#837 Nový příspěvek od mazounn »

Ahojte, mám dvě otázky. Jak hodně nutné je mazat vysouvací ložisko spojky? U mého traktůrku totiž nemám ten kalíšek, který je uveden v seznamu náhradních dílů. Popř. kde se dá ten kalíšek sehnat?
Za druhé se chci zeptat, co obnáší předělání motoru na Natural, abych tam nemusel dolívat aditivum?

Děkuji za odpovědi!

Uživatelský avatar
Veteranista!
Příspěvky: 2416
Registrován: stř led 16, 2008 7:26 pm
Bydliště: Kroměříž

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#838 Nový příspěvek od Veteranista! »

Úplně nevím který kalíšek myslíš, jako na ložisku? Podle mě jsou dvě ložiska, s kalíškem(SPARTAK,OCTAVIA, STEJŠNA) a to by se mělo mazat a bez kalíšku (1203) a to se nemaže.

Úprava na natural dělá Ondra: http://www.strojvo.eu/uprava-hlav-motoru.html
Nemám doma bordel, to je neuspořádané muzeum!

hobr
Příspěvky: 3814
Registrován: pát říj 11, 2013 5:52 pm
Bydliště: jižně od Brna

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#839 Nový příspěvek od hobr »

Jen malá poznámka - vyplatí se předělat hlavu na bez olovnatý benzín? Do traktůrku asi moc ne...
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."

Uživatelský avatar
DanculSK
Příspěvky: 14523
Registrován: čtv pro 29, 2011 4:10 pm
Bydliště: ješková Ves

Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia

#840 Nový příspěvek od DanculSK »

flaska olova stojií pár €
a je to na velmi dlhu dobu, ja som to mal asi tak 4-5 rokov
.....AJ MUŽI MAJÚ SVOJE DNI....

Kratky navod ako sem nahrať fotky
https://youtu.be/I5ymR1-wi70

Odpovědět

Zpět na „Motory“