Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Vidím to také tak...
"Pokud nám vládnou špatní lidé, nemůžeme čekat lepší časy..."
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Zdravím, Riešim momentálne transplantáciu karburátora na motor s Š-1203 a mam jednu technickú otázku na skúsenejších. Bude v niečom problém keď namontujem karburátor sytičom do zadu?
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Nebude kazdopadne je dobre pokud je plovakova komora vepredu.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Tak super, zajtra vystrihnem tesnenia a osadim ho na hotovo. Držte mi palce lebo už som nešťastný s toho motora
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Pokud byl problem v karburatoru bude o docrla skok dopredu jen nezapomen dat odtah spalin ze skrine do filtru.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Hej hej, bolo to 110%
Znatelne lepšie keď som ho dal ja,
Aj spotreba...
Znatelne lepšie keď som ho dal ja,
Aj spotreba...
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Zdravím, píšu ohledně předchozího tématu. Mám odmontovanou hlavu a pravděpodobně budu měnit ventily, tak jsem si říkal, že když už, tak to nechám předělat na Natural. Těch pár kapek aditiva mi samozřejmě nevadí. Záleží, kolik bude stát ta renovace a úprava.
Ohledně toho kalíšku jsem myslel ten, o kterém píšou v dílenské příručce na str. 14: "Pod zadní levou matici (matice držící hlavu) nezapomeňte namontovat držák maznice vysouvacího ložiska spojky". Protože jestli se má mazat ložisko spojky, tak bych ho klidně mazal, kdybych věděl jak a čím.
Díky za reakce.
Ohledně toho kalíšku jsem myslel ten, o kterém píšou v dílenské příručce na str. 14: "Pod zadní levou matici (matice držící hlavu) nezapomeňte namontovat držák maznice vysouvacího ložiska spojky". Protože jestli se má mazat ložisko spojky, tak bych ho klidně mazal, kdybych věděl jak a čím.
Díky za reakce.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Dnes konečne prebehol štart s karburatorom s favorita ale nechce držať voľnobech ani po zohriati. Čo s tým môže byť?
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
A na aute jel karbec bez závad?
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
No to neviem. mne sa váľal niekoľko rokov v regale ako náhrada za karb. do samuraja. Kto vie koľko ležal v regale známemu. Kupoval som ho s tým že mal by fungovať
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
- exot
- Příspěvky: 3795
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Pokud lezel nekolik let v regale muze byt neco prilepeneho .Probehlo vycisteni a serizeni??
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Nie nečistil so m ho. Popravde ani neviem ako. Teoreicky viem ako, proste rozobrať a vyčistiť. Len som to nikdy nerobil. Vie mi niekto napísať stručný návod ako na to aby som ho nemusel rozoberať do šrubky ak to nieje potrebné?
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Ahoj chlapi.
Potřebuji vědět, jakou teplotu chladící kapaliny snese motor 1203, aniž by trpěl
Potřebuji technologickou vodu o teplotě cca 130°C, ten motor nebude mít chladič, ale bude zapojen do výměníku, kde bude přetlak - bude to stabilní motor, vyrábějící elektřinu z dřevoplynu a tu horkou vodu chci využít na malý cukrovar (ohřev tlakového kotle z nerezu) a na vyvíječ páry.
Chladící voda půjde do motoru přes 3-cestný ventil, aby se do něj nedostávala příliš studená voda.
Potřebuji, aby to mělo teplotní spád 130-135°C/110-115°C
Dají to běžná těsnění? Pokud ne, z jakého materiálu bych ty těsnění měl vyrobit? Co olej a samotný blok motoru?
Chápu, že z původního motoru toho moc nezbude, vodní pumpa bude nahrazená oběhovým čerpadlem.
Potřebuji vědět, jakou teplotu chladící kapaliny snese motor 1203, aniž by trpěl
Potřebuji technologickou vodu o teplotě cca 130°C, ten motor nebude mít chladič, ale bude zapojen do výměníku, kde bude přetlak - bude to stabilní motor, vyrábějící elektřinu z dřevoplynu a tu horkou vodu chci využít na malý cukrovar (ohřev tlakového kotle z nerezu) a na vyvíječ páry.
Chladící voda půjde do motoru přes 3-cestný ventil, aby se do něj nedostávala příliš studená voda.
Potřebuji, aby to mělo teplotní spád 130-135°C/110-115°C
Dají to běžná těsnění? Pokud ne, z jakého materiálu bych ty těsnění měl vyrobit? Co olej a samotný blok motoru?
Chápu, že z původního motoru toho moc nezbude, vodní pumpa bude nahrazená oběhovým čerpadlem.
Re: Motory Š440-1203, všeobecná diskusia
Pokud tomu správně rozumím, tak motory 1203 se používají v hasičských čerpadlech a tak se ND stále vyrábí?