Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vitex
Příspěvky: 20329
Registrován: ned srp 28, 2011 8:01 pm
Bydliště: Kuřim

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#16 Nový příspěvek od vitex »

Jak kdyby si spadl z jahody na hlavu.Nemusím Ti snad psát jak se takový materiál nakupuje?

Uživatelský avatar
timexy
Příspěvky: 1841
Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#17 Nový příspěvek od timexy »

Nemusis..... vzal jsem M10 1.25 zavitnik a udelal jsem novy zavit a je to......

JoeF1
Příspěvky: 376
Registrován: sob črc 04, 2009 9:45 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#18 Nový příspěvek od JoeF1 »

ja mam ten slabsi motor, hridel 19 a sroub sem taky musel delat. Po par zkouskach se hridel ukroutila. Je to zeslabeny jak prase.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#19 Nový příspěvek od Atlan »

Tak ked si z M8 urobil M10.... :cert:
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
timexy
Příspěvky: 1841
Registrován: čtv srp 25, 2011 3:41 pm
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#20 Nový příspěvek od timexy »

tam ale není M8 aspoň u mne teda....... je tam díra 9,2 mm

JoeF1
Příspěvky: 376
Registrován: sob črc 04, 2009 9:45 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#21 Nový příspěvek od JoeF1 »

precti si to jeste jednou. Nikde jsem nepsal ze jsem delal z M8 M10! Delal jsem si sroub na tu origo diru. A jeste k tomu motoru, neustale chcipa po chvilce i na volno beh. Nedela to taky nekomu?

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#22 Nový příspěvek od Atlan »

No u toho maleho motora som prerezal na M8 a neriesil v tedy nebolo casu. Viem ze tam bol nejaky blby zavit. Co sa tyka zdochynania, vyskusat ci pobezi bez vrchnaku nadrze, skontrolovat tiahla regulacie zatazoveho regulatora, a co su to volnobezne otacky ze 1200ot. Este by som preventivne vymenil sviecku za inu pre istotu. chcipne to aj pri pracovnych otackach, nieje ulomena klapka sytica ? po vybrati je sviecka akej farby ?

By ma zaujimalo ak sa da otrhnut taka hriadel.. to si mal na rotovatore ?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

MultiMiloš
Příspěvky: 84
Registrován: ned zář 05, 2010 9:14 am
Bydliště: u Havl Brodu
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#23 Nový příspěvek od MultiMiloš »


Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#24 Nový příspěvek od Atlan »

Kedze ten motor mam najdlhsie aj najviac pouzivany.

Tak hlasim problem, motor v zatazi nejde do otačok ale obcas ked to roztiahnem na 3 a dam 4 tak sa rozbehne. Vrcholom bolo ked motoru chybali dva kone, tak že som zaradil do kopca 1 a davaja sme tlacili v zadu vlecku, horko tazko vytlacili do kopca a zdochol potom som uz zacuval do dvora.

V pohode som si dokosil na volnobeh zahradu a pred dnesnym oranim som mrkol na ventili ci nieje zla vola a cakalo ma prekvapenie. (To je tak raz som kontroloval volu vobec sa nezmenila tak uz som tomu nevenoval pozornost nevyplatilo sa)

Ten saci ventil v pravo rozhodne nefungoval dobre odniesol si to troska aj driek ventilu
Obrázek
Troska sa vyzuchala diera, som ani necakal viac od tych plastovych voditok
Obrázek
a takto to dopadlo
Obrázek

Asi vyrobim novy plech a tie plastove voditka nahradim mosazdzou 1cm dlhou to by malo vydrzat
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#25 Nový příspěvek od Atlan »

Tak som to troska upravoval:

Obrázek
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

čínský 4 takt

#26 Nový příspěvek od aumirek »

používáte někdo tyhle motory a podobné berlan a jiné.Jaké máte skušenosti a problémy

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: čínský 4 takt

#27 Nový příspěvek od Britt »

Já mám Berlana už 4 roky na sněhový fréze a bez problémů. Pravda je, že poslední 3 roky tady nebyl sníh :)
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: čínský 4 takt

#28 Nový příspěvek od aumirek »

člověče já mám berlana koupil jsem ho starší udajně málo jetej po pul roce začal škytat a nechtěl jet jen na sytič koupil jsem novej zase super po 2 letech a to pracoval málo zase to samé.Bud tam je kurvítko nebo nevím co jiskra krásná chytne našup ale nejde do otáček a škytá.Možná simerink či co nebo elektrika.Další co by mne zajímalo tak na zapalováni je takovej malej bazmek ma motoru jdou do toho dráty a jeden z toho čidla oleje.Když vytáhnu všechny ty dráty tak to stejně jede buh ví proč to tam teda je.Napadá mne regulace předstihu v závislosti na otáčkách

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: čínský 4 takt

#29 Nový příspěvek od Britt »

To čidlo oleje není špatná věc, pokud máš motor jako stabilák a s těmi otáčkami? Těžko říci. Na tvém místě bych šel po karburátoru protože ty řepkové srágory dokážou divy. Simerinky s tím nemají nic společného protože je to 4takt a maximálně by ti tekl olej z vany.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: čínský 4 takt

#30 Nový příspěvek od Atlan »

Ta krabicka spolupracuje s cidlom oleja ked je malo oleja skrtuje zapalovanie a motor chcipne alebo nejde nastartovat.
Pozeral si ventili ? je tam blbo riesene ovladanie ventilov hold HONDA style. Vydrie sa vodiaci plech a neotvaraj usa dobre ventili. Sitko v nadrzi je priechodie? plavak napusta benzin?

Ja ho mam 3 roky a chodi uvidime coskor abude sa orat.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Odpovědět

Zpět na „Motory“