Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: čínský 4 takt

#31 Nový příspěvek od aumirek »

tak to čidlo oleje je dobré vím jak pracuje ale jsou tam ještě jiné dráty a ty asi mění ten předstih.Simerink vím že je problém u dvotaktu napadlo mne to ze zoufalství.Ale ty ventily je dobrej nápad mrknu na ně i když moc najeté to nemám ale je fakt že jsou tak nějak divně řešené tak se mrknu

Ps a ondra no nevím spartaka na rotavátor.Ale jinak mám asi 8 stroju s čínským motorem všechny pracují super a nemohu si stěžovat sice 4 takt jen skutr a 4 kolka ale problém jsem s tím neměl nikdy.Ba naopak motor je u nich ta silná stránka.
A ten berlan byl doted super motor navíc za ty peníze zdarma

aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#32 Nový příspěvek od aumirek »

takže ventily v pořádku i to umělohmotné vodítko jak nové.A stále to nejede má trpělivost je u konce.Není jedinej rozumnej duvod proč to dělá.Pokud někdo má zájem tak mám 2 tyhle motory jeden najeto asi 20 hodin.Oba prodám případně vyměním za el motor tak 2 KW
cena za oba 1100 nebo novej 600 starší 500

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#33 Nový příspěvek od Britt »

Ten novější bych vzal. Pošleš ho poštou? Jinak jsem přesvědčený o tom, že problém je v karburátoru. Nech si je vyčistit ultrazvukem a uvidíš. Ta stovka za vyčištění tě nepoloží.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

aumirek
Příspěvky: 3946
Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#34 Nový příspěvek od aumirek »

brit no uvidím i když nevím teda kde to takto čistěj jinak to skusím vyčistit sám případně zvažuji jinej karbec.Ale už mne to přestává bavit takovéto problémy s motorem jsem nikdy neměl.

Uživatelský avatar
Britt
Příspěvky: 19329
Registrován: čtv lis 06, 2008 9:04 pm
Bydliště: Poděbrady

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#35 Nový příspěvek od Britt »

Zkus servis Husqarny nebo jinej lepší servis. Sám jsem čuměl co ten ultrazvuk dokáže. Karbec je jako nový a nejen pohledem
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.

Uživatelský avatar
P.S.
Příspěvky: 5107
Registrován: úte srp 04, 2009 6:38 pm
Bydliště: KT

Re: Motor Berlan 6,5hp

#36 Nový příspěvek od P.S. »

Nechci zakládat nové vlákno. Mám možnost koupit špalíkovač motorem benzinový Berlan,389ccm 9,6 kW. Natočeno 35motohodin. Kolik ten motor ještě může vydržet?

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Berlan 6,5hp

#37 Nový příspěvek od Atlan »

Tak nezakladaj a pokracuj v vlakne o tom motore berlan 13ps, ma tu samostatne vlakno. Tam zistis co by si mal skontrolovat. A vydrzi tolko ako sa onho staralo. Ak sa pravidelne menil olej tak ok inak uz mozno melie z posledneho.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#38 Nový příspěvek od Atlan »

Atlan píše:Tak som to troska upravoval:

Obrázek
Tak bola to blbost zapajkovat tam tie voditka samozrejme vyskocili vahadlo sa skrizilo motor zdochol.
Rozobral som to urobil novy pliesok ale nestartuje to.
Nastartuje to len ked vstreknem cistic do sania v tedy to naskoci. Pri startovani starterom to ani nezadimi, navyse sa mi zda ze toci nejako sviezo a lahko.
Rucne to tiez neviem nastartovat kompresiu to ma ale nenastartujem to.
Mam podozrenie na vyfukovy ventil, ale kedze po nastartovani to bezi tak nechapem.
Hlavu nechcem dole davat lebo by som musel dat nove tesenie a to neviem ci mam.
Zajtra povolim vahadlo na vyfukovom ventile a skusim namydlit vyfuk ci pojdu bublinky.Uz fakt neviem co by tomu mohlo byt. Ma niekto nejaky napad? Mohlo nejako suchnut pliesok automatickeho dekompresora?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#39 Nový příspěvek od Atlan »

Tak si odpoviem sam.
Ked sa posunulo vahadlo a startoval som, tak mi strelilo do sania, kedze sa stratuje s syticom, tak nasledkom toho odlomilo klapku z plastovej hriadele.
Obrázek
Preto mi to neslo startovat lebo sytic nefungoval (ono je to vlastne vzduchova privera)
Obrázek
Uz som aj priiel na to co boli tie plastove roztavene veci co vyleteli z vyfuku, presne plast z tej hriadelky sytica. Prikladam foto.
Obrázek

Este casovanie motora a znacky.
ObrázekObrázekObrázek

Objednal som novy karburator 10E kus.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#40 Nový příspěvek od Atlan »

Tak mi to nedalo
Obrázek
opravene
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Uživatelský avatar
Atlan
Příspěvky: 9523
Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
Bydliště: Košice-okolie
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor BBM389-13.0 / 9,6 kW /13 PS

#41 Nový příspěvek od Atlan »

V tom druhom traktore mam motor Lifan 188F, 13ps rucny start.
Aktualna cena s dopravou na slovensko 213E

https://www.wiltec.de/engines-petrol-di ... ooled.html

Inak ten motor najdete aj nabazosi a srandita chce zanho 300E darmo podnikanie v cr a sk ma uroven.
To nehovorim o cenach v esopoch.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.

Odpovědět

Zpět na „Motory“