motor Slavia 1S100K

vše k motorům, včetně spojky, chlazení, palivové soustavy atd.

Moderátoři: rezis, Lukashil, Leo

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 458
Registrován: stř říj 26, 2011 2:22 pm
Bydliště: okr. Hodonín

motor Slavia 1S100K - náhradní díly

#31 Nový příspěvek od Hynek »

Ahojte. Chtěl bych se zepat jestli mi někdo poradí ohledně ND na tento motor. Co jsem tak hleda, tak jsem nic nenašel :( . Nevíte jestli se dají sehnat ještě nějaký díly, nebo popřípadě čím se dají nahradi? Třeba jestli tam z něčeho nepasují pístní kroužky? :-/ Ty už by asi zasloužily.
Golf II 1.6GTD nafoukaný na 121ps 241Nm

2× Zetor SUPER 50

Zetor 25A "Hektor"

2× vrak Škody 30

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Slavia 1S100K

#32 Nový příspěvek od sychrovak »

Psal jsem poptávku na opravu tohoto motoru a nic............nikde ani Napajedla.Jedině sehnat jiný.
Traktor co táta stavěl je už 7 let odstaven kvůli vyběhanému motoru,je to škoda nic to nežralo a utáhlo to dost.Když to nemohlo počkal jsi rozvrtěl jsi motor a tradá.Traktor mají bratránci.
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 458
Registrován: stř říj 26, 2011 2:22 pm
Bydliště: okr. Hodonín

Re: Slavia 1S100K

#33 Nový příspěvek od Hynek »

No tak to nevypadá moc nadějně. Já ho mám právě taky z traktůrku. Zachránil jsem ho před šrotem. Chci ten traktůrek celý předělat a motor bych chtěl zachovat. Mám k těmto motorům vztah. Jinak ten můj motor má spodek ok, jen ty tlaky už nejsou co bývaly. Když to rozdělám, tak uvidím. Hlavu a ventily vypadají ok, tak je jen zalapuju a hlavu přebrousím. Doufám že válec a píst bude ok a jen z něčeho dopasuju kroužky. Doufám že se podaří, udělal by ještě hodně parády :) .
Golf II 1.6GTD nafoukaný na 121ps 241Nm

2× Zetor SUPER 50

Zetor 25A "Hektor"

2× vrak Škody 30

sychrovak
Příspěvky: 9508
Registrován: pát zář 28, 2007 12:38 pm
Bydliště: MB

Re: Slavia 1S100K

#34 Nový příspěvek od sychrovak »

My ten motor od ČD a našlapal 25 let, doutnáky byli z NDR.

Jinak to vyndej změř a poptej někde u výrobců,třeba zde :
http://buzuluk.eu/index.php?stranka=4&scid=177
Super 50 1963 ,1961,samodomo 4x2 r.v 85 1,2,teď vv 1,4D

HonzaT.
Příspěvky: 730
Registrován: stř srp 19, 2009 10:26 pm
Bydliště: Vysočina

Re: Slavia 1S100K

#35 Nový příspěvek od HonzaT. »

Taky mám ten motor doma vlastně mám 3 kusy,z toho jeden je použitelnej,píst by mohli udělat ve firmě Almet a vrtání má 100mm jako Zetor,tak kroužky by pasovaly,třeba by šel upravit válec ze Zetoru,ale nikdy sem jeden ani druhej neměřil,tak je to zatím jen nápad.

Uživatelský avatar
Vladimír Kolenovský
Příspěvky: 34
Registrován: ned srp 12, 2007 9:15 pm
Bydliště: okr.Nový Jičín

Re: Slavia 1S100K

#36 Nový příspěvek od Vladimír Kolenovský »

Nazdar Slávisti, včera jsem psal do firmy slav-servis, jestli mají náhradní díly na 1S100K.Mají skladem: vložka válce 1750,-Kč; sada píst.kr. 375,-; píst.čep 225,- ;Píst by se musel nechat vyrobit cca 1230,-.

Slav-Servis, s.r.o.
Marek Jurča
2. Května 685
Napajedla 76361
IČO: 25520989
DIČ: CZ25520989
tel.: +420 603 84 00 18
web: http://www.slav-servis.cz
email: info@slav-servis.cz

suzukisx4
Příspěvky: 1
Registrován: úte bře 20, 2018 6:21 pm
Bydliště: Přerov

Slavia 1S100K

#37 Nový příspěvek od suzukisx4 »

Zdravím, potřeboval bych poradit,mám slavii1S100K ,měl jsem prdlé tesnění pod hlavou, dal jsem nové ale když nastartuji tak chytne ale potom chcípne a když vyšroubuji šroub na doutnák tak mi to připadá že je tam hodně nafty,a proto se to zadusí. předtím to chytlo na drc. prosím o radu co s tím muže bejt??? :vztek: vstří jsem měnil a pořád to samé. Děkuji za radu.

petr j
Příspěvky: 537
Registrován: úte říj 21, 2008 4:39 pm
Bydliště: Budějce

Re: motor Slavia 1S100K

#38 Nový příspěvek od petr j »

Zdravím. Nemohl by mi někdo nafotit, co má být uvnitř toho oddechu na ventilovém víku ? Díky

petr j
Příspěvky: 537
Registrován: úte říj 21, 2008 4:39 pm
Bydliště: Budějce

Re: motor Slavia 1S100K

#39 Nový příspěvek od petr j »

nikdo nic ???

Marian457
Příspěvky: 1
Registrován: sob bře 09, 2019 1:31 pm
Bydliště: Uherské Hradiště

Motor Slavia 1S100K vodní pumpa

#40 Nový příspěvek od Marian457 »

Zdravím, mám doma traktor domácí výroby, jenže dlouho stál s vodou a odnesla to vodní pumpa.. když jsem ji sundal tak zezadu je prasklý kryt a kolo s lopatkama je K.O. .. Prasklo. Mám otázku, jestli nejde něčím nahradit, popřípadě někde sehnat.. Ale sehnat už se mi týden nedaří, tak jestli není nějaký sehnatelný typ, který by s malými úpravami na motor pasoval. Díky moc za rady

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5429
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: Motor Slavia 1S100K vodní pumpa

#41 Nový příspěvek od thovt »

Dal bych tam tohle čerpadlo , udělal bych zadní víko z plocháče(nabarvit silikonovou barvou) dal silnější těsnění.
https://491299820.eshop-rychle.cz/ceske ... -3011-4011
Pořešit remenici a přidělat někam čerpadlo.

kyny
Příspěvky: 23
Registrován: ned úno 24, 2013 9:25 am
Bydliště: KNM

Re: motor Slavia 1S100K

#42 Nový příspěvek od kyny »

Nazdar chlapi kamarat doviezol kumne traktor s motorom 1s100k ked prisiel tak ťahal normalne a na dalsi den stratil tah. Skusali sme dat nastaviť vstrek aj privod paliva som skontroloval a stale netaha a dymi nemate niekto skusenosti?

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5429
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: motor Slavia 1S100K

#43 Nový příspěvek od thovt »

Typuji špatný motorový olej zapečené pístní kroužky, nebo zavzdušněný chladící okruh .

Napiš co jste nastavili za hodnoty .

kyny
Příspěvky: 23
Registrován: ned úno 24, 2013 9:25 am
Bydliště: KNM

Re: motor Slavia 1S100K

#44 Nový příspěvek od kyny »

Vstrek dal nastavit 80-100 at. Olej som vymenil este v pondelok chcem zmerať tlaky len neviem ake hodnoty maju byt

Uživatelský avatar
thovt
Příspěvky: 5429
Registrován: pát pro 27, 2013 12:12 am
Bydliště: Město královen

Re: motor Slavia 1S100K

#45 Nový příspěvek od thovt »

Kontrola komprese podle syčení , při protáčení klikou. Komprese klikou se nedá překonat bez dekomprese.
Seřízení ventilů oba ventily se seřizuji na 0,3-0,4mm za studena.
Nový olej neznamená správný olej.

Odpovědět

Zpět na „Motory“